طراحی لوگوی فروشگاه اینترنتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی لوگوی فروشگاه اینترنتی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

لوگوی منحصربه فرد خود را با کمک لوگوساز Logaster در کمتر از چند ثانیه ایجاد کنید! براندسازی ساده تر ازین نمی شود! حداقل با طول سه کاراکتر مراحل ساده.

سرعت بسیار بالا.

لوگوهای بی نظیر فقط در مدت یک لحظه چندین گونه های جذاب لوگوی آینده خود را خواهید دید! هویت برند و لوگوی شما تقریبا آماده است! طراحی انتخاب شده ی خود را می توانید ذخیره کرده و یا جهت بررسی در زمان دیگر، آن را به بخش موردعلاقه ها اضافه کنید.

بر روی گزینه «پیش نمایش و ذخیره» کلیک کنید تا ببینید لوگوی تان در زندگی واقعی طراحی های خود را از دست ندهید! حساب کاربری رایگان ایجاد کنید تا هر زمان که خواستید آن ها را مشاهده کنید.

"از پیشنهادات ویرایشگر ما جهت تغییر رنگ، فونت و یا آیکون لوگویتان استفاده کنید.

علاوه بر این، می توانید از طراحی هایی که انجام داده اید، برای سایر آیتم های برندسازی استفاده کنید.

قبل از پرداخت فایل اندازه کوچک لوگو را جهت پیش نمایش بطور رایگان دانلود کنید - برای راحتی و سهولت بیشتر شما! با لوگوساز رایگان لوگاستر، شما می توانید لوگوهای کوچک بسازید و آن را دانلود کنید بدون اینکه واترمارک داشته باشد.

این کاملاً رایگان است.

لوگوی رایگان گارانتی شده بودجه شما هر چه که باشد، لوگاستر به شما دانلودِ انواع لوگو به صورت نامحدود را پیشنهاد می دهد بدون واترمارک لوگوی زیبا و لوگوتایپ اختصاصی خود را بسازید و بدون واترمارک دانلود کنید.

آماده برای استفاده فایلهای png پس از دانلود کاملاً آماده استفاده هستند! آن را روی سربرگ، وبسایت، تی شرت و هر جای دیگری استفاده کنید.

لوگوساز ما تا به حال بیش از 25 735 988 طراحی خلاقانه ایجاد کرده است و این ادامه دارد! آنها را اینجا مشاهده کنید! قصه After Memphis Tatiana Kislitsyna قصه- Who am I? Studio برند Marcus Boyd قصه- Yeux برند در زمان و هزینه های خود در ایجاد طراحی ها، صرفه جویی کنید! با کمک لوگوساز Logaster می توانید لوگویی هیجان انگیز، کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه و طراحی های شبکه های اجتماعی خود را به آسانی و با سرعت هر چه تمام تر طراحی کنید! لوگو کارت ویزیت ها سربرگ پاکت نامه امضای ایمیل شبکه های اجتماعی فاویکون الگوی برند تصاویر کاربران لوگو کاغذدیواری کتاب برند تا به حال هفت میلیون نفر از لوگوساز ما استفاده کرده اند.

برای براندسازی بی نظیر به طرفداران ما بپیوندید.

اینهم پیشنهادات ویژه ما.

شامل لوگوی رایگان این امکان برای شما فراهم شده است که به صورت رایگان لوگوتایپ خود را در سایز کوچک بدون هیچ گونه واترمارک و با فرمت PNG، هر زمان که نیاز داشته باشید، دانلود نمایید.

فایل های وکتور جهت پرینت ارائه لوگوتایپ جهت پرینت در ابعاد مختلف برای برندینگ های متمایز.

گرفتن فایل خروجی با فرمت های SVG و PDF نیز موجود است.

فایل هایی با رزولوشن بالای +120 لوگوی خود را می توانید در ابعاد 2000 در 2000 پیکسل ( با فرمت های png و یا jpeg) و با ترکیب های رنگی مختلف برای وبسایت ها و یا شبکه های اجتماعی دانلود کنید.

6 گزینه های طرح ما لایه های متنوعی جهت پوشش هر آنچه که برای برندینگ نیاز دارید، از جمله طراحی تی شرت، وبسایت، شبکه های اجتماعی و نماد در اختیار شما قرار داده ایم.

هر زمان که می خواهید لوگوی خود را تغییر دهید این امکان برای کاربران فراهم شده است که حتی بعد از دانلود لوگوی طراحی شده، می توانید آن را مجددا ویرایش کنید.

