طراحی وب سایت دکمه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی وب سایت دکمه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

استودیو طراحی وب سایت و گرافیک .

استودیو دکمه یکی از برترین و پر جایزه ترین مجموعه ها در زمینه طراحی وب سایت های شرکتی ، هنری و معماری در ایران و جهان است ما در استودیو دکمه در حال خلق ایده های منحصر به فرد برای افراد و شرکت های خاص هستیم.

ما ایمان داریم که در دکمه تمام ایده های ناممکن ، ممکن می شود.

در دنیای امروز دستاوردهای بشر و پیشرفت چشمگیر تکنولوژی بر گستره و دامنه ارتباطات افزوده اند.

هدف و تخصص ما، ایجاد ارتباطی مستمر بین ایده ها ، هویت و هدف شما با مخاطبان است .

همواره در تلاش خواهیم بود تا با استفاده از فن و تخصص و رویکرد خلاق و هنرمندانه از انتظارات شما گامی فراتر برداریم .

 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map