طراحی وب سایت نمایشگاه اتومبیل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی وب سایت  نمایشگاه اتومبیل شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

صنعت خودرو یکی از صنایع پررونق کشور است.

امروزه سازندگان خودرو و همچنین فروشندگان آن به عرصه ی اینترنت وارد شده و برای تبلیغات محصولات خود دست به طراحی سایت زده اند.

سایت خودرو می تواند دارای بخش هایی از قبیل اطلاعات خودرو، نیازمندی ها (خرید و فروش خودرو)، آخرین قطعات تولیدی برای خودروها و نحوه ی کارکرد آنها باشد.

طراحی سایت خودرو حتما باید به صورت ریسپانسیو یا همان واکنشگرا اجرا شود تا بازدیدکنندگانی که از طریق موبایل و یا تبلت به وب سایت خودروی ما مراجعه می کنند ، از سهولت در دسترسی و ظاهر کاربرپسند ، لذت ببرند.

طراحی سایت فروش خودرو چگونه باید باشد؟برای طراحی سایت فروش خودرو باید نیاز مشتریان را از یک سایت خودرو در نظر گرفت.

یعنی باید هدف مشتریان را از ورود به سایت خودرو شناخت و در طراحی سایت خود سعی نماید مشتریان را به هدفشان برساند.

این هدف ممکن است بدست آوردن اطلاعات دقیق از مشخصات خودرو ، اطلاع از قیمت خودرو ، دیدن تصاویر مختلف از نماهای مختلف خودرو ، خرید اینترنتی خود به صورت نقد و شرایطی و … باشد.

بنا به هذا در طراحی سایت فروش خودرو باید امکانات زیر را در اختیار کاربران قرار داد: - مشخصات فنی کامل خودرو: در طراحی سایت فروش خودرو باید برای هر خودرو صفحه ای اختصاص داده شود تا مشخصات فنی هر خودرو به طور کامل برای کاربران شرح داده شود.

همچنین تجهیزات و ویژگی های سری های مختلف یک خودرو به طور کامل ذکر شود.

- ایجاد صفحه ای برای درج قیمت روز خودروها در طراحی سایت فروش خودرو: برای اطلاع رسانی دقیق قیمت انواع خودرو به مشتریان بهتر است صفحه ای مجزا برای قیمت تمامی خودرو ها در نظر گرفته شود و روز به روز تغییرات قیمت در آن ها اعمال شود.

به این ترتیب مشتریان می توانند در هر لحظه از قیمت محصولات شما با خبر شده و به خرید خودرو از شما بپردازند.

- مقایسه خودرو ها در طراحی سایت فروش خودرو بسیار مهم است: بدون شک وجود امکان مقایسه خودرو ها می تواند برای مشتریان بسیار کارآمد باشد که از این طریق گزینه های انتخابی خود را با یکدیگر مقایسه کرده و گزینه مناسب تر را برای خود برگزینند.

در این بخش میبایست تمامی معیار های خودرو یک به یک با یکدیگر مقایسه شود.

- وجود تصاویر متعدد برای هر خودرو: بهتر است برای هر خودرو در صفحه خودش تعداد زیادی تصویر از نماهای مختلف به صورت گالری تصاویر وجود داشته باشد تا کاربران از تمامی زوایا خودروی مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهند.

همچنین شما می توانید تعدادی از تصاویر منتخب خود از خودروهای گوناگون را به صورت اسلاید شو در صفحه اصلی وب سایتتان قرار داده تا ظاهر زیبایی به وب سایت خود بخشید.

- امکان فروش اینترنتی خودرو در طراحی سایت فروش خودرو: همان طور که از ماهیت سایت شما پیداست باید امکان فروش اینترنتی خودرو به صورت نقد و شرایطی فراهم شود.

برای فروش نقدی خودرو می توانید از درگاه پرداخت اینترنتی بهره برده و یا پس از تحویل خودرو مبلغ خود را از مشتری دریافت نمایید.

