قیمت طراحی قالب سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید قیمت طراحی قالب سایت داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

031.

0912-8238263☎   هزینه طراحی سایت با وردپرس | قیمت طراحی سایت با وردپرس | قیمت طراحی سایت وردپرس   یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس است.

دلیل محبوبیت این سیستم مدیریت محتوا راحتی کار کردن با آن به خصوص برای کاربرانی است که اصلا آشنایی با سیستم‌های مدیریت محتوا ندارند.

در رتبه بندی سیستم‌های مدیریت محتوا اول وردپرس و بعد از آن جوملا قرار دارد.

 برای اطلاع از قیمت طراحی سایت با وردپرس ما را در این مطلب همراهی کنید.

قیمت طراحی سایت آماده برای سایت های فروشگاهی،شرکتی، خبری، املاک و.

.

.

متفاوت است.

شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت طراحی سایت وردپرس به صفحات لینک شده در جدول زیر مراجعه نمایید.

در پایین هر کدام از این صفحات قسمت طراحی سایت با وردپرس را مشاهده نمایید :   ⇐ قیمت طراحی سایت خبری با وردپرس ⇐قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس ⇐قیمت طراحی سایت شرکتی با وردپرس ⇐ قیمت طراحی سایت آگهی با وردپرس ⇐ قیمت طراحی سایت تخفیف گروهی با وردپرس   ⇐ قیمت طراحی سایت املاک با وردپرس    محدوده قیمت طراحی سایت بسیار وسیع است، همین امر باعث سردرگمی خریداران شده است.

ممکن است شما نیز با این موضوع مواجه شده باشید که سایتی اقدام به طراحی سایت با امکانات بسیار زیاد ولی با قیمتی نازل می کندف در حالیکه سایت و شرکتی دیگر اقدام به طراحی سایتی می کند که از امکانات کمتری برخوردار است، ضمن اینکه قیمت بالایی دارد.

شرکت‌های طراحی سایت با عباراتی همچون طراحی سایت با کیفیت یا با پشتیبانی ۲۴ ساعته و .

.

.

اقدام به جذب کاربران و خریداران می‌نمایند.

  اگر فرصت کافی برای مطالعه این مقاله را ندارید پاکدست صوتی آن را گوش کنید   طراحی سایت با وردپرس به وسیله قالب‌های آماده صورت می‌گیرد.

تعرفه طراحی وب سایت با وردپرس و قالب های آماده، دارای هزینه کمتری به نسبت طراحی سایت اختصاصی می باشد.

 طراحی سایت اختصاصی معمولا برای افراد و شرکت هایی با بودجه های بالا مناسب است، که قصد اجرا کردن ایده های خاصی دارند که تا کنون در اینترنت اجرا نشده و با سیستم مدیریت محتوای آماده قابل پیاده سازی نباشد.

 هر چند افرادی که مایل به طراحی سایتی متفاوت هستند نیز می توانند از قالب های آماده استفاده کنند زیرا تنوع قالب ها به قدری زیاد شده است که می‌توان از قالب های آماده‌ای استفاده کرد که تا کنون دیگران از آن استفاده نکرده اند و یک سایت خاص با هزینه کم داشت.

  توجه داشته باشید که طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده برای مشتریانی که خودشان قصد طراحی و مدیریت سایت را دارند پرطرفدار و محبوب تر است.

  بیشتر بخوانید: هزینه راه اندازی وب سایت حرفه ای   همانطور که اشاره شد، طراحی سایت به دو صورت کلی انجام می‌گیرد:     پیش از آن که اقدام به تعیین قیمت طراحی سایت کنیم، باید نوع وب سایت و فعالیت مورد نظر آن را مشخص کنیم.

دسته بندی سایت‌ها بسیار زیاد است، از سایت های خبری و شرکتی گرفته تا سایت های فروشگاهی و شخصی و .

.

.

که هر کدام قابلیت‌ها، ساختار و استراتژی متفاوتی دارند.

قطعا امکانات یک سایت فروشگاهی با سایت شخصی کاملا متفاوت است و یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت طراحی سایت، همین موضوع است.

