طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا با رشد و پیشرفت آنلاین، طراحی سایت فروشگاهی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

طراحی فروشگاه اینترنتی فقط برای کالاهای دیجیتالی نیست و شما می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی بر پایه هر محصولی مانند دیجی کالا طراحی کنید.

شاید مهم ترین سوال برای طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای این باشد از چه امکانات و اشخاصی کمک بگیریم؟ شما می تواند برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود از یک شرکت برنامه نویسی معتبر با رزومه کاری خوب استفاده کنید.

گروه آیسا با داشتن تجربه موفق در زمینه انواع ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای توانسته پل موفقیت برای افراد زیادی در کمترین زمان باشد.

یک مشاوره تخصصی رایگان در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی را مهمان ما باشید.

شاید شما هم برای ساخت فروشگاه آنلاین خود بین انتخاب یک شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی و یک فریلنسر تردید داشته باشید.

امتیازهای سپردن پروژه به یک شرکت طراح فروشگاه اینترنتی می تواند بدین شرح باشد.

پشتیبانی حضوری و غیر حضوری دائمی، بهره گیری از تیم تخصصی در هر زمینه ، استفاده از تجربیات موفق افراد مختلف در پروژه های مشابه، توسعه راحت تر برای آینده، سوابق کاری در مشاغل مختلف و … که هر کدام می تواند نقش موثری برای پیشبرد اهداف شما در کمترین زمان داشته باشد.

اما مهم ترین نکته انتخاب یک شرکت معتبر برای ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای است.

که نیاز به تحقیق و بررسی سوابق شرکت ، میزان رضایتمندی مشتریان قبلی و رزمه آن دارد.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی واقعاً چقدر است؟ این سوال پر تکراری است که بیشتر مشتریان از ما درخواست می کنند.

با توجه به تنوع قیمت و تعرفه طراحی سایت فروشگاهی در هر شرکت این سوال منطقی است.

درست است که دریافت مبالغ بالا لزوما به معنی حرفه ای بودن نیست اما باید این را درنظر داشته باشید که یک سایت حرفه ای و بدون نقص هم ارزان نخواهد بود.

استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها به همراه تجربه و تخصص برنامه نویسان هزینه بر است.

مجموعه آیسا با درنظر داشتن قیمت مناسب و منطقی در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهره گیری از نیروهای متخصص با مهارت های متنوع ساخت وب سایت فروشگاهی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

یکی از مهم ترین نکاتی که می تواند دلیل شکست با موفقیت یک سایت فروشگاهی باشد امکانات آن است.

امکانات طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و حرفه ای می تواند  تعامل و حس بهتری برای مشتریان و وفاداری آنها ایجاد کند و در نهایت باعث رشد فروش بیشتر شما شود.

مهم ترین امکاناتی که سایت فروشگاهی حرفه ای آیسا ارائه می کند عبارتند از: قابلیت معرفی چند فروشگاه به همراه دسترسی های متفاوت برای فروش محصولات داخل سایت قابلیت اتصال مدیریت فروشگاه به سیستم حسابداری و انبارداری برای مدیریت محصولات و مالی قابلیت اتصال به سامانه های پیامکی برای ثبت نام و عضویت در فروشگاه و ارسال پیامک هنگام خرید مدیریت و تعریف انواع تخفیفات برای محصولات و پکیج ها هم به صورت زمانی و هم تعدادی مدیریت کامل پیک موتوری و قابلیت اتصال به apiهای پست و تیپاکس برای ارسال محصولات تعریف باشگاه مشتریان و درج کیف پول اعتباری مشتری به همراه کد معرف برای هر مشتری با سفارش طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی خود از طراحی حرفه ای و امکانات بینظیر سایت فروشگاهی آیسا بهره مند شوید.

قبل از خرید با استفاده از مشاوره کارشناسان آیسا با کمترین هزینه و بیشترین امکانات فروشگاه خود را راه اندازی کنید پس از طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه، آیسا شما را در طول این مسیر تنها نمیگذارد و با خدمات خود درخدمت شماست.

