طراحی وب سایت در 24 ساعت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی وب سایت در 24 ساعت داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امتیاز کاربران آری طراحی سایت در 24 ساعت نیز با استفاده از قالب های آماده نیز ممکن است که عملا این روش طراحی وب سایت بارگذاری، نصب و راه اندازی وب سایت آماده می باشد و برای افراد و شرکت هایی مناسب می باشد که بودجه و زمان کمی برای طراحی سایت دارند.

در این روش کارفرما می تواند با جستجو در اینترنت قالب مورد نظر خود را بیابد و از شرکت سیماگر بخواهد عملیات راه اندازی قالب آماده را انجام دهد.

با وجود آنکه قالب های آماده موجود در اینترنت رایگان هستند و همه می توانند از آنها برای ساخت سایت خود استفاده نمایند اما استفاده از این قالب ها حتما می بایست زیر نظر کارشناس طراحی وب انجام گردد زیرا قالب مورد نظر بر روی سرور به درستی نصب و راه اندازی گردد و امن سازی های لازم بر روی وب سایت انجام گردد تا وب سایت در آینده دچار مشکلات امنیتی نگردد.

قالب های رایگان موجود در اینترنت معمولا بر اساس سیستم های مدیریت محتوای جوملا، وردپرس و دروپال هستند و با توجه سیستم مدیریت محتوای انتخابی خود می توانید یکی از آنها را استفاده نمایید.

برای یافتن قالب های فارسی در محیط اینترنت می توانید در گوگل جستجو نمایید قالب رایگان، قالب رایگان جوملا، قالب رایگان وردپرس، قالب رایگان دروپال و برای یافتن قالب های چپ به راست می توانید در گوگل جستجو نمایید Free template, Joomla free template, Wordpress free themes, Drupal free themes و سپس قالب مورد خود را به شرکت سیماگر اعلام نمایید تا عملیات نصب و راه اندازی وب سایت شما را در 24 ساعت برای شما انجام دهد.

همچنین در صورتی که قالب چپ به راست رایگانی را یافتید که قصد دارید از آن استفاده نمایید می توانید عملیات فارسی سازی و راست به چپ نمودن قالب را به سیماگر واگذاری نمایید تا قالب مورد نظر را برای شما محلی سازی نماید.

هزینه تمام شده طراحی سایت با استفاده از قالب های رایگان بسیار پایین می باشد و تنها لازم است هزینه ثبت دامنه، اختصاص هاستینگ، بارگذاری و نصب قالب و پیکربندی، ایمن سازی، آموزش و پشتیبانی یکساله را پرداخت نمایید که این هزینه در حدود یک چهارم طراحی وب سایت می باشد و همینطور وب سایت شما ظرف مدت زمان 24 سایت آماده استفاده می باشد.

پس از آنکه وب سایت بر روی سرور راه اندازی گردید شما می توانید جهت آموزش پانل کاربری در دفتر سیماگر حاضر شوید تا سیماگر نحوه درج مطالب و اطلاعات وب سایت را به شما آموزش دهد و پس از این جلسه آموزشی شما یک سال پشتیبانی خواهید داشت و می توانید مشکلات خود را از طریق سیماگر برطرف نمایید.

در صورتی که خود قالب آماده را نصب و راه اندازی نمایید ممکن است تنظیمات لازم را بر روی قالب به درستی انجام ندهید تا در آینده وب سایت شما دچار لطمه ها و آسیب های جدی گردد و همچنین در صورتی که وب سایت توسط کارشناس امن سازی ایمن سازی نگردد ممکن است وب سایت شما هک شده و یا دچار مشکلات امنیتی گردد که با توجه به موارد اعلام شده حتما طراحی وب سایت خود با استفاده از قالب آماده وب سایت را به کارشناس طراحی وب واگذار نمایید.

یکی از قالب های رایگان که بر اساس سیستم مدیریت محتوای جوملا می باشد و سیماگر خدمات راه اندازی وب سایت با استفاده از این قالب انجام می دهد purity_iii می باشد که یکی از قویترین قالب های رایگان جوملا می باشد که دارای امکانات بسیار نظیر نسخه موبایلی و ریسپانسیو می باشد و می توانید توضیحات مربوط به آن را در مقاله ارزانترین روش طراحی سایت با استفاده از purity_iii بهترین قالب آماده جوملا مطالعه نمایید.

از این دست از قالب ها در محیط اینترنت بسیارند و فقط کافی است در جستجوی قالب رایگان مورد نظر خود با توجه به توضیحات آماده در پاراگراف دوم این مقاله باشید.

همچنین در صورت که قالب آماده ای را یافتید که رایگان نبود و قصد خرید آن را داشتید سیماگر می تواند خرید قالب مورد نظر و نصب و راه اندازی آن را برای شما انجام دهد.

خرید قالب پس از واریز وجه توسط شما معمولا 24 ساعت زمان می برد و بنابراین 24 ساعت به زمان طراحی وب سایت شما اضافه خواهد شد و هزینه اضافه ای می بایست جهت خرید قالب پرداخت نمایید.

هزینه خرید قالب دو برابر قیمت دلاری قیمت در قیمت روز دلار می باشد.

با توجه به توضیحات آمده در بخش بالا برای شما مزیت ها و معایب استفاده از قالب رایگان را بیان می نمایم: با توجه به رایگان بودن این قالب ها تعداد بسیاری از سایت ها از این قالب استفاده می نماید و ممکن است این مورد به برند سازی شما لطمه زند و حس خوبی در کاربر ایجاد نگردد.

* موردی که معمولا جزو معایب استفاده از قالب آماده مطرح می گردد آن است که این قالب ها امنیت پایینی دارند حال آنکه دلیل مطرح شده از جهت عدم امن سازی این قالب ها می باشد و در صورتی که این قالب توسط متخصص ایمن سازی امن سازی گردد مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

سیماگر به شما توصیه می نماید حتی الامکان از این روش برای راه اندازی سایت خود استفاده ننمایید و طراحی وب سایت خود را به شرکت های طراحی وب واگذار نمایید و در صورتی که مجبور به استفاده از این قالب ها هستید عملیات نصب و راه اندازی آن را زیر نظر متخصص طراحی وب سایت انجام دهید.

برای مشاوره در زمینه طراحی وب سایت خود می توانید با شماره های سیماگر در تماس باشید.

برای دریافت قالب های آماده رایگان می توانید به سایت های زیر مراجعه نمایید http://www.

freewebtemplates.

com http://www.

freewebsitetemplates.

com http://www.

artisteer.

com/?p=free_website_templates http://templated.

co http://www.

free-css.

com/free-css-templates  

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map