  فاکتورهای عمومی در طراحی تمامی سایت‌ها را در نظر داشته باشیم.

فاکتورهای عمومی برای طراحی سایت: رابط کاربری یا UI، نمایش درست صفحات در موبایل و سایر وسایل هوشمند و در اصل ریسپانسیو بودن سایت، کد نویسی درست و اصولی سمت سرور و کاربر که مواردی است که بر قیمت طراحی سایت تاثیر گذار هستند.

هر چه زمان و انرژی و دانش بیشتری برای طراحی سایت نیاز باشد طبیعتا هزینه طراحی آن سایت نیز بیشتر خواهد شد؛ همین عامل سبب می‌شود طراحی سایت اختصاصی قیمت بالاتری نسبت به طراحی سایت با فروشگاه ساز های آماده و وردپرس داشته باشد.

قطعا یک تیم طراحی وب سایت بزرگ، نیروی بیشتر و متخصص‌تری نسبت به یک تیم برنامه نویس کوچک در اختیار دارد.

   سایت وردپرسی باید بر روی یک هاست بارگذاری شود؛ سپس هاست و دامنه باید تنظیم گردند.

همچنین ایمن سازی سایت مربوط به این مرحله است.

اگر سایت بدون ایمن سازی، بارگذاری شود سایت شما به راحتی قابل هک و نفوذ خواهد بود.

تمام این موارد توسط کاربر می‌تواند انجام شود یا توسط یک متخصص.

  بیشتر بخوانید: فروش سایت فروشگاهی آماده   وقتی سایت وردپرسی شما بارگذاری شد در ابتدای امر هیچ محتوایی درون آن نیست.

تنها چیزی که وجود دارد تعداد متن و عکس نمونه هستند.

محتوا می‌تواند شامل موارد مختلفی از جمله عکس، متن، منو، محصولات، عناوین، اطلاعات تماس و .

.

.

باشد.

برای این موضوعات شما می‌توانید یا خودتان اقدام نمایید یا آن را به یک متخصص بسپارید تا بر اساس اصول سئو محتوای سایت شما را بارگذاری نمایید.

  قطعا هر یک از موارد فوق تاثیر زیادی در قیمت سایت تهیه شده توسط کاربران را دارد.

پس ممکن است کاربری سایتی حرفه ای تهیه نمایید ولی بدون آموزش نتواند از هیچ یک از امکانات سایت بهره مند شود؛ در حالی که یک آموزش خوب و جامع، شما را قادر می‌سازد یک قالب معمولی فروشگاهی را تبدیل به سایت فروشگاهی حرفه ای نمایید.

پشتیبانی در حوزه طراحی سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است.

چرا که در واقع این امر نشان دهنده کیفیت سایت طراحی شده است.

با راه اندازی سایت تمام سوالات مدیر سایت در رابطه با نحوه کار کردن با سیستم شروع می‌شود؛ همچنین به روز رسانی‌های سایت ممکن است آن را با خطاها و مشکلاتی رو به رو کند و در این زمان کاربر نیازمند یک متخصص برای رفع مشکلات و سوالات تان خواهد بود.

اگر اکثر مخاطبان سایت طراحی شده در ایران هستند پیشنهاد ما انتخاب دامنه ir‌ برای سایت است؛ اما اگر غالب مخاطبان سایت از نقاط مختلف جهان هستند بهترین پیشنهاد خرید دامنه دات کام است.

  هزینه هاست یک گیگابایت در خرداد ماه سال 1399 مبلغی بالغ بر حدود 150 هزار تومان می‌باشد؛ پس اگر اقدام به سفارش طراحی سایت با مبلغی کمتر از ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان کرده اید، باید به این موضوع دیدی محتاطانه داشته باشید.

    هزینه طراحی سایت وردپرس به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 از جمله طراحی سایتی زیبا و کاربر پسند، کیفیت کد نویسی و واکنش گرا بودن آن از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت می‌باشد.

  البته منظور ما از این جمله قیمت های نامتعارف است.

قیمت هایی که یا بسیار بالا یا بسیار پایین باشد.

