قرارداد طراحی سایت فروشگاهی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با قرارداد  طراحی سایت فروشگاهی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

قرارداد طراحی وب سایت یکی از مهمترین قسمت ها برای مشتری و طراح وب سایت است .

قرارداد طراحی وب سایت صرفا برای زمان شروع پروژه نیست ، قرارداد برای زمانی است که طرفین به مشکلی با هم بر میخورند ، آنجاست که قرارداد بسته شده میان طرفین باید بررسی شود پس بنابر این بسیار هائز اهمیت است.

ماده ها و بند های و تبصره ها در این قرارداد بسیار مهم است ، شما باید تمامی موارد را ذکر کنید تا در زمان بروز مشکلات به سادگی به قرارداد استناد کنید ، حتی ماده ای میتوانید ذکر کنید که در زمان دعاوی چه مواردی لازم الاجرا گردد.

در این ماده شما باید ذکر کنید که پلتفرم طراحی سایت ، ورژن احتمالی و میزان فضای اختصاص یافته چه میزان است.

«پیشنویس قرارداد طراحی سایت و سئو وب سایت ——–» این قرارداد فی ما بین جناب آقای ———– به نمایندگی ————– که از این پس به عنوان سفارش دهنده و طرف اول قرارداد شناخته می شود به آدرس اینترنتی ——————— به آدرس : ———————– و به شماره تلفن ————— و طرف دیگر ————————— مجری پروژه بهینه سازی وب به نشانی ———————————– و به شماره تلفن : —————— منعقد میگردد و طرفین با امضاء این قرارداد خود را ملزم و متعهد به رعایت اجرای کامل و تمام مفاد آن می دانند.

الف : طراحی وب سایت ———- بر پایه سیستم مدیریت محتوای ———– نسخه ———– ب : بهینه سازی سایت برای موتو جستجو گوگل به طوری که تا تاریخ ————— ، سایت بر روی ۱۰ کلمه کلیدی زیر در صفحه اول گوگل نمایش داده شود : ۱.

————- ۲.

———–  ۳.

————– ۴.

————- ۵.

———– ۶.

————- ۷.

———– ۸.

————– ۹.

————- ۱۰.

———- تبصره : کلمات کلیدی مشخص شده دقیقا همانند نوشته بالا خواهد بود.

مدت اجرای پروژه طراحی وب سایت — روز بوده و از تاریخ ———- شروع و در تاریخ ——— خاتمه میابد.

مدت اجرای پروژه سئو – ماه بوده و از تاریخ —————- شروع و در تاریخ —————- خاتمه میابد.

تبصره:  طرف دوم مکلف است طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت را در زمان پیش بینی شده اجراء نماید.

تمدید یا تاخیر مدت اجرای طرح تنها در صورتی مقدور است که  مجری طرح دلایل و مدارک موجهی ارائه نماید و طرف اول رسیدگی های لازم را انجام دهد و عذر طرف دوم را درخصوص تأخیر موجه و موید تشخیص داده باشد.

در این صورت در طول مدت اجرا قابل تمدید نخواهد بود مگر در مواردی که از سمت طرف اول مورد قبول واقع شده باشد.

۳-۱-  انجام فعالیتهای طراحی مرتبط با موضوع این قرارداد توسط طرف دوم و پذیرش مسئولیت کمی و کیفی و انجام به موقع پروژه مطابق با مفاد و تنفیذات  قرارداد صالح.

۳-۲- رعایت امانت و حفظ اموال و مدارکی که جناب آقای ========== در اختیار طراح قرار می دهد و استفاده بهینه از آن.

۳-۳- عدم ارائه اسناد و مدارکی که به مناسبت انجام طراحی کسب می نماید به اشخاص حقیقی و حقوقی غیر؛ اسناد و مدارکی که به مناسبت طراحی نزد ایشان است به رسم امانت بوده و کل مقررات امانات قوانین به آن دایراست.

۳-۴- طراحی و پیاده سازی کافی در چهارچوب اصول و موازین علمی استاندارد و رعایت اصول اصلی موضوع قرارداد.

۳-۵-طرف دوم  اطلاعات و گزارشات مربوط به بازدید از سایت (گوگل آنالیتیک و وب مستر) را در ایملی شرکتی (info) به طرف اول ارائه مینماید.

۳-۶-طرف دوم موظف است بهینه سازی وب سایت را بر پایه استانداردهای حال حاضر گوگل (۲۰۱۸) انجام دهد.

۳-۷- طرف دوم موظف است پس از اتمام پروژه کلیه آموزش های لازم مربوط به پنل مدیریت وب سایت را در جلسه آموزش به نماینده طرف اول آموزش دهد.

۳-۸- طرف دوم موظف است کلیه اصول پایه و اولیه سئو را براساس قوانین رسمی گوگل در وب سایت لحاظ نماید.

طراحی وب سایت بر پایه قوانین و بر اساس اصول پایه سئو خوهد بود ، بهینه سازی وب سایت بر پایه استاندارد های گوگل بوده و هم به صورت Offsite و هم به صورت onsite بوده و این نوع بهینه سازی به صوت قانونی و طبق قوانین گوگل صورت میپذیرد.

مبلغ این قرارداد به صورت ثابت  ——- ریال است و کلیه کسورات قانونی شامل بیمه و مالیات به عهده طرف اول قرارداد خواهد بود.

مبلغ طراحی وب سایت به صورت توافقی بوده و مبلغ آن معادل ————-ریال خواهد بود و مبلغ —————- ریال بابت سئو وب سایت خواهد بود.

مبلغ – ریال به عنوان پیش پرداخت طراحی وب سایت زمان عقد قرارداد به طرف دوم پرداخت خواهد شد.

مبلغ – ریال به عنوان تسویه وب سایت پس از تکمیل ، تحویل و آموزش وب سایت مبلغ -ریال به عنوان پیش پرداخت سئو وب سایت یک ماه پس از طراحی وب سایت در تاریخ ——— به طرف دوم پرداخت خواهد شد —————————- ۷-۱- طرف اول متعهد می گردد در صورت تولید محتوا از سمت مجری کلیه متون و اطلاعات وب سایت و همچنین اطلاعات بخش مطالب را تایپ شده و در فرمت Word به طرف دوم تحویل دهد.

۷-۲-طرف اول متعهد میگردد متون تهیه شده از سمت طرف دوم را نهایتا طی — روز کاری تایید و اعلام نماید، در صورتی که طی — روز کاری تاییدیه ارسال نشود طرف دوم میتواند مطلب را آپلود و منتشر نماید.

۷-۳- طرف اول موظف است اطلاعات اولیه خواسته شده از سمت طرف دوم را نهایتا طی — روز کاری تحویل مجری نماید.

تولید محتوای وب سایت نیز بر عهده طرف اول بوده و آموزش تولید محتوای سئو شده بر عهده طرف دوم است .

۷-۴- طرف اول موظف است نماینده خود را جهت آموزش و تحویل نهایی به صورت رسمی به طرف دوم معرفی نماید.

۷-۵- طرف اول موظف است در صورت نیاز به ترجمه در متون داخلی وب سایت ترجمه متون داخل وب سایت را تهیه و به مجری ارائه نماید.

متن کامل قرارداد طراحی سایت را میتوانید پس از درخواست پیشنویس طراحی دریافت نمایید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map