قیمت هاست وب سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با قیمت هاست وب سایت شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تا چهار برابر افزایش سرعت در ایران میزبانی در بزرگترین دیتاسنتر آلمان (Hetzner) میزبانی در بزرگترین دیتاسنتر اروپا (OVH) نزدیک‌ ترین دیتاسنتر به Backboneهای اینترنت میزبانی در قلب فناوری‌های سخت افزاری دنیا میزبانی در آبی بزرگ، غول سخت‌افزاری جهان مدیریت سرورهای شما توسط کاربلدترین پشتیبان‌ها نگهداری سخت افزار در دیتاسنتر های برگزیده سایر خدمات مرتبط با سرور های اختصاصی آخرین نسل در پیشرفته ترین دیتاسنتر های اروپا تحویل آنی و دارای سرعت خیره کننده در ایران هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و تحلیل داده مناسب برای سایت‌هایی با بازدید متوسط|قیمت مناسب انقلابی در میزبانی وردپرس با سرعت خیره کننده ابری از قوی ترین سخت افزار ها با کانفیگ منحصر بفرد پهنای باند نامحدود|سرعت دانلود فوق‌العاده سیستم ضد اسپم پیشرفته | همیشه پایدار پشتیبانی از فریم‌ورک های محبوب پایتون پشتیبانی از ASP و MSSQL و محصولات مایکروسافت مناسب برای طراحان وب و نمایندگان فروش سایر خدمات مرتبط با هاست های اشتراکی ثبت دامنه com و بیش از 400 پسوند دیگر ثبت دامنه های ir فقط با 6 هزار تومان پنل تحت وب مستقل با قابلیت اتصال به WHMCS ثبت انواع دامنه با حروف فارسی ثبت دامنه های دلخواه شما به محض آزاد شدن ثبت دامنه های روند و دامنه های سه حرفی ساخت سایت در 6 دقیقه، آسان و حرفه ای نقد کردن درآمدهای ارزی، خدمات ویزا کارت لایسنس های اورجینال cPanel، LiteSpeed و .

.

.

دانلود آخرین نسخه انواع سیستم‌های مدیریت محتوا کسب درآمد میلیونی تنها با اشتراک‌ گذاشتن لینک امکان اجاره رنج آی پی ۲۵۶ تایی فضایی امن و سریع برای نگهداری فایل‌های پشتیبان گواهینامه های امنیتی معتبر Certum، Comodo و .

.

.

سایر خدمات تکمیلی ایران سرور با هم و برای هم می سازیم لذت کار تیمی در کنار حرفه ای ها همکاری با غول‌های فناوری نظیر IBM، هتزنر و OVH امضای ما روی دیوار کارآفرینی کشور ۱۸ سال در کنار شما گذشت اطلاعات بیشتر درباره ما از بین 4 هاست بهینه شده در دیتاسنتر های معتبر انتخاب و با خیالی راحت خرید کنید.

با ارائه هاست های گوناگون با قیمت های متنوع پاسخگو نیاز شما هستیم؛ اگر تازه کار هستید و پا به دنیای حرفه ای ها گذاشته اید و یا درصورتیکه برنامه نویس مجرب هستید، اگر بلاگ شخصی و یا وب سایت شرکتی بزرگ دارید، هاست مورد نیازتان را ارائه داده و در تمامی مراحل پیشرفتتان صمیمانه همراه شما هستیم.

تمامی هاست‌ها به صورت 7/24 توسط متخصصین ایران سرور پشتیبانی می شوند تا همیشه شاهد عملکرد خیره کننده هاستتان باشید.

LINUX HOSTING SHARED هاست لینوکسی به شما امکان بکارگیری برنامه های گوناگون تحت PHP/MySQL را می دهد تا با اطمینان خاطر سایتتان را تحت سیستم عامل محبوب لینوکس در دیتاسنتر های منتخب ایران سرور میزبانی کنید.

شروع قیمت از 59,000 تومان WORDPRESS HOSTING SHARED هاست وردپرس به شما کمک می کند با سرعتی آتشین از تمام امکانات شگفت انگیز وردپرس بهره ببرید و از حملات شایع به سایت های وردپرسی در امان باشید.

