قیمت استارت آپ دیجی کالا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی قیمت استارت آپ دیجی کالا در صدر بازار محله تان قدم بزنید. طراحی استارت آپ با یک وب اپلیکیشن ساده را شروع کنید و با جذب بخشی از بازار یا همان Niche Market شروع به راه اندازی کسب و کارتان کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با ارائه قیمت مناسب در جهت راه اندازی استارت آپ میباشد که شما را در امر بازاریابی ، SEO ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، استراتژی سازمان و بازاریابی همراهی میکند. انتخاب با شماست مشاوره و راهنمایی از ماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تومان قیمت مصرف‌کننده همان قیمت چاپ‌ شده بر روی کالا است.

پلاس بوک برگزیده دیجی‌کالا «استارت آپ نوپای هفت‌روزه» نام کتابی صوتی اثر «دن نوریس» (Dan Norris) با ترجمه‌ی «وحیده مرادی» و صدای «مسعود میرزایی» است.

در این اثر شما با مراحل پرورش یک ایده‌ی ناب و اینکه چگونه برای رساندن این ایده به یک تجارت جدید در مسیر درست قدم بردارید، آشنا می‌شوید.

این کتاب صوتی تجربیات کسانی را که پیش از این وارد این مسیر شده‌اند، بیان می‌‌کند.

با استفاده از این تجربیات می‌توانید به دلایل شکست و موفقیت این افراد پی برده و قدم در مسیر هموارتری بگذارید.

«دن نوریس» در این اثر به‌طور دقیق به شما نشان می‌دهد که چگونه تجارت کوچک خود را طی 7 روز آغاز کنید و به ثمر برسانید.

این کتاب برای افرادی که کسب‌وکار کوچکی را اداره می‌کنند یا کارآفرینان و سازمان‌های کارآفرینی در نظر گرفته شده و مطالبی مفید و کارآمد در آن آمده است؛ مانند: چگونگی ارزیابی ایده‌ی اولیه‌ی یک کسب‌وکار کوچک، انتخاب سریع یک نام تجاری خوب برای کسب‌وکار جدید، ساخت وب‌سایت طی یک روز، 10 روش اثبات‌شده برای بازاریابی سریع تجارت و.

.

.

.

موسسه‌ی «نوین کتاب گویا» که ناشر این اثر است، با هدف تولید و تکثیر کتاب‌های گویا در سال 1386 تاسیس شد و اولین و تنها موسسه‌ای است که به‌طور تخصصی در ایران به کار تولید و انتشار کتاب گویا می‌پردازد.

«مسعود میرزایی» راوی این کتاب هم از گویندگان خوش‌نام رادیوست که در زمینه‌ی تئاتر، نمایشنامه‌نویسی، اجرای رادیویی و تدریس فن بیان فعالیت دارد.

کتاب صوتی «استارت آپ نوپای هفت‌روزه» نوشته‌ی «دن نوریس» با ترجمه‌ی «وحیده مرادی» و صدای «مسعود میرزایی» با حمایت موسسه‌ی «نوین کتاب گویا» در قالب 1 حلقه سی‌دی صوتی منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

موسسه نوین کتاب گویا در سال 1386 با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف تهیه، تولید و تکثیر کتاب گویا (Audio Book) تاسیس شد و به عنوان اولین و تنها موسسه‌ای که به طور اختصاصی و تخصصی به تولید و تکثیر کتاب گویا می‌پردازد، با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و احیای سنت قصه گویی شروع به کار کرد.

تصمیم به فعالیت در این حوزه، بر اساس مطالعه و بررسی حوزه مشابه در سایر کشورها و احساس خلاء در این زمینه در بازار کشور خودمان صورت گرفت.

تولید کتاب گویا در بسیاری از کشورها پیشینه‌ای طولانی دارد و از این رو مقوله‌ای کاملاً شناخته شده است و بسیاری از عناوین کتابها، پس از انتشار به صورت مکتوب، به شکل صوتی نیز روانه بازار می‌شود و مخاطبین خود را نیز دارد.

علی رغم مشکلات خاصی که در کشور ما وجود دارد- از جمله عدم وجود قانون کپی رایت- خلاء این محصول کاملاً فرهنگی در کشورمان به شدت محسوس بود و لازم بود در این زمینه اقدامات جدی صورت گیرد.

البته پیش از این فعالیت های جسته و گریخته‌ای در این زمینه وجود داشته و کارهایی انجام شده است، اما به دلایل بسیاری پیوسته نبوده و حوزه محدودی داشته است.

ما با بررسی فعالیت‌های انجام شده و همین طور آسیب شناسی آنها، بر آن شدیم تا با استفاده از نیروی متخصص و بهره‌گیری از کلیه امکانات و ابزارهای حرفه‌ای و تخصصی، محصولی با کیفیت مطلوب تولید کنیم و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم، و نیز اثری ماندگار در حوزه فرهنگ و ادبیات به جای گذاریم.

این مهم بدون یاری و همکاری اهالی فرهنگ و هنر میسر نیست.

اینک در ابتدای راه هستیم و بی شک گامهای بسیار و دشواری پیش رو داریم.

در این راستا مشتاق شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

این کالا پس از موجود شدن به مدت یک ساعت برای شما رززو می‌گردد و می‌توانید با پرداخت هزینه سفارش آن را خریداری نمایید.

تنها برای کاربران دیجی‌پلاس قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده در بازه‌ی زمانی اعلام شده بدون هیچ تاخیری، کالا را تامین و ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده سفارشات ثبت شده‌ی مشتریان را بدون کنسلی (لغو سفارش) ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر درصد کالاهای مرجوع شده از سوی مشتری است که به علت تخلفات فروشنده و با دلایل قابل قبول از طرف مشتری مرجوع شده است.

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map