هیچ محدودیتی دست و پای شما را نخواهد گرفت! کپی رایت ها بر اساس قانون کپی رایت، شما از تمامی حقوق خود جهت استفاده از طراحی تان برای مقاصد شخصی و تجاری و ثبت نشان تجاری برخوردار می باشید.

Mohammad Karimi من از Logaster برای طراحی لوگو خود استفاده کردم.

کار کردن با آن بسیار آسان بود و من کاملاً از فرآیندهای طراحی آن راضی هستم.

برای من کارکردن با آن بسیار آسان بود.

سایت Logaster بسیار واکنش گرا بود، اطلاعات بسیار زیادی در آن قرار دارد انواع فونت و شکل هایی که در اختیار شما قرار می گیرد به شما این امکان را می دهید تا به راحتی لوگوی خود را ویرایش کنید.

مسیریابی در این سایت بسیار آسان و ساده است.

از شما متشکرم.

Edris Nariman من از خدمات ساخت لوگو Logaster بسیار راضی هستم.

من به یک لوگو برای وبسایتم نیاز داشتم و بودجه کافی برای طراحی لوگو را نیز نداشتم.

در وب به دنبال نرم افزار طراحی لوگو می گشتم که به Logaster رسیدم و فهمیدم که این وبسایت نسبت به دیگر سایت های طراحی لوگو، فرمت بسیار حرفه ای و راحتی دارد.

لوگوی خودم را در این وبسایت به کمک نمونه های از پیش تعیین شده طراحی کردم.

این سایت انتخاب های بسیار زیادی از نظر طراحی، طرح بندی و فونت ها در اختیار شما قرار می دهد اما در عین حال بسیار از لحاظ استفاده و کاربرد آسان و ساده است.

Mohsen Salehi این سایت به طرز شگفت انگیزی به کار شما سرعت می بخشد.

من واقعا از سازندگان آن تشکر می کنم.

من از طراحی کارت ویزیت خود و همچنین از کار کردن با Logaster بسیار راضی هستم.

از خدماتی که ارائه می دهید بسیار متشکرم، توسط سایت شما من توانستم دقیقا همان چیزی که برای لوگوی شرکتم می خواستم را طراحی کنم و قطعاً باز هم از خدمات شما در آینده استفاده خواهم کرد.

ببینید لوگاستر برای برندینگ شما چه چیزهایی به شما پیشنهاد می دهد لوگو در فرمتهای وکتور (PNG, JPEG, PDF, SVG) جهت چاپ یا فضای وب.

بیش از 120 تصویر با کیفیت و 6 ساختار و 5 شماتیک رنگی تصاویر برند شده برای یوتوب، فیسبوک، توییتر، لینکدین و صفحات ویکی (شبکه اجتماعی روسی).

تصاویر باکیفیت برای شبکه های اجتماعی به صورت PNG یا JPEG سربرگهای آماده چاچ، کارت ویزها و دیگر کارهای طراحی شده آماده چاپ برای کارکنان شما.

کارت ویزی (PDF, PNg) و سربرگها (PDF, DOCX) در رایج ترین فرمتهای جهت ویرایش و چاپ.

شما می توانید آیکونها را تغییر دهید، فونتها و دیگر چیزها را هر زمان که خواستید تغییر دهید بدون هزینه ای اضافه.

شما مالک تمام حقوق طراحی هستید و می توانید از طرح های خود برای استفاده شخصی یا کسب و کاری بهره بگیرید.

ما خیلی سخت کار می کنیم تا لوگوهای حرفه ای را به صورت ساده و در دسترس برای همه قرار دهیم.

ما همیشه اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

برای هر سوالی، لطفاً با ما از طریق بخش تما با ما در ارتباط باشید.

مقالات کاربردی بیشتر را در بلاگ بخوانید 30 November 2020 29 November 2020 27 November 2020 "با لوگوساز Logaster، برندینگ خود را آغاز کنید.

تنها کافی است نام شرکت خود را وارد کرده و در کمتر از 1 دقیقه کیت برندینگ حرفه ای خود را دریافت کنید! تنها کافی است امتحان کنید! خیلی آسانتر از چیزی است که فکرش را می کنید! حداقل با طول سه کاراکتر Logaster، یک شرکت برندینگ آنلاین است که به میلیون ها کاربر در سرتاسر دنیا کمک می کند تا برند خود را آنطور که دوست دارند، طراحی کنند.

Copyright © 2012 – 2020 Logaster.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map