شروع قیمت از 79,000 تومان CLOUD HOSTING SHARED هاست‌های کلاستر شده ایران‌سرور، ترکیبی از قویترین کانفیگ‌های روز دنیا شامل هارد NVME ،رم های ECC DDR4 و پردازنده هایی با بیش از ۷۲ هسته است که در بزرگترین دیتاسنترهای ایران میزبانی می‌شود.

شروع قیمت از 149,000 تومان WINDOWS HOSTING SHARED با پشتیبانی کامل از MSSQL و ASP و دیگر محصولات مایکروسافت تمامی اجزا سایتتان مانند؛ فایل، دیتابیس و ایمیل را بر روی هاست ویندوز میزبانی کنید و دغدغه های امنیتی همیشگی هاست های ویندوزی را به فراموشی بسپارید.

شروع قیمت از 249,000 تومان PYTHON HOSTING SHARED هاست پایتون ایران سرور، سرعت و بهره وری اپلیکیشن‌ها و سایت‌های توسعه‌یافته با زبان Python را، به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد.

در این هاست، سرورها متناسب با زبان پایتون کانفیگ شده‌ و برنامه‌های لازم از قبل روی آن نصب شده است.

شروع قیمت از 49,000 تومان WEB HOSTING SHARED با نمایندگی هاست، می‌توانید بدون نیاز به دانش فنی، خدمات حرفه‌ای در زمینه میزبانی وب ارائه دهید.

رضایت مشتریان شما با پشتیبانی حرفه ای و سرور های قدرتمند ایران‌سرور تضمین شده است.

شروع قیمت از 155,000 تومان DOWNLOAD HOSTING SHARED هاست‌های دانلود ایران سرور، با ترافیک نامحدود، میزبانی مطمئن برای فایل‌های وب‌سایت شما بوده که در دیتاسنترهای ایران و اروپا ارائه می شود.

شروع قیمت از 49,000 تومان EMAIL HOSTING SHARED سرویس میزبانی ایمیل با کمترین نرخ اسپم ارائه شده است.

با استفاده از این سرویس، حتی اگر سایت شما از دسترس خارج شده باشد، سرویس ایمیل قطع نشده و در دسترس خواهد بود.

شروع قیمت از ۴۹,۰۰۰ تومان تضمین آپتایم +%۹۹.

۹ مدیریت شده و آماده تحویل پشتیبانی ۲۴/۷/۳۶۵ کامل سادگی و بهبود کارایی با cPanel قویترین تنظیمات امنیتی چند لایه برخی از دلایل که باعث شده انتخاب افراد حرفه ای باشیم.

متخصصین مجرب ایران سرور ۲۴ ساعته سایت شما را رصد میکنند تا در صورت رخداد هرگونه اختلال عملکردی آن را سریعا به حالت طبیعی برگردانیم با همکاری شرکت معروف F-Secure لایه امنیتی سفارشی بر روی تمامی هاست ها قرار داده ایم که به هاست شما توان کافی برای خنثی سازی انواع حملات مخرب را می دهد.

تمامی هاست ها نه تنها با زبان های برنامه نویسی رایج و CMS های محبوب سیستم عامل خود منطبق شده اند، بلکه به اجرای آنها نیز بهینه هستند.

منابع ایزوله و قدرتمند سرور با افراد کمی به اشتراک گذاشته می شوند تا سایت شما همواره از عملکردی سریع و با ثبات برخوردار باشد و به دلیل "اشتراکی بودن" کند نشود.

با اینکه بسیاری از شرکت ها از لایسنس های نا امن کرک شده استفاده می کنند، ما از نسخه های اصلی و قانونی برای اطمینان از امنیت و عملکرد سایت شما بهره می گیریم.

برای اطمینان از سالم بودن سایت شما در صورت رخداد هر گونه اتفاقی؛ مدام از سایت شما بکاپ تهیه می کنیم و بر روی فضاهای ابری ایمن قرار می دهیم.

زیرساخت های ابری بر پایه تکنولوژی Zabbix به سایت شما آپتایمی برابر با بالاترین استاندارد جهانی ارائه می کند که با تضمین کیفی خدمات گارانتی شده است.

با بهره گیری از تکنولوژی Raid اطلاعات هاست شما به صورت همزمان روی چندین هارد ذخیره می شود تا در صورت خرابی یکی از آنها، اطلاعات سالم باقی بماند.

