طراحی صفحه ورود به سایت با asp.net

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی صفحه ورود به سایت با asp.net شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این مقاله میخواهیم نحوه ساخت یک Login Form ساده را در ASP.

Net با استفاده از C# شرح دهیم .

اگر با سایت هایی که دارای بخش عضویت هستند کار کرده باشید اهمیت سیستم ورود و تشخیص هویت کاربر را به خوبی می دانید، این سیستم هویت صحیح کاربر را تشخیص داده و مجوز استفاده از سامانه را تایید می کند .

در صورتی که نام کاربری یا رمز عبور اشتباه باشد از ورود این کاربر جلوگیری میکند.

در این مقاله برای ساختن یک صفحه Login که همان صفحه ورود و تشخیص هویت می باشد یک فرم به شکل زیر ایجاد می کنیم: 1.

 دو Textbox برای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور 2.

یک Label برای پیام های سیستم 3.

 یک Button هم برای ورود میسازیم که وقتی کاربر بر روی دکمه ی ورود کلیک کرد به صفحه جدیدی یعنی به صفحه حساب کاربری وارد می شود و در غیر این صورت با یک پیغام خطا مواجه میشویم .

اول از همه یک پروژه Empty website  به نام LoginForm_demo در Visual Studio.

Net ایجاد نمایید .

در قسمتSolution Explorer روی پروژه LoginForm_demo  راست کلیک کنید بعد --> Add New Item  --> Web Form را انتخاب کنید و نام آن Login_demo.

aspx می باشد و همین روال رو دوباره انجام میدهیم در واقع یک web Form  جدید میسازیم به نام Redirectpage.

aspx .

برای پایگاه داده Sql server هم روی LoginForm_demo راست کلیک کنید بعد --> Add New Item--> SQL Server Database.

که یک database در کنار پوشه ی App_Data_folder اضافه میکند.

در مرحله اول باید بانک اطلاعاتی را بسازیم که از ساختار جدول زیر استفاده کنید: اطلاعات را در جدول وارد کنید به عنوان مثال جدول زیر را مشاهد نمایید :   صفحه Login_demo.

aspx : از قبل یک Web form  با نام login_demo.

aspx ایجاد کرده بودیم  که کدهای قسمت Html  را به شکل زیر تغییر میدهیم :   درپایین  همین صفحه Login_demo.

aspx اگر قسمت Design را انتخاب کنید شکل زیر را مشاهده می نمایید : در صفحه Login_demo.

aspx.

cs : در ابتدا فضاهای نام زیر رو اضافه می کنیم:   حالا برنامه را اجرا کنید و شکل زیر را مشاهده می کنید :   در اینجا کاربر اطلاعات خود را وارد کرده وبعد زدن دکمه ورود به صفحه حساب کاربری خود وارد میشود .

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید لینک کوتاه barnamenevisan.

com/r/2996 با ما تماس بگیرید تا در این مسیر همراهتان باشیم :) کلیه حقوق مادی و معنوی برای مجموعه برنامه نویسان محفوظ می باشد .

هر گونه کپی برداری از محتوای آموزشی با ذکر منبع مجاز می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map