طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امروزه افراد به سمت فروش محصولات و خدمات اینترنتی تمایل پیدا کرده‌اند و دوست دارند در اینترنت سهمی داشته باشند.

برای این منظور داشتن یک سایت اینترنتی از ملزومات است.

سایت‌سازهای بسیاری برای ساخت فروشگاه اینترنتی وجود دارند اما ووکامرس یک افزونه فروشگاه‌ساز است که بر روی وردپرس نصب شده و به راحتی قابل تنظیم شدن است.

به همین دلیل می‌خواهیم طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس را تنها در 6 قدم ساده بیاموزیم.

فروشگاه‌های اینترنتی با هدف فروش محصول فیزیکی یا خدمات مجازی روی کار آمدند.

هر کدام به نوعی سهمی از فروش اینترنتی را به خود اختصاص می‌دهند اما آیا بدون داشتن یک وبسایت خوب و کاربردی می‌توان فروش خوبی داشت؟ شاید بگویید با کمک شبکه‌های اجتماعی یا اینستاگرام می‌توان محصول خود را به فروش رساند، این نظریه را رد نمی‌کنیم اما آیا به اندازه وبسایت تاثرگذار هستند و در درصد فروش شما موثرند؟ مسلما خیر! داشتن وبسایت یعنی اعتبار برای کسب و کارتان و این مسئله کوچکی نیست که از کنارش ساده عبور کنیم.

برای اینکه بتوانیم این اعتبار را برای خود ایجاد کنیم، می‌خواهیم طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس را بررسی کرده و مسیر راه‌اندازی آن را راحت و بدون دردسر طی کنیم.

اما قبل از اینکه وارد مبحث اصلی شویم باید ملزومات کارمان را شناسایی کنیم.

ووکامرس تنها یک افزونه تجاری است که بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نصب می‌شود و آن را تبدیل به یک پلتفرم تجاری می‌کند.

در مقالات متعددی پیرامون ویژگی‌های آن صحبت کردیم اما برای مرور مجدد برخی از مواردی که باید در طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس بدانیم را از نگاه می‌گذرانیم: موارد زیادی مانند: به راحتی می‌توانید در طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس به سود خوبی برسید و هر نوع محصولی که دارید را به راحتی به فروش برسانید.

هدف این آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس به راحتی و تنها در چند قدم است.

می‌خواهیم به شما یاد دهیم که تنها در چند دقیقه یک فروشگاه اینترنتی با کمک وردپرس و ووکامرس پیاده‌سازی کنید.

با ما همراه باشید… چه بخواهید یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید چه یک سایت معمولی باید دو فاکتور انتخاب و ثبت دامنه و انتخاب یک سرویس هاست را حتما در نظر بگیرید.

بهتر است از یک سرویس هاست قدرتمند که ترجیحا هاست وردپرس باشد استفاده کنید.

همچنین در انتخاب نام دامنه دقت کافی داشته باشید.

این نام قرار است از حالا تا همیشه به عنوان اسم وبسایتتان ثبت شود! پس از خرید هاست و ثبت دامنه باید منتظر بمانید طی 24 الی 48 ساعت تنظیم شوند.

سپس وردپرس را دریافت کرده و آن را نصب و راه‌اندازی کنید.

(می‌توانید از آموزش نصب و راه‌اندازی وردپرس کمک بگیرید.

) نصب آن بسیار ساده است و فقط به 5 دقیقه زمان نیازمند هستید.

همان‌طور که می‌دانید و گفتیم ووکامرس یک افزونه وردپرسی است که در مخزن وردپرس موجود است.

آن را دریافت کرده و در مسیر افزونه‌ها نصب کنید.

پس از نصب آن نوبت به پیکربندی ووکامرس می‌رسد که پیشنهاد می‌کنم آن را مطابق با آموزش نصب و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس انجام دهید.

برگه‌هایی که در طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس ضروری است عبارت است از: تمامی گزینه‌هایی که در بالا نام بردیم در طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس کاملا ضروری است و باید موجود باشند.

خوشبختانه تمامی آن‌ها پس از نصب ووکامرس در قسمت برگه‌ها ایجاد می‌شوند.

محصول شما هر آنچه هست (فیزیکی یا مجازی) باید به فروشگاه اضافه شود.

طبیعتا طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس را برای اضافه کردن محصول و فروش آن انجام داده‌اید.

