طراح اپلیکیشن شاد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراح اپلیکیشن شاد در صدر بازارتان قدم بزنید. طراحی وب اپلیکیشن یعنی گرد آوردن مشتریانتان در ویترین الکترونیکی تان که دارای محصولات و خدمات به همراه ریز جزئیات است . شما از طریق وب اپلیکیشن نه تنها در خدمت رسانی سریع تر و بهینه تر میشود بلکه در تمام روز و هفته به صورت آنلاین در دسترس هستید و کاربران شما میتوانند با وب اپلیکیشن شما به صورت تمام وقت کار کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

💢 با من تاریخ را ورق بزن 💢 پژوهشگر در تاریخ و اسطوره‌شناسی "دکتری تاریخ‌هنر، کارشناس‌ارشد تاریخ ایران‌باستان" تلگرام 🔻 https://t.

me/Dr_Ali_Nikoei تویتر 🔻 https://twitter.

com/Dr_Ali_Nikoei 🔴 گوشی وسیله‌ای شخصی است، هیچ #معلم و #دانش_آموز را نمی‌توان مجبور کرد بر خلاف میل باطنی پیام رسان و یا هر اپلیکیشن دیگری را بر روی آن نصب کنند.

اگر #وزارت_آموزش_و_پرورش چنین توقعی دارد باید به تعداد معلمان و دانش‌آموزان گوشی و تبلت تهیه و مانند یک ابزار تدریس در اختیارشان قرار دهد تا صرفا برای امر آموزش مورد استفاده قرار گیرد.

🔴 تمام پیامرسان‌های معرفی شده، درخواست دسترسی کامل به تمامی مجوزهای ممکن از قبیل دسترسی به حافظه‌ها و گالری تصاویر و فیلم‌ها و پیامک‌ها و دفترچه‌ی تلفن گوشی را همگام نصب دارند! آیا تضمینی برای امنیت اطلاعات کاربران هست؟ چرا یک #معلم فقط به جرم معلم بودن با بخشنامه وزارتی تهدید شود که اطلاعات و تصاویر شخصی خود را در اختیار پیام رسان خاصی قرار دهد!!؟ پس لطفا برای معلمان گوشی یا تبلت مخصوص آموزش تهیه بفرمایید.

🔴 تدریس آنلاین نیاز به پهنای باند اینترنت بالا دارد و هزینه بر است.

آیا همه معلمان و دانش‌آموزان به چنین امکانی بصورت رایگان و در هر لحظه و هر مکان دسترسی دارند؟ 🔴 آیا اجبار معلمان و احتمالا ارجاع آنان به تخلفات اداری به این دلیل که وسیله کاملا شخصی خود را در اختیار اهداف شما قرار نداده‌اند #قانونی و #اخلاقی است!؟ T.

me/Dr_Ali_Nikoei 💢 با من تاریخ را ورق بزن 💢 پژوهشگر در تاریخ و اسطوره‌شناسی "دکتری تاریخ‌هنر، کارشناس‌ارشد تاریخ ایران‌باستان" تلگرام 🔻 https://t.

me/Dr_Ali_Nikoei تویتر 🔻 https://twitter.

com/Dr_Ali_Nikoei با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع بر اساس علایق شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map