قیمت طراحی سایت چند زبانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با قیمت طراحی سایت  چند زبانه شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امتیاز کاربران در این مقاله قصد دارم موارد تاثیر گذارنده بر روی قیمت طراحی سایت را برای شما بیان نمایم تا بتوانیم تجزیه و تحلیل درستی از هزینه های مربوط به طراحی سایت خود داشته باشیم.

دانستن تعرفه امکانات وب سایت می تواند به شما در برنامه ریزی به جهت ساخت بهترین وب سایت با توجه به بودجه شما کمک شایانی نماید.

برای دانستن تعرفه و هزینه های مربوط به طراحی وب سایت ادامه مقاله را مطالعه نمایید که در هر بخش قیمت های مربوط به هر بخش به تفکیک بررسی می نماید.

جداول زیر لیست هزینه ها و تعرفه های معمول طراحی وب سایت را نمایش می دهد که در ادامه به توضیح هر بخش خواهیم پرداخت.

ثبت دامنه اولین قدم برای راه اندازی وب سایت می باشد که دامنه آدرس وب سایت شما می باشد و پس از ثبت دامنه مالکیت دامنه برای شما خواهد بود و کاربران می توانند با وارد نمودن نام دامنه شما در مرورگر وب سایت شما را پس از طراحی مشاهده نمایند.

ثبت دامنه کم هزینه ترین بخش از عملیات ثبت دامنه می باشد که البته هر سال می بایست دامنه خود را مجددا تمدید نمایید.

هزینه ثبت دامنه ir در حدود 20 هزار تومان و هزینه ثبت دامنه های com, net و org در حدود 50 هزار تومان می باشد.

وب سایت شما به فضایی احتیاج دارد تا فایل های سایت طراحی شده شما برای آنکه در اینترنت منتشر گردد میزبانی گردد که به این فضا هاست یا هاستینگ گفته می شود.

تعرفه وب هاستینگ شما به میزان فضای مورد نظر شما و پهنای باند ماهیانه مربوط است.

البته سرویس های هاستینگ انواع مختلف اشتراکی، مجازی و اختصاصی دارند که معمولا نوع اشتراکی آن برای شرکت ها مناسب می باشد و هزینه 500 مگابایت آن با پهنای باند 5 گیگ ماهیانه برای یک سال در حدود 100 هزار تومان می باشد.

لازم نیست نگران هزینه های هاست وب سایت خود باشید زیرا به بالا رفتن تعداد کاربران وب سایت خود می بایست آن را ارتقاء دهید و زمانی که کاربران وب سایت شما به حدی رسید که وب سایت شما نیاز به ارتقاء پیدا نمود احتمالا مشتریان وب سایت شما اضافه شده اند.

برای اطلاع بیشتر در مورد تعرفه های هاستینگ می توانید به سایت هاست سیماگر مراجعه نمایید.

قالب وب سایت خود را به چند روش می توانید تهیه نمایید: در صورتی که از قالب های آماده رایگان وب سایت استفاده نمایید لازم نیست هزینه برای طراحی قالب سایت پرداخت نمایید اما ممکن است قالب وب سایت شما شبیه به هزاران قالب وب سایت دیگر باشد که این مورد به اعتبار کسب و کار شما ممکن است لطمه وارد نماید.

فروشگاه های قالب وب سایتی وجود دارند که می توانید قالب وب سایت خود را از بین قالب های موجود خریداری نمایید که در این روش می بایست هزینه خرید قالب را پرداخت نمایید که البته با توجه به آنکه قالب ها رایگان نیستند و تنوع قالب ها بسیار کم می باشد سایت های شبیه به وب سایت شما بسیار اندک خواهد بود.

در صورتی که نیاز دارید قالب وب سایت شما به صورت اختصاصی و توسط گرافیست طراحی گردد هزینه تمام شده طراحی وب سایت شما نسبت به سایر روش ها بالا خواهد رفت و به مدت زمان طراحی وب سایت شما اضافه خواهد شد.

پس از طراحی و یا خرید قالب توسعه دهنده وب سایت می بایست قالب مورد نظر را در سیستم مدیریت محتوا پیاده سازی نماید که در حقیقت در این مرحله برنامه نویس می بایست قالب مورد نظر را عینا در سیستم مدیریت محتوا پیاده سازی نمایید.

در صورتی که از قالب آماده رایگان استفاده می نمایید لازم نیست هزینه مربوط به این بخش را پرداخت نمایید.

هزینه ایمن سازی وب سایت بسیار کم می باشد اما در صورتی که این بخش از خدمات بر روی وب سایت انجام نگردد ممکن است وب سایت در آینده دچار مشکلات امنیتی فراوانی گردد.

هزینه ایمن سازی سایت های معمولی و شرکتی در حدود 50 هزار تومان می باشد.

کارفرما می بایست در دفتر شرکت طراحی سایت حاضر گردد تا نحوه درج مطالب و مدیریت محتوای وب سایت به کارفرما آموزش داده شود.

آموزش بین یک الی دو ساعت زمان می برد و هزینه آن 50 هزار تومان می باشد.

با توجه به آموزشی که شرکت طراح وب سایت به کارفرما می دهد مالک وب سایت خود می تواند مطالب وب سایت را در سایت بارگذاری نماید.

در صورت نیاز به درج اطلاعات توسط شرکت طراح وب سایت هزینه درج اطلاعات در حدود 500 هزار تومان به تعرفه طراحی سایت اضافه می گردد که در این صورت کارفرما مطالب و محتوای وب سایت را برای شرکت طراح سایت ارسال می نماید و شرکت طراحی سایت مطالب را در سایت بارگذاری می نماید.

پس از تحویل وب سایت و راه اندازی نهایی می بایست وب سایت توسط برنامه نویس و توسعه دهنده پشتیبانی گردد تا در صورتی که مشکلی در وب سایت ایجاد گردید بتوانید سریعا مشکل را رفع رجوع نماید.

هزینه پشتیبانی سایت های شرکتی سالیانه در حدود 100 هزار تومان می باشد.

امروزه با توجه به حجم بالای استفاده کنندگان از موبایل و تبلت، سازگار سازی وب سایت برای نمایش در سیستم های موبایلی به امری ضروری تبدیل شده است و ریسپانسیو سازی بهترین راه سازگاری وب سایت با موبایل می باشد که هزینه آن در حدود 500 هزار تومان می باشد.

برخی از سایت ها نیاز به راه اندازی زبان جدید در سایت دارند که هزینه اضافه نمودن زبان جدید به وب سایت بدون درج اطلاعات 200 هزار تومان و به همراه درج مطالب آن زبان 500 هزار تومان می باشد.

سئو و بهینه سازی وب سایت باعث بالا آمدن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط به وب سایت و در نتیجه افزایش فروش وب سایت خواهد گردید.

هزینه انجام سئو و بهینه سازی برای کلمات کلیدی معمولی و پایه در حدود 1 میلیون تومان می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map