برای فروش شرایطی خودرو نیز شما می توانید با شرح کامل شرایط واگذاری خودرو قراردادی تنظیم نمایید که کاربر بتواند از طریق اینترنت قرارداد را تکمیل کرده به عبارتی برای خرید خودروی شرایطی ثبت نام نماید.

سپس با ارسال فرم پر شده توسط کاربر به ایمیل شما می توانید به ادامه پروسه فروش شرایطی خودرو اقدام نمایید.

 در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه طراحی وب سایت در اصفهان، سئو و بهینه سازی سایت ، برنامه نویسی سایت، طراحی قالب سایت و کلیه خدمات وب نیز می توانید با تیم تخصصی نورو وب تماس حاصل کنید.

بدیهی است تیم طراحی سایت و سئو نورو وب هرآنچه که شما در مورد طراحی سایت نیاز داشته باشید را در اختیارتان می گذراند تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای طراحی سایت اختصاصی خود اتخاذ کنید و بالاترین بازدهی را از سرمایه گذاری مالی و زمانی خود داشته باشید.

امید است با اعتماد به شرکت طراحی سایت نورو وب در اصفهان، چشم انداز بسیار خوبی برای کسب و کار خود ترسیم کنید.

افزون بر موارد گفته شده، شرکت نورو وب برای خدمت رسانی هرچه بهتر، اقدام به نقد و بررسی وب سایت ها در حوزه های مختلف کرده است.

شما می توانید در مورد هر یک از سایت ها تحلیل جامعی از طراحی سایت و سئو مطالعه کنید و صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شرکت طراح سایت مربوطه در تماس باشید.

 طراحی سایت به تنهایی و بدون برنامه‌ی مدون و جامع برای بازاریابی، طرح و نقشه، گرافیک و رابط کاربری، تجربه کاربری، سئو و بهینه سازی موتور جستجو، و بسیاری نکات و علوم تخصصی دیگر به نتیجه‌ی دلخواه نخواهد رسید.

در اختیار داشتن مجموعه‌ای کامل از دانش، مهارت، تجربه و خلاقیت در اصول فنی و هنری مرتبط با طراحی سایت از اصول اساسی در طراحی سایتی موفق و کارآمد که بتواند بازدهی مالی و عملکردی مورد انتظار را برآورده سازد لازمه‌ی طراحی سایت با هر روش و هر ابزار است.

شرکت طراحی سایت نورو وب با تیم متخصص و حرفه ای آماده ارائه ی بهترین پیشنهاد در زمینه ی طراحی سایت به شما می باشد.

طراحی حرفه ای وبسایت خودرو با توجه به تعدد و افزایش شرکت های خودرو سازی و رقابت شدید بین آنها، خودرو سازان باید به فکر جذب مشتریان زیاد برای خود باشند؛ البته مشتریانی وفاداری که بعد از استفاده از خودروی تولید شده ی شرکت، آن را به سایر افراد نیز سفارش نمایند.

بجز بازاریابی مفید و رعایت اصول ارتباط با مشتری و جذب آنان، در دنیای امروز باید به فکر داشتن فروش از طریق اینترنت و ارائه خدمات و راهنمای مشتریان از طریق اینترنت بود.

با توجه به این امر شما میتوانید برای شرکت خودرو سازی خود و یا نمایشگاه اتومبیل خود بهترین وب سایت خودرو را مطابق با استاندارهای برنامه نویسی و الگوریتم های گوگل در کمترین زمان و با بهترین قیمت داشته باشید، برای رسیدن به این هدف می توانید با انجام جلسات و مشاوره با تیم متخصص و حرفه ای نورو وب بهترین راه کارها را در جهت موفق شدن وب سایتتان  با متخصصان برنامه نویسی نورو وب مطرح و برنامه ریزی نمایند.

