عکسهای تبلیغات اینترنتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با عکسهای  تبلیغات اینترنتی شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکتانت - بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین - بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران در این مطلب نکاتی خواهیم خواند از این که یک عکس تبلیغاتی مناسب چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه باید آن را پیدا کرد.

این عکس تبلیغاتی می‌تواند در تبلیغات کلیکی شما مورد استفاده قرار گیرد یا تصویر محتوای بلاگ شما یا شبکه‌های اجتماعی و به طور کلی در تبلیغات آنلاین .

انتخاب تصاویر جذب‌کننده که تأثیر تبلیغات را به حداکثر برساند، در واقع نوعی دانش به حساب نمی‌آید، اما از آنجایی‌که ما تصاویر را ۶۰ هزار مرتبه سریع‌تر از متن پردازش می‌کنیم، یافتن تصاویر مناسب در تبلیغات می‌تواند بسیار مهم باشد.

یک تصویر خوب به انتقال اطلاعات و ترغیب مخاطبان‌تان کمک می‌کند، در حالی‌که یک تصویر بد می‌تواند برایشان کسل‌کننده باشد یا حتی ذهن‌شان را منحرف کند.

انتخاب درست تصاویر از اهمیت زیادی برخوردار است، اما کار چندان دشواری نیست.

در این مطلب، به ۸ نکته مهم که به شما در انتخاب تأثیرگذارترین عکس تبلیغاتی برای تبلیغات آنلاین کمک می‌کند اشاره خواهیم کرد.

توجه داشته باشید تصویری وجود ندارد که مناسب تمام رسانه‌ها باشد.

تصویری که برای اینستاگرام شرکت شما مناسب است الزاماً برای بنر هم مناسب نیست.

هر کانال بازاریابی به گونه‌ای متفاوت رفتار می‌کند و هدف متفاوتی دارد که باید به هنگام انتخاب تصاویر در نظر گرفته شود.

برای تبلیغات بنری باید تصویری داشته باشید که بر اساس اندازه‌های استاندارد سازمان بین‌المللی تبلیغات (IAB) انتخاب شده باشد و باید حجم کمی داشته باشد، تصاویری که شلوغ هستند برای بنر مناسب نیستند حتی اگر از لحاظ بصری قابل‌توجه باشند.

اما در تصاویر مورد استفاده در توئیتر یا تلگرام کسب‌وکار شما قوانین دیگری بر عکس تبلیغاتی شما حاکم است.

همیشه کارها را به ترتیب اولویت انجام دهید.

قبل از آنکه درباره تصویر گذاشتن فکر کنید، ابتدا تصمیم بگیرید که چه پیامی را می‌خواهید منتقل کنید؛ سپس بر اساس آن تصویر را انتخاب کنید.

(این کار را برعکس انجام ندهید.

) حال باید لحن پیام خود را با آن تطبیق دهید.

به‌عنوان مثال، اگر می‌خواهید نوعی تبلیغات بنری داشته باشید که محتوای آن شامل ارائه خدماتی با مدت زمان محدود است، می‌توانید طوری واژه‌ها را با تصاویر جور کنید که فوری بودن پیام را نشان دهد (به‌عنوان مثال می‌توانید از تصویر یک ساعت در حال تیک‌تاک استفاده کنید).

بااین‌حال نباید فقط به موضوع عکس توجه کنید.

درباره رنگ‌ها هم فکر کنید، زیرا آنها هم می‌توانند به شیوه کاملاً راهبردی احساسات مخاطب را تحریک کنند.

رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی و زرد یادآور گرما هستند (مثل آفتاب، حرارت) و به‌عنوان عوامل جذب‌کننده، جالب و پرانرژی درنظر گرفته می‌شوند.

بنابراین اگر تبلیغی دارید که باید شادی و اشتیاق را منتقل کند، سعی کنید از تصاویر با رنگ‌های گرم برای رساندن مقصودتان استفاده کنید.

