طراحی وب سایت فروشگاهی ارزان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی وب سایت فروشگاهی ارزان شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

031.

0912-8238263☎   در این عصر دیجیتال کسب و کارهایی پیشرفت خواهند کرد که بتوانند تجارت خود را وارد فضای مجازی و دنیای اینترنت کنند.

البته داشتن یک صفحه در شبکه های اجتماعی برای وارد شدن به این فضا کافی نیست و آنچه به شما در این زمینه بیشتر اعتبار می‌بخشد داشتن یک وب سایت مناسب است.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت راه مناسبی برای شروع کسب و کارتان است.

بیش از 60 درصد از افراد در اینترنت به دنبال پیدا کردن محصولات و خدمات خود هستند و یک وب سایت به خوبی می‌تواند شما و محصولاتتان را به آنان معرفی کند.

علاوه بر معرفی یک وب سایت می‌تواند برایتان مشتری جذب کرده یا گاهی به عنوان یک فروشگاه محصولات خود را از طریق آن به فروش برسانید.

اما طراحی وب سایت به سادگی باز کردن یک صفحه در شبکه‌ های اجتماعی نیست، برای خرید سایت فروشگاهی ارزان و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شما به وقت و هزینه خیلی بیشتری احتیاج دارید.

با این حال اگر کسب و کارتان نوپاست یا خیلی زود به یک وب سایت نیاز دارید می‌توانید از سایت‌ آماده ارزان استفاده کنید.

    دلایل مختلفی وجود دارد که ایده های ما عملی نمی‌شوند و نمی‌توانیم با آنها درآمد کسب کنیم.

اما فضای اینترنت امکانات زیادی فراهم کرده است که به افراد زیادی برای عملی کردن ایده های شان کمک می‌کند.

برای مثال کافی است تا شما یک سایت فروشگاهی خریداری یا طراحی کنید و بعد ایده های فروشتان را در آن به کار بگیرید.

خرید سایت فروشگاهی و یا  طراحی سایت فروشگاهی  به خوبی کمک می کند تا شما محصولات خود را به کاربران اینترنت معرفی کرده و مشتری جذب کنید.

  برای راه اندازی هر شغلی شما نیاز به یک فضا دارید.

این فضا می‌تواند حقیقی یا مجازی باشد.

مسلما ایجاد یک فضای مجازی مانند یک فروشگاه آنلاین در مقایسه با خرید یا اجازه یک دفتر یا مغازه واقعی هزینه کمتری نیاز خواهد داشت.

این سرمایه گذاری کمتر در عین حال به فروش بیشتر شما کمک خواهد کرد.

شما می‌توانید مشتریانی جذب کنید که شاید در محیط واقعی اصلا شما را نمی دیدند.

حضور در دنیای اینترنت شما را به عنوان یک برند به افراد زیادی معرفی خواهد کرد و درآمدتان را افزایش خواهد داد.

از طرف دیگر شاید یک شغل دارید اما درآمد کافی کسب نمی‌کنید یا فروشتان کاهش یافته است.

در این صورت نیز راه اندازی یک سایت و ارائه محصولات خود در یک فروشگاه اینترنتی باعث جذب مشتری بیشتر و به دنبال آن موجب کسب درآمد بیشتر خواهد شد.

  همان طور که اشاره شد مسائلی مانند نداشتن سرمایه کافی یا مکان مناسب می‌تواند مانع ایجاد یک کسب و کار شود، اما راه های مختلفی مثل حضور در فضای مجازی وجود دارد که به شما کمک می‌کند محصولات خود را معرفی کرده و به فروش برسانید؛ یکی از بهترین این راه ها، ایجاد یک فروشگاه اینترنتی است.

  نکته ای که باید بدانید این است که داشتن یک فروشگاه اینترنتی لزوما به معنای داشتن یک فروشگاه به شکل دیجی کالا نیست که هر نوع محصولی در آن ارائه شود.

شما می‌توانید تنها محصولات خود را در فروشگاه ساز اینترنتی به فروش برسانید و به این ترتیب درآمد خود را افزایش دهید، یا اگر تخصصی دارید با یک وب سایت خود را به مردم معرفی کرده و ایده هایتان را عملی کنید.

