قیمت طراحی سایت در کرج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با قیمت طراحی سایت  در کرج در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

لطفا انتخاب کنید.

گروه مهندسی افق نتورک طراحی و توسعه وب سایت طراحی سایت ارزان در کرج ما در تلاشیم که با استفاده ار تکنیک ها و روش های طراحی سایت با استاندارد های روز گوگل و دنیا سایتی رو برا شما طراحی کنیم.

که با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به خواسته خو در دنیای وب برسید.

ما فقط برای شما سایت طراحی نمیکنیم بلکه کسب و کار شما را در دنیایی اینترنت توسعه میدهیم.

خوب حالا این سوال پیش می اید که چرا اصلا باید سایت داشته باشیم؟؟!! بینید سایت در واقع بانکی از اطلاعات شما در دنیای اینترنت است که با طرح و رنگ ولعاب و اسم نام شما در دنیای اینترنت دیده میشود، به کلیات این کار سایت میگویند، که ما با متد های روز دنیا واستاندارد های جدید انرا برای شما به صورت کاربند پسندی طراحی میکنیم که راحت تر با مخاطبین خودتون ارتباط برقرار کنید حالا این سوال پیش میاید که که چند مدل هستند: طراحی سایت با قیمت مناسب در کرج از خانواده های زیادی دارند که در مجموع کد نویسی در علم کدنویسی به اونها لغب داده میشود مثلا زبان : PHP HTML ویا ASP.

net مجموع این زبان ها در دنیای وب باعث میشود که یک وب سایت رو راه اندازی کنید و یا با کدوم زبان کار کنید که این برمیگرده به نوع پروژه شما که چه جور سایت میخواهین داشته باشید.

شما باید برای طراحی سایت ارزان در کرج با چندتا برنامه نویس و طراح صحبت کنید که هر کدوم مبالغی رو دریافت میکنن که سایت شما به اصطلاح بالا بیاد.

خوب در این مرحله شما طرح موضوع کردین وبراورد قیمت انجام دادین هرطراح و برنامه نویش هم مبلغی رو به شما پیشنهاد دادن که جمع این مبالغ رقم بالایی شده !،خوب حالا باید پروژه رو استارت بزنید و کلی پول باید پرداخت کنید!! صبر کنید ما برای شما فکری کردیم .

گروه مهندسی افق نتورک با براورد هزینه طراحی سایت ارزان در کرج پایین ترین قیمت برای شما پیشنهاد های داره در ادامه با ما همراه باشید.

ما با استفاده از متد های روز دنیا و استخراج منابع در این دانش  متدی رو گرد هم اوردیم تا شما برای ساخت یک وب سایت دیگه نیازی به هزینه های هنگفت البته برای پروژه های در کلاس کوچک نباشین.

ببینید زمانی هست که شما نیاز به یک سایت برای دیده شدن در دنیای اینترنت رو دارین و این فقط بسنده میکنه به نام و اطلاعات شما در دنیای وب پیشنهاد ما برای شما یک وب سایت ارزان قیمت هست، جرا که شما محوریت کار خودتون رو بر روی وب سایت تنظیم نکردید و به این مقدار بسنده میکنید وپیشنهاد ما هم یک وب سایت با هزینه کم و سریع برای ار شماست اما!! اگر به دنبال کسب درامد و همه توان مالی ومعنوی خود از یک وب سایت رو دارید یک وب سایت ارزان برای شما بدترین گزینه است ،زیرا وب سایت های ارزان برای کلاس های بزرگ سیماگررنتی و رقابت در دنیای وب ساخته نمیشن و توان رقابت با رقبای شما در دنیای اینترنت رو ندارن.

خوب میرسیم به نوع وب  سایت اصلا چند نوع وب سایت دارین وب سایتها کلا به دو خانوداه تقسیم میشن وب سایت استاتیک و وب سایت داینامیک.