به یاد داشته باشیم طراحی سایت ایده آل طرح و برنامه میخواهد در همین راستا متخصصان برنامه نویسی و سئو کار شرکت طراحی سایت نورو وب با تیکه بر دانش به روز خود در راستای بهینه سازی و بهبود رتبه سایت خودرو شما تلاش می کنند تا شما را به هدف خود برسانند.

ار امکانات یک وب سایت خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد: خرید، فروش ومعاوضه خودرومعاوضه خودروقراردادن اطلاعات فنیثبت مراکز خدمات و معرفی نمایندگی ها در سطح کشوراطلاعات تماس و آدرس و.

.

.

قیمت خودرو و معرفی محصولاتتصاویر در طراحی وب سایت خودروامکان ثبت نام و پیش فروش خودروآخرین اخباردر مورد خودروهای روز دنیامقالات درباره خودرو بخش های فنی آنمقایسه خودروها باهمفرم نظر سنجی و امکان پشتیبانی و ارتباط با مشتری* تیم طراحی سایت نورو وب برای شما صاحبان آموزشگاه لیستی از طراحی سایت خودرو را گردآوری کرده اند تا شما بتوانید به آسانی نمونه سایت آموزشگاه را بررسی و امکانات سایت خود را انتخاب کنید * طراحی وب سایت نمایشگاه خودرو یکی از سایت های مورد علاقه صنف خوردوساز و نمایندگی های فروش خودرو محسوب می شود.

چرا که از این طریق بسیار راحت تر می توانند محصولات خود را معرفی و به فروش برسانند.

از طرفی عده زیادی همیشه دنبال تازه های این صنعت البته برای آشنایی یا خرید هستند یک سایت مفید است چرا که از این طریق بدون سختی و طی مسافت می توانند با مراجعه به سایت نسبت به خرید ماشین اقدام کنند.

از این جهت طراحی سایت نمایشگاه خودرو، سایت مفیدی برای ارتباط بین فروشندگان و خریداران برای هر نوع خودرویی محسوب می شود.

طراحی سایت نمایشگاه خودرو همچون ویترینی است که در آن انواع ماشین را می توان دید و نسبت به انتخاب آن و دیدن ویژگی های خودرو اقدام کرد.

امروزه عده زیادی به صنعت اتومبیل علاقمند شده اند و دنبال پیدا کردن مطالبی درباره خودرو و اطلاع از جدیدترین تولیدات صنعت خودرو هستند.

طراحی سایت نمایشگاه ماشین و طراحی سایت خودرو برای جذب هر چه بهتر مشتری برای نمایشگاه ماشین یکی از بهترین راه های کم هزینه تبلیغ است و به کمک بازاریابی اینترنتی می توان به کار رونق داد .

طراحی جذاب و برخورداری از گرافیک قدرتمند در این گونه سایت ها حرف اول را می زند همچنین گنجانیدن تصاویر با کیفیت و حرفه ای نیز تاثیر زیادی در فروش خودرو دارد.

همچنین باید در این گونه سایت ها اطلاعات خوبی درباره مدیر یا مدیران نمایشگاه داده شود تا مشتری بتواند اطلاعات مفید درباره مدیران نمایشگاه داشته باشد، اطلاعات مربوط به آدرس و شماره تلفن های نمایشگاه و آدرس ایمیل در سایت باید قرار داده شود تا مشتریانی که قصد خرید ماشین دارند تماس گیرند و در مورد خودرو انتخابی خود با شما مشورت کنند.

طراحی سایت نمایشگاه خودرو باید توسط شرکت طراحی سایت خبره صورت گیرد تا سایت کارایی لازم را کسب کند از طرفی چون این گونه سایت ها به منظور فروش خودرو طراحی می شود باید دارای ویژگی ها و قابلیت های خاصی برخوردار باشد تا در نگاه اول مشتریان جذب شوند.

درج اطلاعات درست درباره خودروهایی که در نمایشگاه ماشین به فروش می رسد نیز از عواملی است که در مورد توجه قرار گرفتن سایت تاثیر زیادی دارد، همچنین پرداختن به مواردی مثل امکانات موجود در هر خودرویی، قیمت خودرو، ویژگی هایی که از دیگر خودروها متمایز می کند، رنگ بندی و .