از سوی دیگر، رنگ‌های سرد مانند آبی و سبز به آرامش و اعتماد اشاره دارند (به‌همین‌دلیل است که اغلب بانک‌ها و مؤسسات مالی از نشان‌های آبی رنگ استفاده می‌کنند)، بنابراین سعی کنید از رنگ‌های سرد برای پیام‌های تجاری استفاده کنید.

انتخاب تصویر مناسب به معنای آن است که باید دقیقاً نوعی تعادل در پیام‌تان ایجاد کنید.

با توجه به اینکه تبلیغات و بنرها معمولاً خسته‌کننده هستند و کسی به آنها توجه چندانی نمی‌کند، باید تصویر جذابی را انتخاب کنید که توجه افراد را به‌شدت جلب کند.

با این‌ حال، این تصویر نباید آن‌قدر برجسته و قدرتمند و عجیب باشد که بر متن و پیام‌تان غلبه کند و ذهن مشتری را به سمت نامطلوب برای ما بکشاند.

تصویر باید با کمک تیتر جذاب تبلیغاتی ، داستان منسجمی را ارائه کند.

حفظ تعادل در این زمینه مهم است.

مطمئن باشید تصاویری که از بخش تصاویر گوگل برمی‌دارید و در آن تصویر انسان‌هایی غیرایرانی یا اماکنی خارج از ایران است هیچ حس خوبی در دیگران ایجاد نمی‌کند و تصویر و تبلیغ شما در نظر ایشان کاملاً بی‌اعتبار جلوه می‌کند.

بر فرض شما یک رستوران دارید و می‌خواهید تبلیغات بنری برای آن داشته باشید، اشتباه‌ترین کار این است که از گوگل تصویر یک فرد خارجی را بیابید که در حال صرف غذاست.

به جای آن بسیار بهتر است اگر تلاش کنید که خودتان تصویری را از رستوران خود یا یکی از مشتریان در حال صرف غذا با اشتیاق کامل تهیه کنید.

راه کم‌هزینه‌تر و البته کم‌بازده‌تر نیز آنست که از اینترنت، یا تصویر فردی را بیابید که ایرانی بوده و در حال صرف غذاست یا لااقل یک خارجی که شبیه ایرانی‌هاست! و یا کسی که صورتش مشخص نیست و در یک رستوران مشابه ایرانی است.

به طور کلی هرچه بیشتر در این زمینه تلاش کنید که تصویری بومی‌تر داشته باشید بهتر است، به بیان دیگر هرچه المان‌های غیربومی در تصویر شما کمتر باشد و نامشخص‌تر، بهتر است.

۲ تبلیغ زیر از یک شرکت است که تصویر سمت راست با این که می‌توانست تصویر بهتری نیز باشد اما به دلیل بومی‌تر بودن نتیجه بهتری به همراه داشته است.

فقط در صورتی استفاده از تصاویر خارجی نامناسب نیست که شما در حال ارائه خدماتی هستید که به نوعی به کشورهای خارجی مربوط است مثل حوزه‌های گردشگری یا مهاجرت یا … .

در تبلیغات همسان هم اگر قصد دارید نکته‌ای درباره کشورهای خارجی بیان کنید که جذابیت کلیک را بالا ببرید هم استفاده از تصویر غیربومی نامناسب نخواهد بود.

اگر متن در تصویر تبلیغات بنری یا همسان شما بیش‌ از اندازه باشد، ممکن است سبب حواس‌پرتی مخاطب شود و تأثیر آن تبلیغ را کاهش دهد.

سعی کنید مقدار متن را کم کنید و آن را به حداقل برسانید.

به‌ویژه برای بنرها، اصلا نباید بیشتر از ۲۰% عکس تبلیغاتی شامل متن باشد، زیرا شلوغ و گیج‌کننده می‌شود.

در متن تبلیغات بنری سعی کنید فقط پیشنهادات جذاب یا منافعی که به مشتری می‌رسد را بسیار بسیار خلاصه بیان کنید و در تبلیغات نیتیو نیز به دلیل کوچک‌ بودن اندازه تصویر بهتر است یا متنی ننویسید یا متن خیلی خیلی مهم و کوتاه.

