طراحی وب سایت کتابخانه های دانشگاهی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی وب سایت کتابخانه های دانشگاهی شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی وب سایت کتابخانه های دانشگاهی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امروزه کتابخانه های بزرگ با مشکل ازدحام اعضا به منظور عضویت، تمدید عضویت، اخذ یا تحویل کتاب، تمدید مهلت تحویل کتاب اخذ شده و… مواجه هستند.

بدین منظور دنبال راهی برای رفع این مشکل هستند تا علاوه بر رضایت اعضا موجب جذب افراد دیگر برای عضویت در کتابخانه شوند.

با توسعه فضای مجازی اینترنت این امکان بوجود آمده تا مردم با مراجعه حضوری برای بسیاری از کارها خداحافظی کرده و به سرعت در هر جا که هستند به بسیاری از کارهای خود از طریق اینترنت رسیدگی کنند.

طراحی وب سایت در هر زمینه ای موجب بهبود وضعیت اجتماعی و اقتصادی در آن زمینه خواهد شد.

طراحی وب سایت کتابخانه نیز می تواند کارگشای بسیاری از مشکلات روزمره کتابخانه ها باشد.

اگر در دنیای امروز کتابدار هستید ، می دانید که کتابخانه شما به یک وب سایت نیاز دارد.

اما ، چه چیزی باعث ایجاد یک وب سایت خوب می شود؟ کاربران کتابخانه به چه چیز آنلاینی نیاز دارند؟ آیا می خواهید بفهمید که HTML ، CSS ، AJAX و کلمات اختصاری فنی مرتبط دیگر چیست؟ وب سایت کتابخانه شما باید قابل استفاده باشد.

اما چگونه می توان آن را در قابلیت استفاده قرار داد؟ آیا می توانید آنرا کاربر پسند بنامید؟ قابلیت استفاده به این معنی است که افراد می توانند نحوه استفاده از سایت را به راحتی تشخیص دهند.

این به معنای از بین بردن حدس و گمان برای کاربر و ایجاد ویژگی های بصری سایت تا حد امکان است.

قابلیت استفاده شامل موارد زیر است: رابطی که از نظر زیبایی شناختی خوشایند باشد ، قابلیت استفاده را ارتقا می بخشد.

درهم و برهمی – از نظر متن یا عناصر گرافیکی – ممکن است از نظر چشم انداز باشد و حتی پیدا کردن آنچه کاربران می خواهند دشوار می شود.

تعادل لازم است.

وب سایت باید اطلاعات و منابع موجود در سایت را برای کاربر آسان کند: پیمایش بصری از این نظر بسیار حیاتی است.

این شامل ساختار و نمایش لینک ها در قسمتهای هدر، پاورقی، نوار کناری و… است.

به خاطر داشته باشید که یک ساختار نویگیشن که به مدیریت داخلی و کارکنان معنا می یابد ممکن است به هیچ وجه برای مخاطبان شما منطقی نباشد.

با داشتن معماری و نویگیشن مناسب سایت، همه چیز لازم نیست حتی در صفحه اصلی باشد.

مناطق ویژگی صفحه اصلی باید برای نمایش مواردی که کاربران شما اغلب از آنها استفاده می کنند و یا بیشتر به آنها اهمیت می دهند، مانند رویدادهای آینده یا به روزرسانی های کتابخانه، اختصاص یابد.

در صفحات ثانویه، جعبه های ویژگی می توانند یک دعوت برای مشاهده محتوا مشابه باشند.

استفاده از هر منبعی در سایت باید برای کاربر آسان باشد.

نمادنگاری و متنی مفید که به وضوح نوشته شده و به راحتی قابل فهم است و همچنین یک طرح بصری باید از این سؤالاتی کاسته شود که “چگونه می توانم از این ابزار استفاده کنم؟ با کلیک بر روی این لینک چه اتفاقی می افتد آیا به سایت دیگری خواهم رفت؟ آیا من یک صفحه وب دیگر، یا شاید پرونده ای از نوعی که من انتظار ندارم و احتمالاً حتی نمی توانم آن را باز کنم مشاهده خواهم کرد؟ ” کاربران باید محتوا را مفید و دقیق مشاهده کنند.