در زیر تعدادی از فروشگاه های اینترنتی که توسط مجموعه آیسا طراحی شده را مشاهده می کنید و امکاناتی که در این سایت ها در نظر گرفته شده، مشابه امکانات وب سایت فروشگاهی دیجی کالا می باشد.

• طراحی فروشگاه اینترنتی بلینک کالا مشابه دیجی کالا • طراحی سایت فروشگاه آثار هنری سترخ • طراحی سایت فروشگاهی بهنما به همراه طراحی اپلیکیشن تفاوت فروشگاه اینترنتی وردپرس با اختصاصی فروشگاه اختصاصی بسیار حرفه‌ای و منحصر به فرد برای کسب و کار شما می باشد این در حالی است که فروشگاه اینترنتی با وردپرس با قالب‌های آماده میباشد و برخی از امکانات و نیازهای شما را ممکن است که تامین نکند.

تفاوت قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و اختصاصی با وردپرس؟ قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اختصاصی به دلیل امکانات بیشتر و برنامه نویسی بالاتر از طراحی سایت با وردپرس است.

هزینه سایت فروشگاهی آیسا با توجه به نیازهای شما و با حفظ کیفیت و رعایت استاندارد ها، به صورت منصفانه میباشد.

طراحی سایت فروشگاهی چقدر زمان می برد؟ زمان طراحی سایت اختصاصی با توجه به امکانات مورد نیاز شخص بین دو هفته تا ۴۵ روز میباشد.

البته زمان دقیق بعد از نیاز سنجی و بررسی امکانات مشخص میشود.

برای سفارش چه اقداماتی باید انجام دهیم؟ در ابتدا با تیم پشتیبانی و یا کارشناسان آیسا تماس بگیرید و بعد از مطرح کردن اطلاعات مورد نظر خود می توانید سفارش طراحی سایت و یا رزرو وقت ملاقات برای مشاوره رایگان داشته باشید.

سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی برای کسانی که می خواهند به کسب و کار خود رونق بخشیده و فروش خود را افزایش دهند بسیار مهم و ضروری است.

زیرا معمولا قیمت‌ها در فضای اینترنتی نسبت به فروشگاه فیزیکی کمتر است.

از طرفی جست و جوی کاربران برای یافتن محصول با قیمت پایین‌تر و حذف برخی از هزینه‌های اضافی مانند هزینه نیرو و اداری و اجاره و … بیشتر است.

به همین منظور سفارش ساخت سایت فروشگاهی اختصاصی یک فرصت بی نظیر برای رشد و کسب درآمد از اینترنت است.

تنها نکته مهم، انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای داشتن طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و حفظ اعتبار و برندتان در فضای آنلاین است.

جهت سفارش با ما تماس حاصل نمایید و از مشاوره و راهنمایی کارشناسان ما در این زمینه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت و یا سفارش با شماره ۹۱۹۹ ۵۹۱ ۰۹۱۳ تماس حاصل فرمایید و یا از طریق تکمیل فرم زیر در کمتر از ۲۴ ساعت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

نام و نام خانوادگی * شماره تماس * عنوان پیام * ۲ + ۶ = ?برای جلوگیری از اسپم لطفا به سوال زیر پاسخ دهید * جهت طراحی انواع اپلیکیشن موبایل و اطلاع از قیمت از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

جهت سفارش طراحی انواع وب سایت با وردپرس و یا اختصاصی از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

جهت اطلاع از قیمت سئو و مشاوره رایگان با کارشناسان ما از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

جهت سفارش برنامه نویسی و ساخت نرم افزارهای تحت وب از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

تماس بگیرید ۵۲۵۰ ۲۶۷ ۰۹۰۵ ۹۱۹۹ ۵۹۱ ۰۹۱۳ ۰۸۶۹ ۳۲۶۶ ۰۳۱ (مشاوره رایگان)

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map