تبلیغ زیر نمونه یک تبلیغ اشتباه است که در یک عکس کوچک مقدار زیادی متن نوشته شده، تصویر بومی استفاده نشده و نیز تیتر تبلیغ را در ادامه متن داخل عکس آورده است که به سختی قابل خواندن است.

همیشه بزرگترین تصویر و با بالاترین رزولوشن را انتخاب کنید، حتی اگر برای آگهی کوچکی به آن نیاز دارید.

اگر تصویر بزرگ باشد می‌توانید اندازه آن را کم کنید و تصویر کوچکتری درست کنید، اما اگر بخواهید تصویر کوچکی را بزرگ کنید کیفیت آن پایین می‌آید.

همان‌طور که در نکات قبل عنوان شد باید عکس تبلیغاتی بومی داشته باشید.

بی‌مهابا برای هر تبلیغی از گوگل هر تصویری را دانلود نکنید.

باید بدانید که اگر جستجویی فارسی می‌کنید و یکی از اولین تصاویری که برای شما آمده است را دانلود می‌کنید، نسبتاً کاری اشتباه است.

چرا ؟ ۱.

قطعاً ۱۰۰ها نفر دیگر هم مانند شما این تصویر را برداشته‌اند و تصویری تکراری و خسته‌کننده خواهد بود لذا توجهی را جلب نمی‌کند و در نتیجه تبلیغات آنلاین شما با موفقیت زیادی روبرو نخواهد شد.

۲.

ممکن است تصویر متعلق به سایتی باشد که در آن عنوان شده که حقوق کلیه مطالب محفوظ است لذا کار شما در استفاده از آن عکس اگر حتی مساله‌ای قانونی برای شما پیش نیاورد قطعاً کاری غیراخلاقی صورت گرفته است.

اگر هم آن عکس دارای لوگویی از صاحب اثر باشد و شما آن لوگو را ببُرید و از عکس خارج کنید هم رفتاری بسیار غیرحرفه‌ای است که ممکن است آبروی برند شما را تحت‌الشعاع قرار دهد.

بنابراین اگر هم از جستجوی فارسی گوگل عکس تبلیغاتی تهیه می‌کنید مراقب باشید شامل ۲ نکته بالا نباشد.

اگر هم از جستجوی انگلیسی استفاده می‌کنید و همان تصاویر ابتدایی را برمی‌دارید، مجدداً ۲ نکته بالا را شامل می‌شود ولی تا حدی شرایط بهتری دارد، اما در کل اگر قصد دارید یک حرفه‌ای جلوه‌ کنید این مسیر برای پیدا کردن عکس را فراموش کنید.

ایده‌‌آل و حرفه‌ای ترین راه آنست که یا از فریلنسرهای عکاس استفاده کنید و یا خودتان با روش‌هایی خیلی ساده با موبایل و تکنیک‌های ساده نورپردازی عکس تبلیغاتی کاملاً بومی بسازید.

راه دیگر نیز آنست که از سایت‌هایی استفاده کنید که تصاویری رایگان در اختیار دنیا قرار می‌دهند.

به سایت‌هایی مثل Freepik یا Pixabay  و … مراجعه کنید و ببینید که با جستجوی مرتبط‌ترین کلمه به عکسی که می‌خواهید چندده عکس باکیفیت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد که حقوق معنوی آن متعلق به فرد خاصی نبوده و نیز هرکسی آن را استفاده نکرده است که این موضوع تبلیغ شما را خاص‌تر می‌کند.

معمولاً تا همین‌جا کارتان راه‌ میفتد ولی اگر باز هم عکس مناسبی نیافتید یا نتوانستید خودتان بسازید، سایت‌هایی هستند مشابه ShutterStock و چند ده سایت دیگر که میلیون‌ها عکس زیبا و باکیفیت ساخته‌اند تا به کسب‌وکارها بفروشند.

