طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تجارت الکترونیکی با ورود خود به عرصه ی کسب و کار معنی و مفهوم جدیدی به انواع تجارت و کسب و کار ها داده و راه کارهای نوینی در این زمینه ارائه داده است.

طراحی سایت تجارت الکترونیک یکی از راه های موثر و کم هزینه برای ورود موثر به دنیای جدید تجارت الکترونیک می باشد.

طراحی سایت تجارت الکترونیک طراحی سایت تجارت الکترونیک چه تاثیری بر روند کسب و کار ما خواهد گذاشت؟ در طراحی سایت تجارت الکترونیک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ طراحی وب سایت تجارت الکترونیک چه ویژگی هایی دارد؟ ساخت سایت تجارت الکترونیکی چه امکاناتی در اختیار صاحبان کسب و کار خواهد گذاشت؟ چرا طراحی سایت تجارت الکترونیک؟ آیا سئو سایت تجارت الکترونیک لازم است؟ برای پاسخ به این سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت تجارت الکترونیک با سیماگر همراه باشید… قبل از انجام هر کاری شاید این سوال به ذهنتان خطور کند که آیا کسب و کار شما نیازی به داشتن سایت و طراحی سایت دارد؟ پاسخ به این سوال بستگی به هدف شما از طراحی وب سایت و نوع کسب و کار شما دارد.

از آنجایی که امروزه اغلب افراد برای کوچکترین کار ها و کسب اطلاعات به دنیای اینترنت رجوع می کنند، طراحی سایت تجارت الکترونیک به عنوان شناسنامه ی کسب و کار شما در فضای اینترنت عمل کرده و اعتباری برای تجارت شما به حساب می آید.

در این قسمت به بررسی مجموعه نکاتی می پردازیم که رعایت آن ها در طراحی سایت تجارت الکترونیک باعث بهبود کارایی سایت شده و تاثیر زیادی بر روی سئو سایت و بهینه سازی سایت دارد.

طراحی سایت تجارت الکترونیک اگر طراحی سایت تجارت الکترونیک بر اساس استاندارد های طراحی سایت باشد ، مدیریت آن آسان بوده و سایت کارکرد بهتری از خود نشان می دهد.

از نتایج استفاده از استاندارد های طراحی سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد: تاجایی که امکان دارد سرعت لود صفحات باید سریع باشند.

این امر علاوه بر اینکه برای کابران (مخصوصا با سرعت اینترنت پایین) مهم است ، یکی از معیار های رتبه بندی سایت توسط موتور های جستجو می باشد.

در الگوریتم های جدید موتور های جستجو سایت هایی که سرعت لود کمتری دارند و زمان لود شدن آن ها زیاد است ، ارزش کمتری داده و در نتایج جستجو تولویت را به سایت های سبک و سریع می دهند.

تصاویر در طراحی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و باید بر اساس اصول و ضوابط موتور های جستجو در طراحی سایت استفاده شوند.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله تصاویر در طراحی سایت مراجعه کنید.

وجود نقشه سایت در طراحی سایت تجارت الکترونیک یکی از ملزومات این امر می باشد.

نقشه سایت در طراحی سایت تجارت الکترونیک علاوه بر راهنمایی بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان سایت برای موتور های جستجو نیز مهم بوده و نقش زیادی در رتبه بندی سایت در نتایج موتور های جستجو دارد.

شاید مهمترین چیز در طراحی سایت تجارت الکترونیک مطالب و محتوای سایت می باشند.

این نکته علاوه بر این که برای کاربران و بازدید کنندگان سایت مهم است برای موتور های جستجو نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و از مهمترین معیار های رتبه بندی سایت در موتور های جستجو می باشد.

مطالب باید جذاب ، واقعی ، و کاملا جدید باشند.

یکی از چیز هایی که ضربه زیادی به سایت می زند استفاده از مطالب تکراری می باشد.

بهتر است سایتی که طراحی می کنیم از همان ابتدا بر اساس اصول سئو بوده و با الگوریتم های موتور های جستجو کاملا سازگار باشد.

نتیجه ی این امر شناسایی راحت تر سایت برای موتور های جستجو و در نتیجه رتبه بندی راحت تر سایت می باشد.

طراحی سایت تجارت الکترونیک بعد از طراحی سایت نوبت به مهمترین بخش کار یعنی سئو سایت می رسد.

سئو و بهینه سازی سایت های تجاری تقریبا امری اجتناب ناپذیر می باشد.

با سئو و بهینه سازی ، وب سایت شما در صفحات و نتایج ابتدایی جستجو ها به نمایش درآمده، هر روزه بازید کنندگان و مشتریان جدیدی وارد سایتتان شده  و موتور های جستجو تبدیل به بازاریاب و تبلیغ کننده ی سایت و شرکت شما خواهند شد.

از دیگر راه کار های بازاریابی اینترنتی که در کار سئو سایت می توانند کمک بسیار خوبی برای سایت باشند می توان به ایمیل مارکتینگ ( ارسال ایمیل تبلیغاتی و بازاریابی ایمیلی) ، تبلیغات کلیکی و .

.

اشاره کرد.

امکانات طراحی سایت تجارت الکترونیکی بیشتر بستگی به اهداف و نوع شرکت و سازمان دارد.

درادامه به بررسی برخی از این امکانات و ویژگی ها در طراحی سایت تجارت الکترونیک می پردازیم که تمامی آن ها قابلیت سفارشی سازی و اختصاصی شدن را دارند.

شرکت طراحی سایت و سئو سایت سیماگر با استفاده از آخرین متد روز دنیا در زمینه ی طراحی سایت تجارت الکترونیک ، بهترین ها را برای شما ارائه می دهد.

با سیماگر بروز باشید… نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام ایمیل وبسایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map