طراح اپلیکیشن دیجی کالا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراح اپلیکیشن دیجی کالا کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب اپلیکیشن حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن ، طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  طراح سایت دیجی کالا کیست؟ چگونه می توان طراحی سایت مشابه دیجی کالا داشت؟ اینها سوالات مهمی هستند که در ذهن کاربران و مدیران کسب و کارها به وجود آمده اند.

بسیاری از ما با فروشگاه اینترنتی دیجی کالا آشنایی داریم؛ این فروشگاه اینترنتی در زمینه تجارت الکترونیک و فروش آنلاین بسیار موفق عمل کرده است و ظاهری زیبا و کاربر پسند دارد.

در ادامه این مطلب در مورد طراح سایت دیجی کالا و نحوه طراحی سایت مشابه دیجی کالا مفصل توضیح می دهیم.

برنامه نویسان دیجی کالا : علاقه برادران محمدی به عکاسی، سبب شد در سال 1384 که عکاسی از فضای آنالوگ به سمت دیجیتال میرفت، دوربینی را بخرند و عکاسی را به شیوه تخصصی شروع کنند.

با توجه به گفته های آن ها، هیچ منبع معتبر فارسی وجود نداشته که در زمینه عکاسی و لوازم دیجیتال اطلاعات مفید بدهد.

در نهایت پس از جستجو در وب سایت های خارجی دوربین مورد نظر خود را پیدا میکنند.

پس از مدتی متوجه میشوند لنز دوربین خریداری شده، دست دوم است.

این تجربه ناخوشایند، سبب بروز ایده ای در این دو برادر شد.

آن دو با راه اندازی یک وب سایت و ارائه اطلاعات تخصصی در زمینه دوربین و لوازم دیجیتال فعالیت خود را شروع کردند، پس از مدتی که ترافیک سایتشان افزایش پیدا کرد، فروش محصولات دیجیتال را نیز در سایت خود شروع کردند و سایت خود را از فروش کالای دیجیتال به فروش دیجیتال کالا تغییر نام دادند.

  بعدا با استقبال مردم، محصولات دیگر به محصولات خود افزودند و این فروشگاه اینترنتی روز به روز گسترش یافت و هر سال به تعداد کارمندان خود افزود.

اما اکنون برنامه نویس دیجی کالا، فرد خاصی نیست، بلکه تیم برنامه نویسی داخلی دیجی کالا را باید طراح سایت دیجی کالا بدانیم.

  اکنون این فروشگاه اینترنتی به بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران تبدیل شده است، به صورتی که روزانه به طور میانگین 850 هزار بازدید در روز دارد و بعد از سایت گوگل در رتبه‌ دوم پربازدیدترین سایت‌ در کشور عزیزمان ایران قرار گرفت.

جالب است بدانید در تاریخ بروزرسانی این مقاله یعنی خرداد سال 1399 فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در بین 400 سایت پربازدید جهان قرار دارد، دفتر مرکزی این سایت تنها برای امور مالی و اداری می باشد.

  دیجی کالا php : فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در ابتدای امر به زبان Asp نوشته شده بود.

پلتفرم نرم افزاری دیجی کالا توسط تیم برنامه نویسی دیجی کالا برنامه نویسی و پیاده سازی شد.

اما هزینه نگهداری یک سایت به بزرگی سایت دیجی کالا با سرور‌های ویندوزی بسیار بالا بود به همین دلیل به مرور آن‌ها تصمیم گرفتند از Asp.

net به php‌ مهاجرت کنند.

سرورهای لینوکسی هزینه به مراتب کمتری نسبت به سرورهای ویندوزی دارند به خصوص که این هزینه برای سایت ‌های بزرگ قطعا بیشتر خواهد بود.

دیجی کالا پلتفرم سوپرنوا را با هدف توسعه پذیری بیشتر گسترش داد؛ تا بتواند میلیون‌ها فروشنده و کاربر را جذب کند.

اما همان گونه که قبلا گفتیم این پلتفرم به مرور کارایی خود را از دست داد و هزینه بر شد.

