طراحی سایت pargwazensky آناناس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت pargwazensky آناناس کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

© کپی رایت 1399.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به پارناس وب می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

شرکت طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی پارناس وب با بهره گیری از روش های نوین و  چابک به عنوان بروزترین، سریع ترین و با تجربه ترین تیم ها در زمینه طراحی و پیاده سازی  نرم افزار هایکاربردی و تخصصی فعالیت می کند.

قبل از ثبت سفارش پروژه ای در پارناس، می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

این سرویس بصورت کاملا رایگان می باشد.

تیم مشاوره ما بصورت 12 ساعته از ساعت 9 الی 21 در حال پاسخگویی می باشد.

با بهره گیری از روش حلزونی پلاس، یک فنجان قهوه بنوشید و در سریع ترین زمان ممکنه پروژه خود را تحویل بگیرید.

یکی از دلایل چابک بودن تیم پارناس مدیریت زمان و پروژه می باشد.

یک روش پشتیبانی جدید و متفاوت اما بصورت چندگانه ! هوشمند سازی در فرآیند پشتیبانی بصورت : ثبت تیکت، پشتیبانی آنلاین و لحظه ای، تلفنی و گویا، حضوری (با هماهنگی قبلی)، ارتباط مستقیم با مدیر فنی بیش از 5 سال سابقه در زمینه نرم افزار، سیستم های کاربردی و تبلیغات آنلاین هوشمند، فعالیت چشم گیری داشتیم.

تمامی سرویس ها بصورت آنلاین می باشد ! همکاری شما با ما باعث افتخار ماهست.

تیم مشاورین فنی پارناس با در نظر گرفتن اطلاعات اولیه از سوی کسب و کار شما و آنالیز بازار های رقابتی، به شما کمک میکنیم تا به بهترین و با کیفیت ترین روش برند خود را به کاربران هدف معرفی کنید و یک سیستم فروش فوق العاده را تجربه کنید.

این فرآیند چابک به شکل زیر می باشد : هر کسب و کاری نیازمند داشتن مشاوران متخصص در جهت بهبود فرآیندها هست، شما می توانید از مشاورین ما در جهت سهولت در امور خود از جمله مدیریت بهتر نیروی انسانی ، کاستن خطاها، افزایش رضایتمندی مشتریان و … مشاوره بگیرید.

بازاریابی آنلاین روشی است که از کانالهای مبتنی بر وب برای پخش پیام در مورد برند، محصولات یا خدمات یک شرکت به مشتریان بالقوه خود استفاده می کند.

هدف بازاریابی رسیدن به مشتریان بالقوه از طریق کانالهایی است که آنها وقت خود را صرف خواندن ، جستجو ، خرید و معاشرت آنلاین می کنند.

حلزونی پلاس یک چارچوب تولید نرم‌افزار از سری روشهای تفکر چابک (Agile) می‌باشد.

تحویل پروژه در کمترین زمان، اما ؟! طراحی خلاقانه، رعایت استاندارد های Ui/Ux، واکنشگرا بودن، سئو و بهینه شده برای موتور های جستجو و … تیم طراحی و پیاده سازی پارناس با در نظر گرفتن زبان های برنامه نویسی نوین توانسته است تمامی نیاز های کارفرما را اجرا سازی کند و به بهترین شکل نمایش دهد.

وب سایت شما در تیم ما به دو نوع پیاده سازی می شود :1.

طراحی سایت با وردپرس اختصاصی2.

طراحی سایت اختصاصی با زبان برنامه نویسی PHP ، فریم ورک لاراول سیستم خبری سایت ما طی یک فرآیند سریع و استاندارد انجام شد و تمام نیاز های ما را به عنوان یک مرجع خبری برآورده نمود.

تحویل به موقع، سرعت و امنیت سیستم های فروشگاهی، بهبود رتبه سایت، خدماتی است که با همکاری این تیم توانسته ایم رتبه جدیدی در صنعت کتاب کسب کنیم.

تجربه جدیدی را توانستم با همکاری تیم پارناس وب در صنعت وب تجربه کنم و سپاس فراوان بابت خوش قول بودن و خوش سلیقه بودن این تیم.

یکی از جذاب ترین عملکرد های تیم پارناس تقسیم بندی پروژه به فاز های متفاوت بود که با استفاده از این روش توانستند در عرض 2 هفته خروجی آزمایشی تحویل ما دهند.

به نظر من یکی از مهم ترین مباحث در زمینه وب "گرافیک" می باشد، تیم پارناس در این زمینه بهترین است، سلیقه حرفه ای، استانداردسازی، از امکانات کلیدی این تیم است.

هر کسب و کاری که می خواهید راه بندازید و یا راه انداختین و ازش دارید پول در میارید استارتاپ نیست ! استارتاپ جایی برای هر طراحی سایتی می‌خواهد برای سایت خود بهترین و جذاب‌ترین صفحات ممکن را طراحی کند، اما نداشتن وقت کافی برای طراحی تعداد زیادی صفحه، با JavaScript که به اختصار JS نیز نامیده می‌شود، یکی از محبوبترین زبان‌های برنامه نویسی سطح بالا داینامیک است.

پشتیبانی از شی گرایی از مزایای این تهران، خیابان جانبازان شرقی (گلبرگ شرقی)، نرسیده به خیابان رودباری، پلاک 341، طبقه سوم.

سیماگر.

com 021-0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map