قیمت راه اندازی وب سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با قیمت راه اندازی وب سایت شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با قیمت راه اندازی وب سایت شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

031.

0912-8238263☎ راه اندازی سایت هزینه‌های بسیاری را در بر دارد.

بسیاری از کاربرانی که قصد طراحی وب سایت دارند، بسیاری تصور می‌کنند هزینه راه اندازی سایت بسیار زیاد است و اصلا مقرون به صرفه نیست؛ اما اکنون ما قصد داریم در این مطلب به هزینه راه اندازی سایت اینترنتی بپردازیم تا کاربرانی که قصد راه اندازی وب سایت دارند با آگاهی کامل در این باره به هدفشان برسند و بدانند چگونه می توان این هزینه را به حداقل رساند.

موارد مختلفی در تعیین قیمت یک سایت حرفه‌ای تاثیر گذار است که اکنون به شرح هر یک می‌پردازیم.

دامنه سایت آدرسی است که توسط آن همه می‌توانند به سایت‌تان دسترسی داشته باشند همانند آدرس: google.

com که آدرس سایت گوگل می‌باشد.

پسوند‌های سایت بنا به کار و فعالیت سایت متفاوت خواهد بود.

از (com، ir، eduو .

.

.

).

شما می‌توانید دامنه‌ مورد نظر خود را برای مدت ۵ سال یا یک سال اجاره نمایید و تا زمانی‌که اجاره بهای آن را پرداخت کنید سایت متعلق به شما خواهد بود.

در صورتی که از پرداخت اجاره در زمان مقرر خودداری نمایید دامنه مجدد آزاد خواهد شد و خریدار دیگری می‌تواند آن را تهیه  این دامنه ها بصورت سالانه یا پنج ساله اجاره می شود و تا مادامی که پرداخت اجاره بها را انجام دهید سایت متعلق به شماست.

در صورتی‌که از پرداخت اجاره در موعد مقرر خودداری کنید دامنه مجددا آزاد شده و خریدار جدید می‌تواند مالک آن شود.

به بیانی ساده هاست فضایی از یک سرور هست که ۲۴ ساعته به اینترنت متصل است و با قرار دادن سایت طراحی شده بر روی هاست وب سایت‌تان در سر تا سر دنیا در دسترس خواهد بود.

در نهایت افراد می‌توانند با وارد کردن آدرس سایت یا همان دامنه در صفحات مرورگر وارد سایت شما شوند.

هر هاست بنا به فضا و کیفیت آن می‌تواند از ۱۰ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان در ماه برای شما هزینه در بر داشته باشد.

البته عوامل زیادی در قیمت هاست تاثیر دارد که اکنون به ذکر تنها دو مورد فضا و کیفیت بسنده می‌نماییم.

بیشتر بخوانید: هزینه طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی عواملی که در هزینه طراحی سایت نقش مهمی دارند به شرح زیر هستند: وجود یا نبود هر یک از این عوامل، سبب افزایش یا کاهش قیمت طراحی سایت می‌شود و بازه قیمت طراحی سایت را از ۱۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون تومان و حتی بیشتر می‌توان تخمین زد.

قطعا جمله تولید محتوا پادشاه است را شنیده اید.

برای اینکه بتوانید در دنیای اینترنت در بین رقیبان جایگاه خوبی کسب کنید باید حتما محتوایی خوب و بر اساس اصول سئو داشته باشید.

تولید محتوا باید به صورت منظم انجام پذیرد.

در محتوای تولید شده باید علاوه بر جذابیت متن نگارش شده توجه کافی به قواعد نگارشی و نکات سئو داشته باشید.

قیمت تولید محتوا نیز با توجه به توانایی های کارشناس تولید محتوا متفاوت است همچنین قیمت تولید محتوای متنی با صوتی و یا تصویر کاملا متفاوت است.

در تیم وب پویا هزینه تولید محتوای 1000 کلمه ای در فروردین 99 مبلغ 30 هزار تومان است.

هنگام تهیه سایت حتما به پشتیبانی فنی و سئو آن توجه زیادی داشته باشید.

بسیاری از طراحان سایت با قرار دادن هزینه کم برای طراحی سایت و نداشتن پشتیبانی یا مدت زمان محدود برای پشتیبانی بسیاری را ترغیب به خرید سایت از شرکت خود می‌نمایند این در حالی است که خریداران در آینده باید هزینه مالی و زمانی بسیاری را صرف پشتیبانی سایت راه اندازی شده نمایند و با مشکلات بسیاری رو‌به‌رو خواهند شد.