برای این منظور در ووکامرس به راحتی می‌توانید از بخش محصولات، محصول مورد نظر را اضافه کنید.

نحوه افزودن محصول در ووکامرس را قبلا برایتان توضیح داده‌ایم.

حتما الان از خود می‌پرسید چرا قبل از اینکه قالب فروشگاهی وردپرس را انتخاب و نصب کنیم، محصول اضافه کردیم! کاملا واضح است.

زمانی که شما هیچ محصولی نداشته باشید نمی‌توانید قالبی را که نصب می‌کنید درست مشاهده کنید.

مثلا هر قالبی برای صفحه محصولات به گونه‌ای طراحی شده یا هر بخش آن به شکل خاصی است پس پیشنهاد می‌شود اول با همان قالب پیش‌فرض محصولاتی را اضافه کنید و سپس قالب مورد نظر را نصب نمایید.

بصورت پیش‌فرض ووکامرس با تمامی قالب‌های وردپرس استاندارد سازگار است.

این یک خبر فوق‌العاده است! مخصوصا زمانی که شما از قبل یک قالب داشته‌ و حال می‌خواهید فروشگاه اینترنتی را بر روی آن نصب کنید.

اما چنانچه بخواهید قالب فروشگاهی انتخاب کنید نیز می‌توانید برای طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس از قالب‌های رایگان و پرمیوم فروشگاهی بهره‌مند شوید.

اگر می‌خواهید خودتان قالب ووکامرسی مدنظر خود را طراحی کنید باید اصولی را در طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس در نظر بگیرید: در طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس باید حتما برگه مربوط به فروشگاه را در نظر گرفت.

در واقع این برگه جایی است که تمامی محصولات شما در آن لیست می‌شود و در آدرس http://yoursite.

com/shop یافت می‌شود.

این صفحه را در بخش برگه‌ها در پیشخوان وردپرس می‌توان ویرایش کرد.

برای ووکامرس تعداد بی‌شماری افزونه ایجاد شده که به کامل شدن آن کمک می‌کند.

اما بی هوا نمی‌توان هر افزونه‌ای را نصب کرد، بلکه باید دقیقا همان مواردی که مورد نیاز در طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس است در نظر گرفت.

منابع رایگان و پرمیموم متعددی برای افزونه‌ها موجود است که می‌توانید برای تهیه افزونه‌ها به آن‌ها رجوع کنید.

افزونه‌های رایگان را حتما از مخزن وردپرس دانلود کنید و برای تهیه افزونه‌های حرفه‌ای نیز ژاکت را پیشنهاد می‌کنیم.

اگر می‌خواهید کسب و کارتان را راه‌اندازی کنید، حتما یک فروشگاه اینترنتی را در نظر داشته باشید.

طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس کار ساده‌ای است و به کمک چند مرحله بسیار ساده می‌توانید خودتان یک سایت تجاری درست کنید و به کسب درآمد از آن مشغول شوید.

تلگرام: t.

me/hamyarco تلگرام: t.

me/hamyarco اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید: تعداد علاقه‌مندانی که تاکنون عضو خبرنامه ما شده‌اند: 352,728 نفر ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید .

عارف باباخانی ۱۵:۴۷ ۱۳۹۷-۰۹-۲۴ 2 سال عضو همیار وردپرس با سلام لطفا در صورت امکان نحوه ی اتصال فروشگاه به در گاه پست ebazar رو توضیح بدید.

سپاس فهرست مطالب اطلاعات بیشتر ویرایش دیدگاه همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی وردپرس می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده تر وردپرس ، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده میکردم.

آن آرزو، اکنون، “همیار وردپرس” نام دارد.

‬ ‏‫‬ ‬ ‫‏‫ ‬ ‏‫‬ ‬ ‫‫بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: وردپرس برای من، تنها یک سایت‌ساز رایگان نیست؛ وردپرس، یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

توصیه سیماگر: هاست وردپرس ایران سرور سریع‌ترین راه درآ‌مدزایی آنلاین، داشتن یه پیج اینستاگرامی درآمدزاست | ثبت نام دوره جدید شروع شد نام کاربری یا ایمیل رمز عبور مرا به خاطر بسپار فراموشی رمز عبور هنوز عضو نیستید؟ ثبت‌نام کنید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map