طراحی گرافیک اپلیکیشن موبایل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی گرافیک اپلیکیشن موبایل کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب اپلیکیشن حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن ، طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ورود نام کاربری: perm_identity رمز عبور: lock_open وبلاگ احتمالا بارها برایتان پیش آمده که خواسته اید با اپلیکیشن طراحی گرافیک عکستان را ادیت کنید و با دوستانتان در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، یا فرصت کافی برای اینکه بروید سراغ لب تاب و شروع کنید به یک ویرایش مفصل را نداشته اید، و ترجیح میدادید با گوشیتان آن را ادیت کنید.

یا اصلا شاید دوست دارید با موبایلتان طرح‌های گرافیکی بسازید.

در مقاله قبل به معرفی ۴ اپلیکیشن طراحی گرافیک برای اندروید پرداختیم و در این مقاله هم می‌خواهیم ۵ اپلیکیشن دیگر را به شما معرفی کنیم.

اپلیکشن هایی که معرفی می کنیم هر کدام ویژگی خاص خود را دارد.

شما می توانید با بررسی ویژگی های آن ها اپلیکیشن مورد نیاز خود را نصب کنید و از آن لذت ببرید.

Infinite Design یک اپ گرافیکی برداری (وکتور) برای اندروید است که به شما اجازه می‌دهد که از طریق گوشی هوشمند یا تبلتتان طراحی مورد نظر خودتان را انجام دهید.

متاسفانه نسخه کامل تر این برنامه هم پولی است اما اگر قصد خرید این برنامه را دارید پیش از خرید نسخه رایگان این اپ را امتحان کنید که قطعا ضرر نمی‌کنید.

نسخه رایگان Infinite Design امکاناتی از قبیل بوم های نامحدود، لایه های نامحدود در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین می‌توانید از طریق گزینه‌هایی که برای لایه‌ها قرار داده شده، آن ها از هم جدا کنید، ترکیب کنید، آن‌ها در زوایای مختلف بچرخانید، لایه‌ها را کپی کنید و … از طریق این برنامه عکس دلخواهتان را به بوم مورد نظر اضافه کنید و از طریق جلوه‌های ویژه، قلم‌ها ، آن را ادیت کنید و کنترل دقیقی رو آنچه که انجام می‌دهید داشته باشید.

بدون خرید نسخه پولی این برنامه می‌توانید طرحتان را فقط در قالب JPEG ذخیره کنید، اما ورژن اصلی این برنامه این قابلیت را به شما می دهد که عکس خود را در قالب PNG,PSD و یا SVG ذخیره کنید.

Tayasui یک برنامه طراحی و نقاشی پیچیده در عین حال کاربر پسند با فضایی دوستانه است که ضمن داشتن لیست بلند بالایی از ابزارها و ویژگی هایی متعدد، مطمئناً هر هنرمند علاقه‌مند به طراحی گرافیک دیجیتالی را هیجان زده می‌کند.

Tayasui با ارائه ابزارهایی چون قلم نمدی ،پاستیل روغنی، آبرنگ (برس های خشک و مرطوب) ، برس‌های اکریلیک و موارد دیگر شما در ایحاد یک فضای فوق العاده و مشابه آنچه در واقعیت تجربه می‌کنید، کمک می‌کند.

Photoshop Sketch ابزارهای طراحی شامل مداد گرافیتی ، قلم جوهر ، و پاک کن و همچنین برس‌هایی از جمله اکریلیک و پاستیل را ارائه می‌دهد.

در واقع می‌توان گفت که ابزارهای طراحی Photoshop به طور فشرده شده‌ای در این اپ عرضه شده است که طبیعتا به همین دلیل این برنامه شباهت‌های زیادی به فوتوشاپ داشته و آن را بسیار مفید خواهید یافت.

Photoshop Mix برنامه‌ای است که اگر چه بیشتر از طراحان به عکاسان کمک می‌کند اما می‌تواند برای شما طراحان گرافیک هم مفید باشد.

اینجاست که ابزارهای دیگر Photoshop از جمله Content-Aware Fill و Camera Shake Reduction و سایر ویژگی های تقویت تصویر را پیدا خواهید کرد.

Illustrator Draw یک برنامه گرافیکی وکتور است که شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای مفیدی که در اخیتارتان قرار داده می‌شود، با هنر انگشتان دستتان یک طرح وکتور ایجاد کنید.

این اپ فضایی را فراهم می کند تا از یک تجربه آسان و کارآمد لذت ببرید.

ویژگی هیجان انگیز و فوق العاده این برانامه این است که برای اعمال جزییات دقیق می توانید تا ۶۴ برابر!!! بزرگنمایی کنید بدون اینکه ذره ای از کیفیت تصویر کم شود.

همچنین می توانید به لطف خط کش دیجیتالی Touch Slide خطوط و منحنیهای کاملی ایجاد کنید و تصاویر را از چندین منبع از جمله Creative Cloud برای ویرایش و رنگ آمیزی اضافه کنید.

در این مقاله ما ۵ اپلیکشن طراحی گرافیک اندروید را معرفی کردیم.

هر کدام ویژگی خاص خودشان را داشتندو شما می توانید با توجه به نیاز خود اپلیکیشن مورد نیاز خودتان را انتخاب، نصب و فعالسازی کنید و اوقات خود را به طراحی گرافیک با موبایل اندرویدی خود بپردازید.

digitalsartsonline دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

رادین گرافیک یک پلتفرم چند فروشندگی طرح لایه باز گرافیکی است.

از عضویت شما متشکریم!

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map