طراحی وبسایت حرفه ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی وبسایت حرفه ای از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بازاریابی اینترنتی چیست؟ بازاریابی به شیوه سنتی از سالهای بسیار دور مرسوم بوده است اما در دهه 90 واژهبازاریابی اینترنتی بسیار شنیده می شود.

این نوع بازاریابی با هدف همان روش سنتی روی کار آمد منتها به شیوه آنلاین.

درحقیقت از زمانی که اینترنت فراگیر شد و اغلب مردم برای رفع نیازهای خود به اینترنت رو آوردند این ذهنیت برای صاحبان تجارت به وجود آمد که باید روشی برای جذب مارکت اینترنتی ایجاد شود واین روش به مرور بازاریابی اینترنتی نامگذاری شد.

بنابراین دراین روش از بستر اینترنت، برای تبلیغات ، فروش و خدمات استفاده می شود.

- از مهمترین مزایای روش بازاریابی اینترنتی با توجه به نامحدود بودن کاربران اینترنت جذب مشتری جهانی است .

- هزینه های این روش نسبت به تبلیغات بسیار پایین تر است و در حقیقت مقرون به صرفه تراست .

- امکان مطرح شدن به عنوان توزیع کننده یک محصول خاص - اگر این روش هوشمندانه انجام شود می تواند به ارتقای جایگاه شما در فضای مجازی کمک کند .

- مبادلات تجاری درحداقل زمان ( صرفه جویی در زمان) - امکان انتخابهای متعدد برای شرکتها و صاحبان مشاغل - با توجه به مشکلات اینترنت در کشورهایی همچون کشور ما گاهی امکان عرضه محصول و خدمات با مشکل روبه روخواهد شد .

- به دلیل اینکه امکان دیده شدن محصول از نزدیک وجود ندارد شاید به گونه ای در خریدار تردید ایجاد شود .

- ایجاد نگرانی درخریدار نسبت به وارد کردن اطلاعات شخصی خود در هنگام خرید آنلاین B2B یا business to business B2C یا businessto consumer افرادیکه می خواهند پا به این عرصه بگذارند باید با یک سری از مفاهیم آشنایی داشته باشند از جمله: -مارکت ( market ) به مفهوم بازار و درواقع جایی که عرضه و تقاضا انجام میشود.

-تارگت یا هدف به آن قسمتی از بازار گفته می شود که بازاریابی روی آن تمرکز کردهاست.

-مصرف کننده یا consumer همانطور که از نامش پیداست کسی است که خدمات یا محصول را استفاده می کند.

-خدمات یا سرویسها آندسته از محصولاتی هستند که برای مشتری قابل لمس نیستند امانیازها و خواسته هایش را برطرف می کنند.

-کالا یا اصطلاحا Goods همان محصولاتی هستند که برای رفع نیاز مشتری بهصورت ملموس عرضه می شود.

- واژه 4P در بین متخصصان این حرفه بسیار کاربرد دارد ودر برگیرنده 4 تا p میباشد : product یا محصول ،price یا قیمت، place یا توزیع و promotion یا ترویج .

4p به مارکتینگ میکس ( marketing mix )معروف است.

-متریک همانطور که میتوان از نامش حدس زد یک روش ارزیابی است و برای بررسی برخی جنبه های تجاری کاربرد دارد.

-سیستم مدیریت ارتباط با مشتری که اصطلاحا CRM گفته می شود و به راهکارهایی که می توان تماس وارتباط با مشتریان را مدیریت کرد گفته می شود.

-کی وردها همان کلمات کلیدی پر کاربردی هستند که برای برقراری ارتباط باموتورهای جستجو استفاده می شوند و در جستجوی آنلاین کاربرد دارند.

-پرداخت per کلیک عبارتی است که زیاد شنیده می شود به این معنا که هزینه‌ تبلیغات براساس کلیک‌های بازدیدکنندگان محاسبه می‌شود -صفحات لندینگ یا همان landing pages صفحاتی هستند که کاربر در بدو ورود به وب سایت شما اصطلاحا آنجا فرود می آید و بسیار برای تجارت شما حیاتی است زیرا که شما در یک نگاه کلی می توانید عمده هدف خود را به کاربر برسانید و به گونه ای که او را باشعارهای تبلیغی دلزده نکنید توجه اش رابه خدمات خاص و محصول خود جلب کنید و در واقع برای ماندن در سایت و دیدن سایر صفحات وب سایت در او اعتماد ایجاد کنید.

-سوشال مدیا بحث داغی است که امروزه همه جا صحبت از آن است و منظور همان بستر آنلاین ارتباط کاربران با هم است که می تواند بسیار برای یک تجارت مفید واقع شود.

Value PropositionStatement- به معنای ارائه طرح برای برندینگ است .

-بازاریابی ویروسی همان دهان به دهان گشتن عامیانه است.

و اما SEO ، واژه ای که امروزه خیلی ها بر آن ادعا دارند و بسیار در بازاریابی اینترنتی پراهمیت است چرا که سئو در واقع بهینه سازی برای موتورهای جستجو ست و شما برای ارائه محصول یا خدمات خودابتدا باید دیده شوید که این امکان با سئو برای شما فراهم میشود .

خود SEO ابزارها و روشهای مختلف دارد که در مقالات بعدی به آن می پردازیم.

برای مشاوره رایگان در رابطه با  طراحی وب سایت  خود، از طریق فرم تماس با ما به کارشناسان وبکده مراجعه نمائید.

ما با حمایت مشتریانمان و با بهره گیری از جدیدترین متدهای طراحی وب سایت توانستیم تنها در طی 11 سال، خالق وب سایت هایی برای بیش از 350 کمپانی داخلی و خارجی باشیم .

شبکه های اجتماعی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map