طراحی وب سایت به زبان ساده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی وب سایت به زبان ساده از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سلام امیدوارم سال خوبی را شروع کرده باشید.

بی مقدمه خدمتتان عرض کنم html و css واقعا شیرین و لذت بخش هستند! برای طراحی سایت و شروع با هر سیستم مدیریت محتوایی٬ باید ابتدا html و css را یاد بگیرید.

در آینده به شما توضیح خواهم داد که هر کدام چه معنایی دارند و چرا استفاده می‌شوند.

اما همین را بدانید که در هر صورت برای طراح سایت شدن باید این دو را یاد بگیرید.

html و css به قدری ساده اند که بعد از یادگیری آن ها با خودتان می گویید کاش تمام زبان های برنامه نویسی مثل html و css بود! راستی این نکته را هم اضافه کنم : اگر در هنگام یادگیری و یا برنامه نویسی html و css یک فنجان قهوه و یک موزیک پست راک هم کنارتان باشد خیلی می چسبد!   راستش همیشه دوست داشتم روزی بتوانم html و css را آموزش بدهم.

خوشحالم که این اتفاق افتاده و از مهندس راد هم متشکرم که همیشه از ایده ها استقبال میکند.

(نمیزنه توی ذوق آدم!) البته طراحی سایت را بصورت کامل و جامع همراه با طراحی قالب وردپرس توی دوره آموزش صفر تا صد طراحی سایت توضیح دادن اما خودشون هم قول دادن در این دوره آموزشی رایگان٬ چند جلسه رو همراه ما باشند.

همین ابتدای کار برای راحتی خودمان با هم قرارداد میکنیم به جای html و css بگوییم htss! در اولین قسمت از آموزش طراحی سایت به زبان ساده ، htss را به صورت مقاله های دنباله دار یاد میگیرید.

آماده ی ورود به دنیای طراحی سایت هستید؟ ورود به دوره رایگان آموزش طراحی سایت   شروع آموزش ها به زودی… راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میهن وردپرس عضو شوید.

ما در تیم تولید محتوای میهن وردپرس در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه وردپرس و کسب‌و‌کارهای اینترنتی را برای شما فراهم کنیم.

برای ارسال دیدگاه یا سوال خود لطفا وارد سایت شوید.

سلام میخواستم یه سامانه تحت وب برای کنترل کار آموزی بنویسم.

شامل صفحه ثبت نام و ورود برای دانشجو و معرفی استاد توسط ادمین و گزارش کار آموزی توسط دانشجو ثبت بشه و استاد نظر بدهد.

لطفا راهنمایی کنین واقعا گیرم.

با سلام برای این کار میتوانید از قالب های چندمنظوره مانند آریایی و افزونه میهن پنل استفاده بفرمایید سلام.

من میخوام یه وبسایت برای تبلیغ محصولات سیماگر با استفاده از طرح همکاری در فروشش راه بندازم، تقریبا یه چیزی مثل torob.

com ، ولی فقط برای محصولات سیماگر.

من تجربه و دانش کافی برنامه‌نویسی ندارم.

با ورد پرس میشه همچین سایتی ساخت؟ لطفا راهنمایی کنید سلام بله میشه.

باید قالب های مارکت پلیس تهیه کنید.

قالبی که اولین بار خریدم اصلا خوب نبود .

انقدر بد بود که به خاطرش کلا وردپرس و گذاشتم کنار.

البته از سایت شما نخریده بودم.

پشتیبانی ضعیفی داشت پیشنهاد میکنیم یکبار میهن وردپرس را تست کنید! https://mihanwp.

com/themes/vip/ همون طور که در این مقاله فرمودید طراحی سایت با استفاده از html و css و همچنین bootstrap بسیار ساده و شیرین هستند اما همین که به سراغ زبانهای سخت سمت سرور میرویم کار خیلی سخت تر میشه من خودم به شخصه دوست دارم که زبان های برنامه نویسی رو یاد بگیرم اما وقتی به سمت زبانهای برنامه نویسی مثل سی شارپ ، سی پلاس ، پی اچ پی ، انگیولار ، جاوا ، ASP رفتم برام خیلی سخت بود در واقع از هر کدوم یه مقدار یاد گرفتم رها کردم چون وقتی به قسمت شرط ها میرسم نمی تونم زبان برنامه نویسی رو درک کنم و مسئله رو تجزیه و تحلیل کنم واقعا نمی دونم چیکار کنم ؟ سلام آموزش٬ تمرین و تمرین… البته زبان php رو به شخصه با آموزش٬ تمرین و تمرین یاد گرفتم و بسیار آسان هست وقتی درکش کنید! بستگی به شیوه انتقال مطالب مدرس هم داره من خیلی وقت هست دنبال یه قالب کاریابی وردپرسی برای راه اندازی سایت هستم ولی قالبی مورد پسندم نبود با گذروندن این دوره میشه قالب طراحی کرد یا شخصی سازیش کرد تابه اون شکلی که دلخواه خودمه در بیاد؟ پیشنهاد میکنیم در دوره 0 تا 100 شرکت بفرمایید : https://mihanwp.

com/0-to-100/ میهن وردپرس مرجعی برای پاسخگویی به نیازهای کسب‌وکار اینترنتی شماست.

تابستان سال ۱۳۹۴ بدون سرمایه اولیه شروع به‌کار کردیم و حالا بیش از ۳۰ هزار کسب‌وکار اینترنتی از محصولات و دوره‌های آموزشی ما استفاده می‌کنند.

اعتماد؛ ساختنش سال‌ها طول می‌کشد، تخریبش چند ثانیه و ترمیمش تا ابد.

نظرات مشتریان © تمامی حقوق محفوظ است.

2015 - 2020

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map