درگیر شدن، برانگیختن احساسات و قدردانی.

این ها باعث اعتبار و در نتیجه اعتماد کاربران به سایت می شود.

هر صفحه از وب سایت باید یک URL منحصر به فرد داشته باشد تا کاربران بتوانند صفحات را نشانه گذاری کنند یا از لینک های ثابت استفاده کنند.

از آنجا که روز به روز تعداد بیشتری از افراد از دستگاه های تلفن همراه (تلفن های هوشمند ، تبلت ها و غیره) برای دسترسی به وب استفاده می کنند، سایت شما نیاز به نگاه عالی و عملکرد خوب در صفحه نمایش های کوچکتر دارد.

اما حداقل سایت شما به طراحی ریسپانسیو نیاز دارد که چیدمان را تنظیم کند به طوری که صفحه نمایش تلفن همراه تمام ویژگی های قابلیت استفاده را که بستر دسک تاپ در اختیار شما قرار می دهد، حفظ کند.

دسترسی به این امر مستلزم اطمینان از وجود همه محتوا در دسترس و کاربردی همه کاربران، صرف نظر از مرورگر کاربر، دستگاه و فناوری های کمکی است.

وب سایت کتابخانه شما باید محتوایی را که کاربران شما به آن اهمیت می دهند، ارائه دهد.

به یاد داشته باشید: وب سایت شما برای کاربران کتابخانه است، نه شما.

به عنوان مثال، از سازماندهی محتوا برای انعکاس ساختار سازمانی خودداری کنید.

کاربران برای پیدا کردن مطالب مورد نیاز خود مجبور نیستند عملکرد داخلی کتابخانه شما را درک کنند.

محتوای استاندارد شامل موارد زیر می باشد: به عنوان مثال، اطلاعات تماس، فرم تماس، پیدا کردن یک کتابخانه خاص تلفن، ایمیل و… مطمئن شوید که کاربران شما تمام گزینه های خود را می دانند.

کاربران از این منبع سریع و آسان قدردانی می کنند.

اگر چندین شعبه با ساعات کاری مختلف داشته باشید، این اطلاعات بسیار مفید است.

یک وبلاگ می تواند اطلاعات ارزشمندی را در اختیار کاربران شما قرار دهد، بنابراین آنها دوباره به سایت مراجعه کرده و از منابع کتابخانه استفاده می کنند.

این یک روش عالی برای کاربران است تا از جدیدترین مطالب استفاده کنند.

به عنوان مثال، فیس بوک، توییتر، یوتیوب، اینستاگرام و غیره.

کاربران باید بتوانند به سرعت اطلاعات مربوط به رویدادهای آینده را پیدا کنند و حتی ممکن است به صورت آنلاین برای یک رویداد ثبت نام کنند.

کاربران وب بسیار در جستجوی هر چیزی باید احساس راحتی کنند.

هستند.

حتی اگر از قبل به راحتی در ساختار صفحه حرکت کنید، برخی از افراد به سادگی ترجیح می دهند از نوار جستجو استفاده کنند.

طراحی وب سایت کتابخانه باعث می شود بسیاری از اعضا به جای طی کردن مسافت از منزل تا کتابخانه بسیاری از کارهای خود را از طریق اینترنت انجام داده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند.

این کار باعث بالا رفتن سطح فرهنگی و اجتماعی کتابخانه و در نهایت صرفه اقتصادی بالای آن می شود.

طراحی وب سایت کتابخانه باید زیبا و شکیل باشد و همچنین از نظر فنی، بهینه ساخته شده باشد و از سئو سایت بالایی برخوردار باشد.

این ویژگی ها باعث بالا رفتن امتیاز سایت شده و موتورهای جستجو راحت تر به سایت شما دسترسی پیدا می کنند که همین عمل باعث افزایش آمار بازدیدکنندگان و در نهایت افزایش اعضای کتابخانه خواهد شد.

شرکت سیماگر با سابقه طولانی و درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی سایت آماده پاسخگویی به سوالات شما و همچنین مشاوره رایگان در زمینه طراحی وب سایت می باشد.

با سیماگر بروز باشید… نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام ایمیل وبسایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map