.

.

.

می تواند از موارد جذابی باشد که پیوسته مورد توجه کاربران و مشتریان بازدید یا خرید خودرو می باشد.

طراحی وب سایت نمایشگاه خودرو باید مطابق با استانداردهای روز صورت گیرد تا مقبولیت لازم را بین مشتریان کسب کند.

با توجه به این نکته که نتیجه فرایند ساخت سایت توسط شرکت نورو وب رضایت نهایی مشتری است.

با داشتن یک وبسایت خوب که کاربری آسان و سریعی را برای رسیدن به اهداف شما میسر می کند، می توانید حجم زیادی از هزینه های بازاریابی و تبلیغاتی را حذف کنید و با تکیه بر صندلی خود، شاهد رونق کسب و کارتان باشید.

نورو وب - به عنوان بزرگترین شرکت طراحی سایت در اصفهان - با تکیه بر تجربه چندین ساله و با تحقیق در عرصه ی تجارت الکترونیک به عنوان یکی از مراکز تخصصی طراحی وب سایت در حال فعالیت است.

این شرکت متشکل از بهترین متخصصین و مشاورین تحت وب در کشور ایران (شعبه اصلی استان اصفهان) می باشد و آماده هرگونه خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

طراحی سایت آگهی در زمینه خودرو و ماشین به کاربران و اعضای خود امکان درج آگهی برای فروش خودرو های خود را می دهد.

طراحی سایت آگهی خودرو به راحتی لیستی از خودروها را در اختیار کاربران سایت قرا می دهد و از این رو افراد می توانند به واسط جستجو و دسته بندی هایی که در طراحی سایت ایجاد شده است ماشین و خودرو مورد نظر خود را بیابند.

طراحی وب سایت آگهی خودرو طراحی وب سایت آگهی خودرو دسته بندی از انواع خودرو ها وماشین ها را فراهم می آورد.

افراد پس از عضویت در سایت می توانند در خصوص درج آگهی خودرو خود اقدام نمایند.

طراحی سایت آگهی خودرو برندهای مختلف خودرو و ماشین را می تواند ایجاد نماید و کاربران به توجه به مدل ماشین خدو می تاونند نسبت به فروش و یا نیز خرید خودرو اقدام نمایند.

متمایزترین ویژگی در طراحی سایت فروش ماشین وجود قابلیت جستجو می باشد که این فرصت را به کاربر می دهد که متناسب با نوع مدل ماشین ، سال ساخت ، قیمت ماشین، رنگ داشتن ماشین ، رنگ ماشین و دیگر فاکتورها جستجو نمایند.

طراحی سایت آگهی خودرو چه قابلیت هایی دارد؟ طراحی سایت آگهی خودرو امکاناتی همچون قابلیت جستجو ، امکان درج آگهی توسط کاربران ، امکان عضویت ، امکان ثبت نام توسط کاربران ، دسته بندی انواع آگهی ، امکان مشخص نمودن دسته آگهی ، امکان جستجو براساس متریک ها و فاکتورهای فروش مختلف تمامی اقداماتی می باشد که در طراحی سایت فروش ماشین انجام می گیرد.

طراحی سایت فروش ماشین اغلب سایت های پرترافیکی خواهند بود که تعداد زیادی از افراد را به منظور فروش خودرو و ماشین در بستر سایت ایجاد می نماید.

جدا از مولفه های فنی مرتبط با خودرو ، در طراحی وب سایت خودرو باید یکسری مولفه های تخصصی برنامه نویسی و سئو نیز رعایت شود.

مواردی که اهمیت به مراتب بیشتری برای پیشرفت شما در این حوزه دارند.

به عنوان مثال وب سایت شما باید سرعن لود بالایی داشته باشد و کاربر برای مدت زمانی زیادی معطل نشود .