بنابراین سهیل مقدم دیجی کالا را به سمت پلتفرمی جدید و توسعه پذیر ‌تر سوق داد که بیشتر باب میل کاربران جوانان ، که اکثریت جامعه ایران را تشکیل می‌دهند، باشد.

   همچنین می‌توانید برای آشنایی بیشتر با دلیل تغییر زبان برنامه نویسی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به پادکست زیر گوش دهید   اواخر سال 1393 دیجی کالا علاوه بر محصولات دیجیتال، محصولاتی را در وب سایت خود به فروش گذاشت که موجب تعجب بسیاری از مردم شد.

فروش این محصولات غیر دیجیتال در کنار محصولات دیجیتال در این وب سایت فروشگاهی سبب شد تا پایان سال 1395، حدود 100 هزار نوع محصول مختلف در این وب سایت به فروش برسد.

در سال 1396 تیم برنامه نویسی این فروشگاه اینترنتی بزرگ، سیستمی را فعال کرد که به مارکت پلیس معروف بود.

به کارگیری این سیستم باعث شد که تا پایان نیمه اول سال 1398، حدود 1/7 میلیون نوع محصول در این وب سایت به فروش برسد.

همین آمار و ارقام به ظاهر ساده سبب افزایش میلیاردی درآمد دیجی کالا شد.

پیشرفت بزرگ مارکت پلیس دیجی کالا، بسیاری از مردم را جهت داشتن چنین سیستمی در فروشگاه اینترنتی خود به تکاپو انداخت.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه مارکت پلیس می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

  بیشتر بخوانید: مارکت پلیس چیست؟   خیلی از افراد دوست دارند طراحی سایت فروشگاهی خود را به طراح سایت دیجی کالا بسپارند، برای این افراد یک خبر بد و یک خبر خوب داریم.

، خبر اول که شاید خوشایند نباشد این است که یک گروه برنامه نویس در خود تیم دیجی کالا این سایت فروشگاهی را طراحی کرده است.

برای این پروژه از برنامه نویسی تحت وب استفاده کردند و cms اختصاصی این سایت را از پایه نوشته اند، این تیم پشتیبانی قدرتمندی دارند، پس برای دیگر افراد کار نمی کنند.

اما خبر خوب برای کاربرانی که قصد طراحی سایت مثل دیجی کالا با هزینه مناسب را دارند، باید بگویم طراحان حرفه ای وجود دارند که طراحی سایت مثل دیجی کالا را انجام می دهند، از جمله این طراحان حرفه ای، شرکت طراحی وب پویا است که با سیستم مدیر محتوا مشهور وردپرس، قالب آماده فروشگاهی دیجی کالا ارائه  نمونده و در اختیار کاربران قرار می دهند.

کار با این فروشگاه ساز اینترنتی برای کاربران معمولی بسیار ساده می باشد و مدیر سایت به راحتی می تواند محصولات خود را برای فروش در دنیای اینترنت عرضه نمایند.

در بحران کرونا این بهترین فرصت است تا با تغییرات دنیای واقعی، بازار کار دنیای مجازی را در اختیار بگیرید.

    طراحی سایت مشابه دیجی کالا به گونه ای است که برای فروش آنلاین تمامی محصولات از هر برند و مدلی و هر ارگان و سازمانی مناسب است.

طراحی سایت مثل دیجی کالا با ظاهری کاربر پسند و امکانات مناسب، برای هر کاربری است که اطلاعات چندانی در حوزه وب و کامپیوتر ندارد.

شاید از خود سوال کنید چرا همه به دنبال طراحی سایت شبیه دیجی کالا هستند؟ به این خاطر که دیجی کالا تبدیل به یک الگوی استاندارد برای فروشندگان و کاربران اینترنتی شده است.

پیش از این نیز اشاره کردیم که  طراحان سایتی هستند که مانند دیجی کالا طراحی سایت انجام می دهند، اما آن نوع از طراحی سایت شبیه دیجی کالا کاربردی و مناسب است که، کار کردن با آن هم برای صاحب فروشگاه اینترنتی و هم کاربران راحت باشد و همچنین هزینه طراحی سایت دیجی کالا مقرون به صرفه باشد.

  طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای با امکانات دیجی کالا  فروشگاه ساز دیجی کالا       امروزه همه افراد با لپ تاپ و کامپیوتر به صفحات وب نمی روند، بلکه با هشومه شدن تلفن های همراه بسیاری از افراد با گوشی موبایل، تبلت و.

.

.

به صفحات وب می روند.

بعضی از طراحی سایت ها قدیمی است، یعنی وقتی یک کاربر با موبایل به این سایت ها می روند صفحه تغییر سایز نمی دهد و کاربر مجبور است مدام روی نوشته ها زوم کند و یا صفحه را به چپ و راست تغییر دهند.

این مسئله باعث نارضایتی کاربران می شود و ممکن است همان لحظه از سایت خارج می شوند.

ولی طراحی سایت ریسپانسیو، سایت را به صورت خودکار متناسب با اندازه صفحه نمایش کاربر تغییر می دهد و کاربر براحتی میتواند از سایت استفاده کند.

این مسئله در جذب کاربر و متعاقبا در سئو سایت نقش بسزایی دارد.

یادتان باشد که در گوگل رقابت بسیار شدید است، اگر کاربری وارد سایت شما شد و از سایت شما احساس نارضایتی کند به سرعت سایت شما را ترک کرده و به سایت های دیگر می رود.

در این زمینه که رقابت بسیار شدید است، کمتر پیش می آید که کاربران به سایتی با واکنشگرایی ضعیف وفادار بمانند و به دنبال سایتی با امکانات بیشتر و راحت تر هستند.

  این طراحی وب سایت دارای خصوصیات بسیار حرفه ای می باشد، اطلاعات کامل و تخصصی محصولات، جستجوی پیشرفته کالا، دسته‌بندی مناسب، ظاهر زیبا و کاربرپسند، سیستم چندفروشندگی یا فروشگاه مارکت پلیس، تعامل کاربران و پشتیبانی و اینماد،  که در ادامه بیشتر در این باره برایتان توضیح می دهیم.

تمام این ویژگی ها باعث شده اند، زمانی که کاربر وارد این سایت می شود به راحتی کالای مورد نظر خود را پیدا کند و یا اینکه با سایر کالاهای مورد نظر خود مقایسه نماید.

کاربر به سادگی می‌تواند از اطلاعات کامل و صحیح این محصولات استفاده نماید و با صرف کمترین زمان محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید.

  گروه طراحی وب پویا از سال 1385 مشغول به طراحی سایت فروشگاهی بوده و با دانش تیم حرفه ای خود توانسته است تا به امروز بیش از 3000 سایت شرکتی و فروشگاهی حرفه ای راه اندازی نماید.

تیم وب پویا بصورت تخصصی طراحی سایت مشابه دیجی کالا را انجام میدهد و در زمینه سئو سایت فروشگاهی، ورود اطلاعات (دیتا اینتری) نیز نیروی متخصص دارد.

تیم وب پویا علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی، طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس نیز انجام می دهد، تا کار کردن با سایت برای صاحبان سایت و وبمستر ها بسیار راحت و بی دردسر باشد، به این ترتیب هزینه طراحی سایت به شکل چشمگیری کاهش پیدا می کند.

 برای طراحی سایت مثل دیجی کالا در کمتر از یک هفته و با قیمت رقابتی، با شرکت وب پویا در ارتباط باشید.

وب پویا شما را در راه اندازی کسب و کار اینترنتی و ساخت فروشگاه مجازی یاری می کند.

با استفاده از سایت های آماده ما می توانید با هر سرمایه و امکاناتی که در اختیار دارید، کسب درآمد اینترنتی مطمئنی داشته باشید.

با ما در تماس باشید طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

تمام حقوق متعلق به وب پویا می باشد.

| Copyright 2020 © WebPouya سلام اگر سوالی دارید اینجا بپرسید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map