قیمت طراحی سایت مشابه دیوار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با قیمت طراحی سایت مشابه دیوار کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

031.

0912-8238263☎     اگر به دنبال طراحی سایت نیازمندی و آگهی هستید، حتما با بهترین سایت نیازمندی کشور یعنی سایت دیوار برخورد کرده اید، که با ظاهر جذاب و ساده و همچنین اپلیکیشن کاربردی برای گوشی های موبایل توانسته بازار خرید، فروش و ثبت آگهی کشور را در دست بگیرد.

بسیاری از افردا در اینترنت به دنبال طراحی سایت شبیه دیوار و یا سورس اپلیکیشن دیوار و کسب درآمد از این طریق هستند.

  از این رو تصمیم گرفتیم یک سایت ساز مشابه دیوار را به همراه اپلیکیشن طراحی کنیم، تا کسانی که مایل به ساخت سایت شبیه دیوار هستند، با قیمت منطقی و مناسب بتوانند سایت آگهی خود را راه اندازی کنند.

در ادامه بیشتر با امکانات این سایت ساز حرفه ای آشنا خواهید شد.

  یک فرصت شغلی پاره وقت برای کسب در آمد تا 10.

000.

000 تومان در ماه روزانه تنها با چند ساعت مدیریت و تایید آگهی سایت خود در منزل یا محل کار   در این سیستم قدرتمند تلاش شده تا ظاهر و امکانات الهام گرفته و مشابه دیوار باشد، که حقیقتا هم اینطور است.

البته اگر دمو آنلاین را مشاهده بفرمایید، متوجه تغییرات جزئی در ظاهر سایت نسبت به دیوار خواهید شد؛ که این جزئیات ظاهر سایت شما را زیباتر از دیوار جلوه خواهد داد.

برای مثال از جمله امکاناتی که این سیستم علاوه بر امکانات سایت دیوار دارد، قرار دادن لینک ویدیو از رسانه محبوب آپارات می باشد.

بدین ترتیب علاوه بر قراردادن تصویر برای آگهی میتوان برای آن ویدیو نیز قرار داد که در نوع خود امکانی شگفت انگیز است.

    اگر به سایت دیوار سر بزنید و از  فرم درج آگهی آن استفاده نمایید، خواهید دید که برای هر دسته بندی فیلد ها فرم ارسال آگهی متفاوت است.

مثلا برای دسته بندی وسایل نقلیه، سال تولید خودرو، میزان کیلومتر .

.

.

در نظر گرفته شده و یا در دسته بندی املاک؛ تعداد اتاق خواب و متراژ آن از فیلدهای خاص آن دسته هستند.

در سیستم شبیه دیوار نیز برای هر دسته بندی، شما می توانید فرم اختصاصی همان را تنظیم کنید و حتی اگر فیلد هایی به خصوصی را لازم دارید  بدون نیاز به کدنویسی و یا مراجعه به برنامه نویس، خودتان با چند کلیک ساده فیلد هایی دلخواه را به فرم اضافه و کم کنید.

سیستم طراحی شده بسیار سبک و سریع می باشد.

همچنین با توجه به استفاده از فایروال های امنیتی و رعایت استاندارد های الگوریتم های گوگل، از نظر سطح امنیت، کارایی و سئو بالاتر از دیگر رقبا قرار دارد.

  دیگر ویژگی که در سایت دیوار آن را مشاهده می کنید، امکان انتخاب شهر های مختلف ایران می باشد.

کاربران شما می توانند شهر مورد نظر خود را انتخاب کنند تا فقط آگهی های آن شهر نمایش داده شود و به راحتی از دسته بندی های سایت کالای مورد نظر خود را در شهر خود بیابند.

البته در صورت تمایل امکان اضافه کردن شهرهای کشور دیگر نیز توسط ویرایش فایل استان ها امکان پذیر است.

    در این سیستم همانند تمام سایت های نیازمندی شما خواهید توانست برای سایت  کشور ، استان و شهر های مختلف تعریف کنید .

این موارد همگی هنگام ثبت آگهی و هم در صفحه آگهی برای کاربران به نمایش در خواهد آمد .

همچنین می توان در قسمت جستجو لیست تمامی شهرها را مشاهده و شهر مورد نظر را انتخاب کرد تا فقط آگهی های همان شهر برای کاربر به نمایش در بیاید.

در بسته تحویل داده به شما تمامی استان ها و شهر های ایران موجود می باشد.

  این اسکریپت مانند همه سایت های نیازمندی قابلیت ثبت آگهی به روش های مختلفی از جمله ویژه، فوری و رایگان را دارد.

برای آگهی های ویژه و فوری شما می توانید بسته های متفاوت با قیمت و مدت زمان مختلف از پنل مدیریت تعریف کنید تا کاربر هنگام ثبت آگهی در صورت مایل بودن بتواند بسته مورد نظر خود را خریداری کند.

