طراحی فروشگاه اینترنتی با پرستاشاپ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی فروشگاه اینترنتی با پرستاشاپ از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر هنوز نمی دانید برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود از کجا شروع کنید، این صفحه را مطالعه کنید.

در این بخش می توانید با تاریخچه پرستاشاپ، امکانات پرستاشاپ، نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی با پرستاشاپ، نحوه مشاهده دمو و دانلود پرستاشاپ و خدمات تیم پرستاشاپ فارسی آشنا شوید.

از اینجا شروع کنید پرستاشاپ نام یک فروشگاه ساز اینترنتی است.

در واقع پرستاشاپ یک اسکریپ (نرم افزار) فروشگاه ساز رایگان و متن باز می باشد که در ابتدا در سال 2006 توسط آقای Bruno Lévêque و Igor Schlumberger به عنوان پروژه ای دانشجویی در دانشگاه EPITECH پاریس (در ابتدا با نام PhpOpenStore) معرفی شد.

در سال 2007 اولین نسخه رسمی پرستاشاپ وارد بازار شد و به سرعت در عرض 3 ماه از آغاز کار، به 13 زبان ترجمه شد.

این فروشگاه ساز قدرتمند ظرف مدت کوتاهی به یکی از پرطرفدار ترین فروشگاه سازهای دنیا تبدیل شد به طوری که در حال حاضر شرکت PrestaShop SA فرانسه دارای بیش از 120 کارمند رسمی در شعبه فرانسه و چندین کارمند رسمی دیگر در 6 شعبه در سراسر دنیاست.

جالب است بدانید تا امروز بیش از 270000 فروشگاه اینترنتی در سراسر دنیا با استفاده از پرستاشاپ راه اندازی شده اند.

در مورد برخی قابلیت های اصلی پرستاشاپ می توان به رایگان و متن باز بودن، سازگاری با فروشگاه های چند زبانه، پشتیبانی از واحدهای پولی متنوع، سئو و ساختار SEO استاندارد و قوی، پنل مدیریت روان و قدرتمند، انعطاف و توسعه پذیری بالا، سیستم حسابداری، انبارداری و مدیریت مشتریان درون-ساختاری یکپارچه و بیش از 310 قابلیت تخصصی فروشگاهی در نسخه پرستاشاپ 1.

6 و بیش از 450 قابلیت اساسی در پرستاشاپ 1.

7 نام برد.

آشنایی با فروشگاه ساز پرستاشاپ اگر می خواهید به طور کامل با پرستاشاپ آشنا شوید، این مقاله را مطالعه کنید ادامه مطلب آشنایی با قابلیت های فروشگاه ساز پرستاشاپ بیش از 310 قابلیت تخصصی فروشگاهی در اختیار شما می گذارد ادامه مطلب پرستاشاپ بر پایه فریم ورک سیمفونی نوشته شده.

دارای بیش از 600 قابلیت و بیش از 5000 ماژول و قالب می باشد کاربران و توسعه دهندگان به راهکاری مطمئن، توسعه پذیر، انعطاف پذیر و مناسب برای تمامی پروژه ها دست خواهند یافت 270,000 فروشگاه در سراسر دنیا فروشگاه پرستاشاپی خود را با قالب های آماده یا قالب های اختصاصی شخصی سازی کرده اند با دسترسی به بیش از 65 زبان، پرستاشاپ برای موفقیت کسب و کار مبتنی بر کشور یا ارز به شما کمک خواهد کرد راه اندازی هر نوع فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز قدرتمند پرستاشاپ تنها در 3 مرحله خیلی ساده انجام می شود: برای نصب پرستاشاپ نیازمند تهیه فضای میزبانی وب (هاست) هستید.

برای آن که بدانید چه هاستی مناسب شماست، مقاله هاست پرستاشاپ را در بخش بلاگ آی پرستا مطالعه کنید هاست پرستاشاپ برای نصب پرستاشاپ می توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید.

همچنین آموزش ویدیویی قدم به قدم نصب پرستاشاپ بر روی هاست خود را می توانید از این لینک مشاهده کنید.

دانلود پرستاشاپ پس از نصب پرستاشاپ، وقت درج محصولات، مدیریت فروشگاه و فروش فرا می رسد.

راهنمای مرحله به مرحله کار و مدیریت پرستاشاپ را در بخش مستندات پرستاشاپ می توانید مطالعه کنید راهنمای پرستاشاپ بازارچه پرستاشاپ فارسی در واقع محلی مطمئن برای تهیه قالب پرستاشاپ، ماژول پرستاشاپ و دریافت خدمات فنی و تخصصی پرستاشاپ است.

مرجع قالب ها، ماژول ها و خدمات کاملا ایرانی و بومی پرستاشاپ فارسی مرور بازارچه آی پرستا نماینده برترین ماژول ها و قالب های خارجی پرستاشاپ بزن بریم 0 تا 100 راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود را به متخصصان ما بسپارید مشاهده بسته ها تیم پشتیبانی آی پرستا همواره در کنار شماست بدون شک لازمه آغاز کار با هر سیستم یادگیری آن است.

گرچه بخش مدیریت پرستاشاپ بسیار روان و ساده است، اما در عین حال ما برای راحتی بیشتر شما، مستندات و راهنمای جامع کار و مدیریت پرستاشاپ را آماده کرده ایم.

همچنین با برگزاری کلاس ها و دوره های آموزش و درج مقالات آموزش پرستاشاپ به شما کمک خواهیم کرد مسیر موفقیت را سریع تر طی کنید! مستندات و راهنمای جامع پرستاشاپ دوره ها و کلاس های آموزشی مقالات آموزشی پرستاشاپ جهت دانلود آخرین نسخه پرستاشاپ 1.

6 و 1.

7 فارسی به صفحه دانلود پرستاشاپ مراجعه کنید دانلود پرستاشاپ جهت مشاهده دموی پرستاشاپ نسخه 1.

6 و 1.

7 فارسی به صفحه دموی پرستاشاپ مراجعه کنید دموی پرستاشاپ ما جهت پوشش نیازهای پیچیده تر مشتریان خود، راهکارهایی را اندیشیده ایم تیم تخصصی هنر طراحی طراحی انواع بنر، لوگو، اسلایدشو، ست اداری، کمپین های تبلیغات ی و .

.

.

خدمات گرافیک ماژول دستیار SEO و SMO افزایش رتبه سئو و بهینه سازی فروشگاه برای شبکه های اجتماعی مشاهده ماژول نرم افزار ویندوز مدیریت فروشگاه مدیریت کامل فروشگاه با استفاده از نرم افزار تحت ویندوز فروشگاه اطلاعات بیشتر عضویت کاربران به عنوان فروشنده امکان ثبت نام کاربران در فروشگاه به عنوان فروشنده مشاهده ماژول شرکت تجارت پایا الکترونیک پارس | آی پرستا تلفن: 0912-8238263 ایمیل: info[at]ipresta[dot]ir شنبه تا چهارشنبه از 8 الی 16 و پنجشنبه ها از 8 الی 12 آی پرستا در شبکه های اجتماعی با عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام آی پرستا از آخرین تخفیف ها، اخبار و مقالات پرستاشاپ فارسی با خبر شوید دسترسی سریع خدمات پرستاشاپ آخرین اخبار و مقالات تمامی حقوق برای شرکت تجارت پایا الکترونیک پارس محفوظ می باشد | شرایط و قوانین این سایت توسط سرورهای قدرتمند آی پرستا پشتیبانی می شود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map