قیمت طراحی سایت دارکوب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با قیمت طراحی سایت سیماگر شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با قیمت طراحی سایت سیماگر شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پشتیبانی آنلاین مشتریان 24 ساعته 7 روز هفته حتی ایام تعطیل آموزشگاه فنی و حرفه ای طراحی سایت و سئو سیماگر افتتاح شد زمینه تخصصی سیماگر طراحی وب می باشد و سایت ها بر اساس اصول سئو طراحی می شوند نمایش سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط به سایت شما در صفحه اول گوگل و بازاریابی اینترنتی تخصص ماست یکی دیگر از خدمات سیماگر پیاده سازی و اجرای سایت های پیچیده و سایت هایی که با کاربر تراکنش دارند می باشد سیماگر خدمات هاست خود را از برترین شرکت های ارائه کننده خدمات میزبانی وب در دنیا ارائه می نماید سیماگر سایت های سازگار با موبایل ( ریسپانسیو ) و سایر دستگاه ها و ابزارهای مرور وب سایت را طراحی می نماید پشتیبانی و نگهداری وب سایت یکی از تخصص های ماست که در این زمان تمامی مشکلات وب سایت برطرف می شود آغاز فعالیت تیم سیماگر از سال 1381 بوده است و در این سال ها در حدود 4000 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است.

سیماگر وب سایت ها را بر اساس زبان PHP و به صورت داینامیک برنامه نویسی می نماید و با توجه به امکانات مورد نیاز، وب سایت را از پایه توسط PHP و یا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستا شاپ و همچنین فرم ورک ها مانند لاراول پیاده سازی می نماید.

البته از قالب آماده وب سایت استفاده نمی نماید و قالب ها را توسط تیم خود، از پایه اجرا می نماید.

ارائه خدمات با کیفیت و ارزان در کمترین زمان ممکن خط و مشی اصلی این مجموعه می باشد.

یکی دیگر از خدمات سیماگر سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد که این مجموعه یکی از شرکت های معتبر در این زمینه می باشد.

در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت از سیماگر نمونه کار نخواهید، زیرا سیماگر هم اکنون برای کلیه عبارات کلیدی مربوط به طراحی وب سایت که جزو سخت ترین عبارات در عملیات بهینه سازی وب سایت می باشد، وب سایت صفحه اول گوگل دارد.

سیماگر واحد بازاریابی خود را به صورت کامل حذف نموده است و سیاست جذب مشتری خود را بر اساس رضایت مندی مشتریان خود بنانهاده است و تمرکز اصلی خود را بر روی کیفیت وب سایت های طراحی شده و همچنین بازدهی بالای عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت قرار داده است.

از جنبه سرعت عمل نیز حداکثر 24 ساعت پس از عقد قرار داد با سیماگر تیم مجری به کارفرما معرفی خواهد گردید و گزارش روند رشد پروژه به کارفرما داده خواهد شد.

همچنین این مجموعه دارای تیم کنترل کیفیت می باشد که پس از تایید پروژه توسط کارفرما، وب سایت ها را از نظر کیفیت اجرا، سازگاری با مرورگرها و ابزارهای مختلف موبایلی، ایمنی، بهینه سازی برای موتورهای جستجو و کد نویسی کنترل می نماید.

در مورد پروژه های سئو و بهینه سازی سایت نیز گزارش کار تیم بک لینک ساز و سئوکار سیماگر هر هفته توسط مدیر ارشد بررسی می گردد تا خطا و ایرادی در عملیات وجود نداشته باشد.

از بابت عدم اجبار به وابسته بودن کارفرمایان به این مجموعه، در انتهای پروژه سورس تحویل کارفرما می گردد و مشتریان سیماگر می توانند در صورت تمایل توسعه و نگهداری وب را به مجموعه ای غیر از سیماگر واگذار نمایند.

نمونه کارهای سیماگر پلان های دیگری نیز موجود می باشند، در زیر چهار پلان اولیه ساخت و طراحی وب ارائه شده است.

البته این پلن های طراحی وب سایت ویژه وب سایت اطلاع رسانی و شرکتی می باشد و جهت برآورد هزینه و زمان ساخت انواع دیگر وب سایت ها نظیر فروشگاهی، خبری و .

.

.

لازم از مجموعه استعلام نمایید.

تخصص سیماگر طراحی سایت ارزان می باشد که از طریق کم کردن هزینه های خود به این مهم دست یافته است.

در کلیه روش ها، طراحی قالب سایت از پایه توسط برنامه نویسان مجموعه انجام می گردد و در ایجاد سایت از قالب های آماده وب سایت استفاده نمی شود.

طراحی فروشگاه اینترنتی با قابلیت پرداخت آنلاین از 1.

5 میلیون تومان می باشد و هزینه ریسپانسیو سازی سایت های فروشگاهی یک میلیون تومان می باشد.

پشتیبانی وب سایت معمولا در شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ضعیف می باشد و این مجموعه با درک این ضعف و از بابت جلب حداکثری رضایت مندی مشتریان خود عملیات نگهداری وب سایت را در بالاترین حد ممکن ارائه می نماید.

سیماگر از سال 1381 فعالیت خود را در زمینه طراحی وب، سئو و بهینه سازی سایت آغاز نمود و زمینه اصلی این شرکت برنامه نویسی php و بازاریابی اینترنتی می باشد.

اکثر سایت های طراحی شده سیماگر بر پایه جوملا و وردپرس می باشند.

البته سیماگر به دلیل مشکلات قالب های آماده نظیر ایمنی ضعیف، سرعت پایین و عدم قابلیت توسعه به هیچ وجه از این نوع قالب ها استفاده نمی نماید و قالب های وب سایت از پایه توسط تیم سیماگر توسط HTML و CSS پیاده سازی می گردد.

حتی در صورتی که از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا و .

.

.

برای راه اندازی وب سایت استفاده نماید، قالب ها را از پایه اجرا می نماید تا بتواند ایمنی و کارکرد وب سایت را تضمین نماید و در صورت نیاز کارفرما در آینده، قابلیت های وب سایت را توسعه دهد.

در عملیات بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو نظیر گوگل نیز این مجموعه این عملیات را از روش های کلاه سفید و مطمئن انجام می دهد تا وب سایت دچار جریمه های موتور جستجو نشود و از این طریق بازاریابی دیجیتال شرکت ها را تضمین می نماید.

با توجه به سرعت توسعه و پیشرفت بالای رشته های مربوط به فناوری اطلاعات، لازم است افراد و شرکت های فعال در این زمینه پیوسته دانش خود را به روز نگاه دارند تا بتوانند خدمات خود را با توجه به دانش روز ارائه نمایند.

از این بابت تیم سیماگر با رهبری مدیر خود تیم تحقیق و توسعه تشکیل داده تا به صورت دائمی اطلاعات، اخبار و فناوری های مربوط به صنعت خود را به مجموعه انتقال دهد.

تعدادی از همکاران سیماگر به حضورتان معرفی می گردد: برنامه نویس وب و متخصص سئو طراح و گرافیست وب سایت توسعه دهنده وب برنامه نویس و پشتیبان وب سایت پشتیبان وب سایت سئو و بهینه سازی سایت سایر مقالات | مطالب جدید جهت ارتباط با سیماگر فرم زیر را تکمیل نمایید.

فرم دارای سیستم چک کننده ایمیل می باشد، لطفا دقت نمایید آدرس ایمیل خود را به درستی درج نمایید.

در غیر این صورت پیغام ارسال نمی گردد.

Instagram

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map