با این قابلیت می توانید برای هر دسته بندی با توجه به نیاز خود فیلد های مختص به آن دسته را بسازید.

مثلا برای دسته بندی وسایل نقلیه می توانید فیلدهایی از جمله : میزان کارکرد، سال ساخت، شرکت سازنده، رنگ و یا هر فیلد دیگری که مایل باشید بسازید.

لازم به ذکر است در این قسمت می توانید فیلدها را بسته به نیاز خو در نوع های مختلف ایجاد کنید.

مثلا : فیلد متنی، فیلد چند انتخابی، فیلد کشویی، فیلد رنجی و … بعد از ساخت فیلدها شما می توانید تعیین کنید که هر فیلد در قسمت جستجو نمایش داده شود یا خیر.

همچنین تمامی فیلدها برای دسته بندی مخصوص به خود در قسمت ارسال آگهی نمایش داده خواهد شد.

قالب دیوار ارائه شده کاملا واکنشگرا با استفاده از فریمورک بوت استرپ طراحی شده تا سایت شما در تمام دستگاه ها متناسب با سایز صفحه نمایش داده شود.

اسکریپت سایت دیوار بر خلاف رقیب های خود توجه ویژه ای به بحث واکنشگرایی کرده است.

مهم نیست کاربران شما با چه دستگاهی و چه اندازه صفحه نمایشی به مشاهده سایت شما می پردازند، این اسکریپت طوری طراحی شده که کاربران موبایلی شما بتوانند به راحتی از تمام امکانات سایت با زیبایی هرچه تمام تر استفاده کنند.

کیفیت واکنشگرایی این قالب به قدری بالاست که تمام وبمستران سایت های نیازمندی آن را تحسین کردند و به جرات می توان گفت با این قابلیت سایت شما اپلیکیشن موبایل کسب و کار شما نیز هست.

البته اپلیکیشن اندروید مشابه دیوار نیز برای این سیستم موجود می باشد و نیازی به ورود مجدد آگهی ها در اپلیکیشن نیست؛ به صورت خودکار سایت و اپلیکیشن با هم بروز می شوند و این اپلیکیشن هم روی سایت به کاربران عزیز ارائه می شود.

اهمیت سئو برای هر وب سایت امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست و نیازی به یاد آوری اهمیت این موضوع نداریم.

قالب سایت شبیه دیوار که پیش رو دارید، کاملا سئو و بهینه سازی شده و ما این اطمینان را به شما می دهیم که سایت شما و آگهی ها بازدید بالایی کسب کند.

در این سیستم حتی تصاویر ارسال شده توسط کاربران توسط سیستم بهینه می شود و با کمترین حجم ممکن و با حفظ کیفیت تصویر روی سایت آپلود می گردد.

  این سایت ساز در حال حاضر به صورت کامل طراحی شده و طی 3 روز کاری بر روی هاست و دامنه دلخواه شما نصب و راه اندازی خواهد شد.

با خرید سایت آماده دیوار می توانید در زمان و هزینه خود بسیار صرفه جویی کنید، چرا که زمان طراحی و هزینه چنین سایت ساز کاملی، برابر با چند ماه و هزینه های چند میلیون تومانی می باشد.

افرادی که به دنبال قالب شبیه سایت دیوار ، قالب شبیه سایت شیپور ، قالب سایت باما و … هستند، این سیستم می تواند نیاز های آنها را به خوبی برطرف کند.

  دمو سایت مشابه دیوار دمو اپلیکیشن دیوار فیلم بخش مدیریت      امکانات جدید اضافه شده در سایت شبیه دیوار - بروز رسانی در تاریخ : 12 آبان 1399       دارای 6 ماه پشتیبانی رایگان از طریق سامانه پشتیبانی مشتریان، که شامل موارد زیر می باشند: هر سوال دیگری در مورد طراحی سایت و اپلیکیشن دیوار دارید از ما بپرسید:  مشاوره واتساپ  031-0912-8238263 ☎       1.

550,000 1.

300,000   جهت سفارش سایت ساز دیوار کافیست فرم سفارش را تکمیل نموده و پیش پرداخت سفارش را پرداخت نمایید، سایت شما در 3 روز کاری آماده می شود و پس از راه اندازی، 50 درصد مابقی پرداخت و سیستم تحویل داده می شود.

  تا پایان روز 10 آذر، علاوه بر سایت یک اپلیکیشن شبیه دیوار + 10% هم تخفیف ویژه بگیرید.

کد تخفیف : azar99   امتیاز کاربران با ما در تماس باشید طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم سیماگره هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

تمام حقوق متعلق به وب پویا می باشد.

| Copyright 2020 © سیماگر سلام اگر سوالی دارید اینجا بپرسید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map