در این‌ سایت‌ها آنقدر تنوع عکس هست که یقیناً عکس موردنظر خود که کمتر غیربومی باشد را نیز خواهید یافت.

حال یا آن را با کارت‌های اعتباری بین‌المللی خریداری کنید یا راهی دیگر نیز وجود دارد.

احتمالاً یک سایتی آن تصویر را خریده است، کافی است لینک آن عکس پولی را بردارید و در گوگل ایمج روی علامت دوربین کلیک کنید و لینک تصویر را وارد کنید، حال اگر سایتی آن عکس را خریده باشد آن را برای شما ظاهر می‌کند و می‌توانید آن را دانلود کنید.

اما احتیاط کنید که حقوق آن تصویر رعایت شود.

استفاده از تصاویری واقعی با رنگ‌های واقعی بسیار بهتر است از تصویر انیمیشن یا وکتور یا آیکون.

تلاش کنید در تصاویر تبلیغات‌تان تصویری واقعی داشته باشید که حس بسیار بهتری به مشتریان خود منتقل کنید.

تبلیغات باید چیزی مؤثرتر از صرفاً یک متن خوب باشد.

موفقیت تبلیغات همزمان به متن و تصاویری که استفاده می‌کنید بستگی دارد.

تصاویر ابزار جذابی هستند که می‌توانند به‌شکل سریع و قدرتمند اطلاعات کسب‌وکارتان را انتقال دهند.

با انتخاب تصاویر مناسب و استفاده از آنها به‌شکل راهبردی، می‌توانید تجربه کاربران را بهبود بخشید و احتمال خرید مشتریان را افزایش دهید.

اکنون که عکس تبلیغاتی مؤثری ایجاد کرده‌اید، بهتر است درباره روانشناسی رنگ‌ها در تبلیغات و نیز ۱۴ نکته طراحی بنر تبلیغاتی را نیز مطالعه کنید.

من آرمان صفایی با کمک تیم خوب یکتانت در این بلاگ سعی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم بازاریابی و تبلیغات آنلاین را بهتر بشناسید و بتوانید در مسیر رشد کسب‌وکارتان بهتر از آن استفاده کنید.

۵ ترند برتر تبلیغات کلیکی در سال ۲۰۲۰ استراتژی تبلیغات همسان: ۷ قدم برای ایجاد یک تبلیغات موفق برای شما ۲۰ ترند تبلیغات همسان در سال ۲۰۲۰ سدناکو | تفاوت عملکرد سه کمپین همسان، ریتارگتینگ و کلیدواژه‌ای در تبلیغات شرکت سدنا ممنون از مطلبتون خوشحالیم که براتون مفیده بوده 🙂 آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اگر این دیدگاه پاسخ داده شد، به من ایمیل بزنید.

جدیدترین مطالب بلاگ بهترین کمپین دیجیتال مارکتینگ که تا به حال دیده‌اید کرونا فرصتی برای فروش بیش‌تر یک فرمول جادویی برای ساخت ویدیو وایرال با تبلیغات در یوتیوب بیش از همیشه دیده شوید آخرین مطالب تبلیغات همسان ۵ ترند برتر تبلیغات کلیکی در سال ۲۰۲۰ استراتژی تبلیغات همسان: ۷ قدم برای ایجاد یک تبلیغات موفق… ۲۰ ترند تبلیغات همسان در سال ۲۰۲۰ سدناکو | تفاوت عملکرد سه کمپین همسان، ریتارگتینگ و… یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران است که با ارائه باکیفیت‌ترین خدمات به تبلیغ‌کنندگان، بیشترین درآمدزایی را برای رسانه‌های دیجیتال فراهم می‌کند تا آنها بتوانند محتوای بهتری به مخاطبان فارسی‌زبان ارائه کنند.

آدرس: شهرک غرب، خیابان ایران‌زمین، خیابان گلستان جنوبی، پلاک ۳۵، ساختمان میثاق، طبقه سه شماره تلفن: 09121442355-۰۲۱ تماس با ما

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map