طراحی وب سایت داینامیک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی وب سایت داینامیک شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی وب سایت داینامیک شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

محتوای وب سایت های داینامیک توسط Application Server در حال کنترل است وبا توجه به ورودی و پارامتر هایی که از معیارهای جستجوی کاربر دریافت میکند تعیین میکند که چه محتوایی را برای کاربر به نمایش دربیاورد.

محتوای وب سایت های داینامیک (پویا) شامل انواع متون، تصاویر، ویدیوها و فایل های فلش میباشد وبه دلیل حجیم بودن اطلاعات سرعت بارگذاری آن ها به مراتب کمتر از وب سایت استاتیک میباشد.

اطلاعات ورودی و به نمایش درامده (خروجی) در وب سایت های داینامیک( پویا) توسط مدیر سایت تعیین میشود.

اما این ویژگی ها به موجب برنامه نویسی های زیاد و حجم اطلاعات ایجاد میشود که سبب امنیت پایینتر وب سایت داینامیک (پویا) صفحه میشود.

در وب سایت های داینامیک از زبان های برنامه نویسی مانند ASP.

NET,PHP,C#… وتکنولوژی هایی مانند AJAX برحسب نیاز استفاده میشود.

ازآنجا که وب سایت های داینامیک (پویا) قابلیت های بیشتری نسبت به وب سایت های استاتیک(ایستا) دارند هزینه ی طراحی آن بمراتب گرانتر اما هزینه ی بروز رسانی وب سایت داینامیک بسیار کمتر از وب سایت های استاتیک میباشد.

واحد طراحی وب سایت سروش پرداز در نظر دارد تا وب سایت های داینامیک ایمن و ارزانی را با کیفیت بالا و پنل مدیریتی قدرتمند در اختیارهمکاران خود قرار دهد.

یکی از پدیده‌های چند سال اخیر که ذهن بسیاری را به خود مشغول.

.

.

5 وب سایت در دنیا که با طراحی مجدد توانستند نرخ بازدید و در نهایت فروش سایت خود را به شدت تغیی.

.

.

سلام به همه دوستان عزیز و همراهان گرامی بلاگ سروش پرداز  من سروش اسیوند هستم م.

.

.

در مقاله قبلی طراحی سایت در مورد فرم ها و انواع روش های اعتبار سنجی فرم ها صحبت کردیم مدل های .

.

.

گاهی اوقات طراحان موارد اساسی و پایه برای کاربردی بودن یک طرح را فراموش می کنند و یکی از این م.

.

.

یکی از مباحث مهم در زمینه طراحی وب سایت، طراحی تجربه کاربری یا (User Experience Design) می باش.

.

.

با تلگرام سیماگر_pardaz و واتس اپ 0912-8238263 و یا با ایمیل تماس برقرار کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map