عواملی که در پشتیبانی سایت تاثیر گذار است به این شرح هستند: هزینه سئو داخلی سایت با توجه به عواملی همچون حجم و نوع محتوا متفاوت است.

در تعیین قیمت سئو سایت تجربه کارشناس سئو تاثیر زیادی در قیمت تعیین شده دارد.

هزینه سئو داخلی سایت از مبلغ  250 هزار تومان شروع تا 3 میلیون تومان است.

توجه: برای اطلاع از قیمت طراحی سایت تیم وب پویا از طریق لینک های زیر به صفحات مورد نظر مراجعه نمایید.

موضوع سایت در هزینه راه اندازی موثر است و این هزینه کاملا به نوع سایت و طراح آن و.

.

.

بستگی دارد ممکن است شما یک سایت برای یک فروشگاه اینترنتی بخواهید هزینه کمتری دارد نسبت به زمانی که قصد راه اندازی یک نوع سایت کاملا جدید و خلاقانه دارید.

و اینکه برای موضوع سایتتان چه مدل طراحی می خواهید و چه اطلاعاتی لازم است تا سایت مدنظر شما طراحی گردد.

برای راه اندازی سایت‌هایی مانند سایت مجله نیازی به زحمت زیادی نیست تنها باید از قالب های آماده که در بعضی از سایت‌ها به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهند استفاده کنید حتی می توانید این نوع سایت را در عرض چند دقیقه بسازید.

ولی اگر شما به دنبال تحقق ایده های جدید هستید می توانید به برنامه ریزان سفارش دهید این ایده‌ها را یک برنامه نویس به تنهایی نمی توانند انجام دهد پس چند برنامه نویس اینکار را انجام می دهند که هزینه خیلی بیشتری دارد.

مثلا اگر شما قصد راه اندازی یک سایت معمولی را دارید باید بدانید برای شروع کار به دو چیز نیاز دارید که قیمتش یکسان ولی با توجه به گذر زمان هزینه‌ها نیز تغییر می کند.

قیمت هاست و دومین برای زمان های متفاوت با توجه به تغییر ارز تغییر می کند؛ شاید بپرسید چرا؟ چون در اکثریت مواقع هاست از کشور‌ها دیگر تامین می شود و بقیه موارد مانند بقیه چیزها قیمتشان تغییر می کند.

ولی در یک زمان برای تمام کاربران که قصد راه اندازی سایت دارند یکسان است.

برای راه اندازی سایت هزینه زاد لازم نیست گاه اوقات افراد تصور می کنند هزینه طراحی سایت به قدری زیاد است که هر کس توانایی داشتن آن را ندارد.

فقط سالیانه باید یک مقدار اندکی هزینه پرداخت.

بعضی کاربران فکر می کنند شبکه ها اجتماعی بهترین راه برای تبلیغات است و هزینه و زمان خود را در شبکه های اجتماعی صرف می‌کنند در صورتی که اینگونه نیست هر شبکه اجتماعی زمانی در اوج و بعد از مد می افتد در صورتی که سایت به گونه ای است که هر روز طرفداران بیشتری پیدا می کند و گسترش می یابد و نیازی به صرف هزینه و زمان زیادی ندارد و راهی مطمئن تر نسبت به شبکه های اجتماعی است یا حتی برای کسانی که قصد دارند فقط سایت شخصی داشته و تبلیغات نمی کنند نیز مفید است و از ارزش بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: هزینه طراحی وب سایت با وردپرس (تعرفه 99) برای راه اندازی سایت باید اول دو مورد بالا تهیه شود (حتی می توانید اینکار را به ما یعنی گروه طراحی سایت وب پویا بسپارید) بعد از تهیه موارد بالا می توانید با مطالعه در این زمینه می توانید برای خود طراحی سایت انجام دهید اصولا برای اینکار دانش فنی زیادی نیاز ندارید و لی چون انکار کمی سخت و زمان گر است برای کسانی که تا بحال طراحی سایت نکرده اند ما پیشنهاد می‌کنیم طراحی سایت تان را با هزینه کم تنها در 48 ساعت تحویل بگیرید.

گروه طراحی سایت وب پویا همیشه آماده طراحی و راه اندازی سایت برای شما می باشد.

این سوال که چگونه می توان طراحی و راه اندازی سایت را انجام داد یا برای اینکار به چه اطلاعاتی نیاز است یا باید چه کار‌هایی انجام داد ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است.

ممکن است خیلی از افراد تصور کنند طراحی سایت کاری فوق العاده سخت و پیچیده است اینگونه نیست ولی راحت هم نیست .

