طراح وب سایت بندرعباس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراح وب سایت بندرعباس کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با ما تماس بگیرید 076-33118 ایمیل سیماگر.

ir واتساپ 0912-8238263 شـرکت بیتانیک سیستم با داشتن سالها تجربه در زمینه طراحـی سایت و تجارت الکترونیک توانسته خدمات شایانی به مشتریان خود ارائه دهد، از جمله خدماتی که در سایت هـزاروب بندرعباس می توان به موارد زیر اشاره کرد : شما میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما در هـزاروب جهت طراحی هر چه بهتر وب سایت خود استفاده نمایید.

(یا با تکمیل فرم زیر درخواست مشاوره رایگان برای کسب و کار خود  را برای ما ارسال کنید .

) شرکت بیتانیک سیستم : مشاوره، طراحی، اجرا و توسعه انواع وب سایت ها، اپلیکیشن موبایل و ویندوز اپلیکیشن ها آدرس : ایران – هرمزگان – بندرعباس – چهار راه سازمان – کوچه مهیار 9 – ساختمان زرتشت – طبقه 5 – واحد 17 امروزه سفارش طراحی وب سایت در لیست اولویت های هر شرکت یا کسب و کاری قرار گرفته است مجموعه طراحی سایت هزاروب زیرمجموعه شرکت بیتانیک بندرعباس سایتی کاملا سفارشی براساس نیاز و سلیقه مشتری ، منحصربفرد و ویژه برای مشتریان طراحی می‌نماید.

طراحی سایت املاک ، حقوقی ، پزشکی ، خبری ، طراحی سایت شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی .

در کدنویسی قالب طراحی سایت حرفه ای تمامی اصول اولیه سئو وب سایت مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود.

عملیات بهینه سازی برای موتورهای جستجو به طور کامل بدون دریافت هزینه اضافی از همان بدو شروع کار همزمان با طراحی سایت انجام می شوند.

از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد خدمات طراحی سایت در شرکت هزاروب بندرعباس می‌توان بهینه سازی سایت و افزایش سرعت بارگذاری گفت که این امر موجب افزایش رتبه سایت شما می‌شود.

اگر در حال حاضر یک وبسایت دارید اما زمان زیادی از فعالیت آن میگذرد، پیشنهاد میکنیم که آن را به دست طراحان و تحلیلگران سئو با تجربه هزاروب بندرعباس بسپارید تا سایت شما را بررسی کرده و در صورت نیاز تغییرات و بهینه سازی هایی را روی آن اعمال کنند.

اگر هم هنوز سایتی ندارید، تیم مجرب طراحی سایت هزاروب بندرعباس آماده است تا با طراحی وبسایت خلاقانه و بروز، مسیر روشنی را در کسب و کار آنلاین برایتان فراهم سازد.

مناسب برای تمام شرکت ها، سازمان های خصوصی، کلینیک ها و مطب های بزشکی .

معرفی شرکت و خدمات و پروژه های که شرکت انجام داده است از مهمترین اهداف این سایت ها می باشد.

مناسب برای تمام فروشگاه ها و شرکت هایی که قصد فروش محصولاتشان را در بازار دیجیتال دارند می باشد.

انبارداری، صدور فاکتور و پیگیری سفارشات مشتری، از خدمات دیگر این سایت ها می باشد.

اگر شما به دنبال محیطی آنلاین برای معرفی خود به مخاطبینتان هستید می توانید از سایت های شخصی استفاده نماید.

(نوشتن بیوگرافی، گالری عکس ها، دست نوشته ها، گالری ویدئو و .

.

.

) انتشار خبر توسط سایت همیشه میتواند بازخورد خوبی داشته باشد.

سایت های خبری امکانات فوق العاده ای را در اختیار کسانی که بدنبال اطلاع رسانی به مخاطبینشان هستند، قرار میدهد.

گاهی نیاز های شما بیش از مواردی است که در بالا آمده و قصد اختصاصی کردن وب سایت خود را برای کسب و کارتان دارید.

شرکت بیتانیک سیستم گزینه های بسیاری را برای این کار به شما ارائه میدهد.

مناسب برای سازمان ها و ارگان های دولتی، دانشگاه ها و .

.

.

می باشد.

این سایت ها معمولاًٌ چند منظوره طراحی می گردند و خدمات رسانی به مخاطبین از اصلی ترین اهداف این سایت هاست.

طراحی و ساخت سریع سایت به وسیله قالب های از پیش طراحی شده از جمله خدمات دیگر شرکت بیتانیک سیستم است که به مشتریانی خود ارائه می دهد آدرس : ایران – هرمزگان – بندرعباس – سه راه سازمان-کوچه مهیار 9- ساختمان زرتشت – طبقه 5 – واحد 17 شماره تماس : 0912-8238263 آدرس : بندرعباس , چهار راه سـازمـان , ساختـمان زرتشـت طبـقه ۵ با ما تماس بگـیرید.

پشتیبانی 24 ساعته همیشه آنلاین هستیم حـتی روزهای تعطـیل شرکت بیتانیک سیستم به شماره ثبت 18426 از سال 1397 در زمینه طراحی سایت و تولید اپلیکیشن های ویندوز و موبایل شروع به فعالیت کرده است.

وبسایت هزاروب یکی از سایتهای زیر مجموعه شرکت بیتانیک سیستم میباشد.

از جمله فعالیت های شرکت بیتانیک سیستم: ✔️ طراحی وب سایت ✔️ طراحی اپلیکیشن های ویندوز ✔️ طراحی اپلیکیشن های موبایل استفاده از این سایت در جهت مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع مجاز است .

کلیه حقوق برای هزار وب محفوظ است  CopyRight © 2019 سیماگر.

ir

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map