شما با طراحی سایت فروشگاهی می‌توانید محصولات خود را به شکل حراج آنلاین نیز بفروشید.

پس با توجه به رونق گرفتن بیش از پیش کسب و کارهای اینترنتی یک سایت فروشگاهی به موفقیت شما در کارتان بسیار کمک خواهد کرد.

  بیشتر بدانید: فروش سایت فروشگاهی آماده     بیشتر بدانید: آموزش طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی   چه از آن دسته افرادی باشید که به تازگی می‌خواهند یک کسب و کار راه بیاندازند و سرمایه کافی ندارند و یا اینکه یک کسب و کار دارید اما می‌خواهید درآمد خود را افزایش داده و در کارتان پیشرفت کنید در هر دو حالت خرید سایت فروشگاهی برایتان مناسب و مفید خواهد بود.

امروزه یکی از علل موفقیت در تجارت حضور در فضای اینترنت است اما برخی در مورد راه اندازی یک سایت مرتبط با کارشان نگران هستند، چرا که فکر می‌کنند برای داشتن یک سایت باید حتما دانش برنامه نویسی داشته و چیزهای زیادی از سئو بدانند اما داشتن یک سایت اولین قدم است.

در واقع در ابتدا نیازی به این اطلاعات ندارید و بعد از راه اندازی سایت به مرور اطلاعاتتان در این زمینه افزایش پیدا خواهد کرد.

بنابراین مطمئن باشید که حتی اگر یک کسب و کار کوچک دارید داشتن سایت به شما کمک می‌کند کارتان رونق پیدا کرده و اگر یک شرکت بزرگ دارید باز هم داشتن یک سایت از ملزومات کار شما محسوب می‌شود تا بتوانید به یک برند معروف تبدیل شده و کار خود را گسترش دهید.

    سایت های آماده به نحوی طراحی می‌شوند که بتوانند نیازهای اولیه هر کسب و کاری را مرتفع نمایند.

در واقع طراحان این سایت ها آنها را براساس تجربیاتی که در بازخورد مشتریان از انواع سایت های طراحی شده داشته اند، طراحی می‌کنند.

این سایت ها به نحوی طراحی می شوند که مشتریان مختلف بتوانند با توجه به حرفه خود بخش های مختلف آن را ویرایش نمایند.

اما سایت های اختصاصی به شکلی طراحی می‌شوند که با نیازها و استانداردهای آن کسب و کار خاص کاملا منطبق بوده و مواردی را شامل می‌شوند که مشتریان از قبل از آنها درخواست کرده باشند.

از طرف دیگر سایت های آماده قیمت پایین تری دارند و باصرفه تر هستند.

بنابراین اگر امکانات اختصاصی خاصی مد نظرتان نیست و نمی‌خواهید خیلی در این مورد هزینه کنید، می‌توانید به جای طراحی سایت اختصاصی، یک سایت آماده خریداری کنید.

    نکته آخر همان طور که گفته شد برای اداره کردن یک سایت نیازی نیست دانش برنامه نویسی داشته باشید.

اگر شما سایت های آماده را از وب سایت هایی خریداری کنید که پنل مدیریت فارسی داشته و آموزش استفاده و ویرایش آن را نیز در اختیار شما بگذارند، بدون نیاز به دانش خاصی می‌توانید یک سایت داشته باشید و کسب و کارتان را رونق ببخشید.

در رابطه با موضوع بالا مطالعه مطلب طراحی سایت فروشگاهی با قابلیت چند فروشندگی را به شما توصیه می‌کنیم.

وب پویا شما را در راه اندازی کسب و کار اینترنتی و ساخت فروشگاه مجازی یاری می کند.

با استفاده از سایت های آماده ما می توانید با هر سرمایه و امکاناتی که در اختیار دارید، کسب درآمد اینترنتی مطمئنی داشته باشید.

با ما در تماس باشید طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

تمام حقوق متعلق به وب پویا می باشد.

| Copyright 2020 © WebPouya سلام اگر سوالی دارید اینجا بپرسید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map