استاتیک به وب سایتهای گفته میشن که برای تغیرات کلی در وب سایت شما باید با برنامه نویس سایت در ارتباط باشید و از اون برای تغییرات کمک بگیرید، خلاصه بگم که وب سایت استاتیک وبسایت های هستند که قیمت پایین تری دارن و فقط میتونیدجای متن و عکس ها و منو ها ودر برخی موارد رنگ بخشی از سایت رو تغییر بدید این خانوداه از وب سایت ها مناسب برخی شرکت ها و شخص ها میشود ، که خیلی نیازی به تغییرات اصلی در وب سایت نیستند و هر چند ماه یک بار جاهای از وب سایتشون رو تغییر میدن مثل عکس و متن ومنو… وب سایت های داینامیک به وب سایت های گفته میشوند دارای دو بخش هستند طراحی سایت که توسط طراحی انجام میشود و پنل مدیریتی سایت که توسط برنامه نویس طعبیه میشود، تا سایت رو بتونین از طریق پنل کاربری مدیریت بکنید ، به همین دلیل است که امروزه همه به سوی وبسایت های داینامیک میرن که بتونن خیلی از کارها رو خودشون انجام بدن و دیگه نیازی به تماس با طراح نداشته باشن .

خوب حالا میپردازیم به توضیحات بیشتر به طراحی سایت ارزان در کرج سایت های داینامیک ویا پویا وب سایت های هستند که به صورت نیمه اختصاصی طراحی میشوند و مناسب براس سئو بوده متناسب به نوع فعالیت شما ساخته میشوند 1.

مدیریت مطالب 2.

گزارش گیری از بازدید سایت 3.

مدیریت کاربران 4.

تعداد نا محدود صفحه و نوشته 5.

ویرایش اسان صفحه و نوشته ها 6.

مدیریت اخبار 7.

مدیریت وبلاگ 8.

مدیریت گالری 9.

استفاده از اسلایدر و انیمیشن های فلش سایت responsive و یا واکنشگرا به سایتهای گفته میشوند در انواع صفحه نمایشها مانند گوشی ، تبلت، و کامپیوتر ها به صورت صحیح به نمایش در بیایند و یک امتیاز مثبت برای طراحی به حساب می ایند این نیز یک تکنیک در طراحی سایت ارزان در کرج محسوب میشود.

پنل مدیریت فارسی این امکان را برای شما فراهم میکند که یه صورت کاربر پسند وساده وب سایت خودتون رو مدیریت بکنید و همراه این امکان برای کار بر های سایت شما فراهم میشود که به صورت اسان در وب سایت شما ثبت نام کنند .

خوب حالا کاربر شما میتواند با هر مرورگری به سراغ وب سایت شما بیاد مانند گوگل کروم ، موزیلا ، اکسپلورر و حتی مرورگر های سیستم عامل های چون مک ویا لینوکس،  یک ویژگی های طراحی سایت با ما این است که سایتی سلامت و بدور از به هم ریختگی در مرورگرهای مختلف است.

به دلخواه خود صفحه ونوشته ایجاد کنید و در انها ویدئو و یا عکس و تقریبا هر چیزی که دوست داری ایجاد کنید .

در طراحی اولیه ما با رعایت کردن استاندارد های سئو برای موتور های جستجو وگوگل سایت رو با بالا ترین کیفیت در سئو طراحی میکنیم.

وباید در سئو در کرج با صبر وحوصله کار رو پیش ببرین فرایند سئو یک فرایند زمان بر است باید با دانش فنی و پشت کار روی سئو سایت کار شود تا گوگل شما رو به عنوان یک سایت معتبر به مشتریان شما نمایش دهد.

گروه مهندسی افق نتورک از سال 1388 در زمینه طراحی وتوسعه وب سایت در حال فعالیت هست هدف ما جلب رضایتمندی مشتریان گرامی در حوزه طراحی وب سایت است.

شنبه تا پنجشنبه پشتیبانی آنلاین خیابان ایرانشهر پلاک 77 طبقه 5 واحد 5 تماس بگیرید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map