طراحی سایت شما همچنین باید در دستگاه های مختلف با اندازه های صفحه نمایش متفاوت ، به صورت صحیح و متناسب نمایش داده شود.

در طراحی وب سایت خودرو باید اصول و قواعدی رعایت شده باشد تا وب سایت شما از طریق موتورهای جستجویی مثل گوگل قابل جستجو و مشاهده باشند.

چنین اصول ها و قواعدی که از آنها با نام سئو نام برده میشود ، دارای اهمیت فوق العاده ای هستند چرا که عمده موفقیت بخش مجازی کسب و کار شما که همان وب سایت شما است به پربازدید بودن آن است و عمده بازدید هایی که از وب سایت ها صورت می گیرد از طریق کلیک بر روی نتایج یک جستجو در گوگل صورت می گیرد.

بنابراین اگر وب سایت شما دارای سئوی خوبی باشد ، با جستجوی عبارتی مانند ” قیمت های خوردو”، وب سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل به کاربر پیشنهاد خواهد شد.

شرکت طراحی وب سایت نورو وب مجموعه ای کامل از انواع نمونه های طراحی سایت خودرو را برای شما جمع آوری کرده اند تا شما با بررسی هرکدام از آنها بتوانید نمونه ی بهتری برای سایت خودرو خود انتخاب کنید.

در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نمودیم و طی سال ها خدمت به مشتریان عزیز به تجارب با ارزشی رسیده ایم و در ادامه ی مسیر نیز، تمام تلاش خود را صرف ارتقای هر چه بیشتر کیفیت فعالیت های خود می‌نماییم.

گروه سها دانش با نام تجاری نورو وب در زمینه طراحی سایت، سئو و راه اندازی انواع سایت حرفه ای در بستر وب مشغول به فعالیت می باشد.

شرکت نورو وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی و بهره گیری از تیم خلاق خود راه حلی مناسب برای شما می باشد.

این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات حرفه ای در زمینه طراحی سایت می تواند با تکیه بر تجربه و دانش خود در سایر زمینه های مهم شامل سئو و بازاریابی نیز فعالیت کند.

کلید ورود به دنیای دیجیتال، تعیین کاربرد سایت مورد نظر شما به همراه دریافت مشاوره کادر تخصصی نورووب می‌باشد که به طراحی بهینه ی سایت شما کمک بسزایی می کند.

بهینه‌سازی موتور جستجو که به اختصار سئو (SEO) نامیده میشود، روندی است که در آن جایگاه یک وب سایت در صفحات جستجو بهبود میابد.

بزرگترین شرکت تبلیغات اینترنتی و پارتنر گوگل در ایران با داشتن بالغ بر سی هزار کاربر و بیش از ۱۰ سال تجربه، بهترین کیفیت و مشاوره را در زمنیه تبلیغ اینترنتی و گوگلی به شما ارائه می دهد.

اگر تبلیغات با برنامه ریزی اصولی انجام گردد نتایج مثبت و فوق العاده‌ای در پی خواهد داشت به این صورت که پس از مدتی مقبولیت اجتماعی پیدا می‌کنید و شناخته می‌شوید.

تیم طراحی سایت و سئو نورو وب هرآنچه که شما در مورد طراحی سایت نیاز داشته باشید را در اختیارتان می گذراند تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای طراحی سایت اختصاصی استارت آپ خود اتخاذ کنید و بالاترین بازدهی را از سرمایه گذاری مالی و زمانی خود داشته باشید.

امید است با اعتماد به شرکت طراحی سایت نورو وب، چشم انداز بسیار خوبی برای کسب و کار خود ترسیم کنید.

افزون بر موارد گفته شده، شرکت نورو وب برای خدمت رسانی هرچه بهتر، اقدام به نقد و بررسی سئو سایت ها در حوزه های مختلف کرده است.

شما می توانید در مورد هر یک از سایت ها تحلیل جامعی از طراحی سایت و سئو مطالعه کنید و صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شرکت مربوطه در تماس باشید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map