هر کس ممکن است بتواند با آموزش اینکار را یاد بگیرد و برای خود یا دیگران طراحی سایت انجام دهد ولی مهم تجربه است که خیلی اهمیت دارد در اوایل کار فرد می تواند یاد بگیرد طراحی سایت انجام دهد ولی کار کردن با سایت سئو کردن با کسب اطلاعات زیاد و تجربه ممکن می شود.

با این تفاسیر اگر شما قصد دارید خودتان این کار را انجام دهید باید بدانید به دو چیز نیاز دارید که شامل موارد زیر می شود: برای تهیه موارد بالا می توانید به شرکت های ارائه دهندۀ خدمات میزبانی مراجعه کنید و به صورت آنلاین و همچنین آنلاین خریدتان را انجام دهید زمانی که هاست و دامین خود را تهیه کردید می توانید به بقیه موارد راه اندازی سایتتان بپردازد.

شاید بپرسید چرا باید هاست و دامین را اول تهیه نمود؟ اولا چون هاست همان فضای میزبانی است و از این جهت لازم است که شما برای طراحی و راه اندازی سایت بتوانید فایل هایتان را در آن قرار دهید دوما دامنه نشانی است و هر نشانی منحصر به فردی می باشد البته به آن دامنه نیز می گویند.

گوگل تشخیص دهد که شما بر روی چه آدرسی در حال طراحی سایت هستید برای تهیه هاست و دامین می توانید سفارش خود را به ما بدهید تا به طور کامل شما را در این زمینه راهنمایی کنیم و بهترین هاست و بهترین نام برای دامین را به شما پیشنهاد دهیم تا مرحله اول طراحی و راه اندازی سایت‌تان را به راحتی انجام داده باشید.

بیشتر بخوانید: نکاتی در مورد قیمت، تعرفه و هزینه های طراحی وب سایت ممکن است شما این موضوع که انواع مختلفی هاست وجود دارد را ندانید و باد برای انتخاب یک نوع هاست خوب تحقیق کنید.

ولی اگر بعد از تحقیق به نتیجه ای نرسیدید ما به شما اعلام می کنیم که مطمئنا برای طراحی سایت شما هاست لینوکس لازم است.

با توجه به اینکه سازمان قصد طراحی و راه اندازی سایت چه نوع سایتی را دارد، می تواند دامنه با پسوند مرتبط با سازمان به او تعلق گیرد ولی در اکثر موارد اگر افراد برای سازمان خاصی نخواهند این دامنه را از پسوند ir استفاده می کنند و این دامنه ها از نظر کارکرد هیچ تفاوتی ندارند تنها به این دلیل برای سازمان ها متفاوت است که کاربران زمان دیدن دامنه متوجه شود این آدرس چه سازمانی می باشد.

پس تهیه هاست و دامنه زمان نصب نرم افزار سایت می باشد که یکی از رایج ترین آنها وردپرس است.

نرم افزار های زیادی وجود دارد که شما می توانید در مورد آنها و چگونگی کار با آنها را تحقیق کنید و یکی از بهترین نرم افزار ها را برای مدیریت محتوا انتخاب نمایید.

خیلی از کاربران که قصد طراحی سایت را دارند تصور می کنند طراحی و راه اندازی سایت به مجوز شرکتی نیاز دارند در صورتی که اینگونه نیست برای راه اندازی هچ سایتی به مجوز شرکتی نیاز ندارید برای اطلاع بیشتر به مقاله مجوزهای لازم برای راه اندازی سایت مراجعه کنید.

هزینه پشتیبانی سایت از ماهیانه 250 هزار تومان تا 1 میلیون تومان را شامل می‌شود که البته این رقم متناسب با نوع خدمات ارزش افزوده و کیفیت پشتیبانی می تواند بالاتر از این هم باشد و قیمت ذکر شده تعرفه حدودی و معقول در سال 99 است.

.

از اینکه ما را در این مطلب همراهی کردید از شما سپاسگزاریم.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما و سایر همراهان تیم وب پویا به اشتراک بگذارید.

وب پویا شما را در راه اندازی کسب و کار اینترنتی و ساخت فروشگاه مجازی یاری می کند.

با استفاده از سایت های آماده ما می توانید با هر سرمایه و امکاناتی که در اختیار دارید، کسب درآمد اینترنتی مطمئنی داشته باشید.

با ما در تماس باشید طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم سیماگره هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

تمام حقوق متعلق به وب پویا می باشد.

| Copyright 2020 © سیماگر سلام اگر سوالی دارید اینجا بپرسید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map