بسیاری از سایت ها اقدام به طراحی سایت وردپرسی با قیمتی پایین می‌نمایند اما:  برخی دیگر از سایت‌ها نیز اقدام به فروش قالب‌های آماده به جای قالب اختصاصی می‌نمایند و هزینه‌ای دو چندان از مشتری اخذ می‌کنند.

  نسبت به این موضوع آگاه باشید که قیمت بیش از حد برای طراحی سایت با وردپرس منطقی نیست مگر اینکه قرار باشد روی سایت شما خدامت طراحی قالب اختصصای، دیتااینترنتی یا سئو و تولید محتوا هم انجام شود.

    بیشتر بخوانید: هزینه طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی   هر سایت فروشگاهی طراحی شده برای افزایش فروش خود باید سئو یا بهینه سازی شود.

بنابر این برای موفقیت نیازمند متخصص سئو سایت فروشگاهی خواهید داشت.

در غیر این صورت این سایت بازدید نخواهند داشت و یا اگر برای فروش اینترنتی طراحی شده است فروش نخواهد داشت چون کاربران این سایت را نمی شناسند و از آن بازدید نکرده اند.

    زمانیکه کاربر با استفاده از کلمات کلیدی به دنبال محتوایی و یا محصولی است گوگل در صفحات پیشنهادی خود سایت هایی مرتبط با موضوعی که کاربر انتخاب کرده است را نشان می دهد که سئو شده اند و سایتی را در صفحه اول قرار می دهد که از نظر سئو قوی تر است.

جالب است بدانید 70 درصد از کاربران سایت های اول تا سوم را مشاهده می کنند پس سایت هایی که دارای سئو قوی هستند بازدید خیلی بیشتری خواهند داشت و اگر سایت فروشگاهی باشد به همین ترتیب فروش بیشتری خواهد داشت.

خدمات سئو توسط شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود اما سایتی موفق می‌شود که بر اساس اصول سئو سایت خود را بهینه کرده باشد.

این اصول از بخش های مختلفی مثل سئو داخلی و سئو خارجی تشکیل شده است سئو داخلی یعنی تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی استاندارد و درست باشد از میزان لینک و نگارش مطلب گرفته تا سایر موارد.

.

.

بنابراین در انتخاب افرادی که به آنها سفارش سئو و حتی سفارش تولید محتوای فروشگاهی را می‌دهید دقت نمایید.

چرا که ممکن است قیمت سئو مناسبی داشته باشند یا هزینه تولید محتوا در این شرکت‌ها یا برای این افراد کم باشد اما اگر سایت شما جریمه شد توسط گوگل هزینه‌های بیشتر را باید پرداخت کنید تا به رتبه قبلی خود در گوگل بازگردید.

  بعضی از افراد که در گذشته سایت شرکتی طراحی کرده اند یا بعد از طراحی سایت شرکتی تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی دارند.

 تیم وب پویا با سالها تجربه در تبدیل سایت شرکتی به سایت فروشگاهی توانسته‌اند در این زمینه نمونه کارهای فروشگاهی بسیاری را به انجام برساند.

  در نهایت .

.

.

همان گونه که بیان شد شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول و مناسب اقدام به راه اندازی سایتی حرفه ای و بر اساس اصول سئو نمایید.

طراحی سایت اختصاصی برای افرادی مناسب است که میخواند یک ایده جدید را از پایه اجرا کنند که سایت های آماده جوابگوی آن نباشد.

تیم وب پویا انواع طراحی وب سایت با وردپرس ، شما را در داشتن یک وب سایت امن و سریع یاری میکند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از هزینه طراحی وب سایت با وردپرس با ما در تماس باشید.

  وب پویا شما را در راه اندازی کسب و کار اینترنتی و ساخت فروشگاه مجازی یاری می کند.

با استفاده از سایت های آماده ما می توانید با هر سرمایه و امکاناتی که در اختیار دارید، کسب درآمد اینترنتی مطمئنی داشته باشید.

با ما در تماس باشید طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم سیماگره هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

تمام حقوق متعلق به وب پویا می باشد.

| Copyright 2020 © سیماگر سلام اگر سوالی دارید اینجا بپرسید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map