همواره نخستین شرکت در بکارگیری از تکنولوژی های جدید هستیم تا به شما امکان دهیم پیش از دیگران به آنها مجهز شوید و از مزایای آن ها بهره ببرید.

از همین امروز کوچ بین هاستینگ های مختلف را به پایان برسانید، ایران سرور نقطه پایانی کوچ شما برای خرید هاست است.

بیش از 100 هزار مشتری همواره به خدمات میزبانی وب ایران سرور اعتماد کرده اند و از سرویس های ایران سرور استفاده می کنند؛ شما هم می توانید عضوی از خانواده بزرگ ایران سرور باشید.

وردپرس،جوملا، پرستاشاپ و یا اپن کارت، این CMS ها ما را نمی ترساند و ما توانسته ایم تمام سیستم های مدیریت محتوا را برای شما آماده کنیم.

یک دستمان دانش متخصصین امنیت ایران سرور و در دست دیگرمان، بهره گیری از لایه امنیتی F-Secure می باشد که توانسته ایم با کمک این دو دست پر توان امنیت را به بالاترین سطح برسانیم.

نگران جریمه شدن نباشید، سرعت در فضای مجازی حرف اول را میزند، با استفاده از تنظیمات حرفه ای روی سرور های ابری و پرسرعت ایران سرور، تمام جاده از آن شماست.

پشتیبانی سرور و فضای میزبانی، یکی از مواردی می باشد که هر شرکت هاستینگی باید به آن به عنوان ستون های بنیادی خودش نگاه کند، در ایران سرور ما با بهره گیری سه شیفت پشتیبانی، به صورت 24 ساعته آماده برطرف سازی مشکلات و دغدغه های وب سایت و سرویس شما هستیم.

فرقی نمی کند رابط کاربری دایرکت ادمین Directadmin را دوست داشته باشید یا سی پنل Cpanel ، هر کدام را که دوست داشته باشید می توانید انتخاب کنید و در سرویس هاست خود فعال کنید.

برای شروع یک تجربه میزبانی وب حرفه ای و خرید هاست قدرتمند آماده هستید؟ با سرویس های میزبانی ایران سرور با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید.

.

با سرویس های میزبانی ایران سرور با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید ۵۰ + ۱۰۰۰۰۰ + ۶۰۰۰۰۰ + ۱۸ + ۵۰ + ۹۹۰۰۰ + ۶۰۰۰۰۰ + ۱۸ + طی این یک دهه‌ای که در زمینه کسب و کار اینترنتی فعالیت کردم از خدمات شرکت های مختلفی در زمینه میزبانی وب و سرور استفاده نمودم.

بدون اینکه بخواهم تبلیغ کنم طی یک سال اخیر بهترین خدمات را از مجموعه .

.

.

به جرات می توان گفت ایرانسرور یکی از موفق ترین شرکت ها در حوزه ارائه هاستینگ و سرور میباشد.

طی این چند سال در کنار این خدمات گسترده، تیم های فنی بسیار قوی در زمینه خدمات و پشتیبانی، بهترین سرویس های.

.

.

ایران سرور یکی از بهترین راهکارها برای کمک کردن به کسب و کار های اینترنتی هست و از وقتی که ما سایت های خودمون رو به سرور های ایران سرور منتقل کردیم دغدغه ها و مشکلاتی که هر کسب و کار آنلاینی داره.

.

.

بی نهایت ممنون از پشتیبانی سریع و عالیتون، واقعا خیلی راضیم که از سرویس‌های شما استفاده می‌کنم.

رضایت منو به گوش مدیران محترمتون برسونید.

سرافراز و موفق باشید.

مایه مباهات است که هاست ما بر روی سرور شرکتی می باشد که در قبال مشتریان خود احساس مسئولیت می کند و در هر ساعت از شبانه روز، در کمترین زمان برای رفع مشکل توسط کارشناسان خبره اقدام می نماید.

ما در وبلاگ ایران سرور در آموزش تنهایتان نمی گذاریم آسیب‌پذیری‌های کشف شده در جوملا (۲۰۲۰ November) بلک فرایدی نزدیک است… چطور بیشتر بفروشیم؟ استخراج ابری یا Cloud Mining چیست؟ به توسعه کسب و کار آنلاین خود بیاندیشید؛ دلسوزانه از آن محافظت خواهیم کرد.

۷ روز هفته و ۲۴ ساعته هدف ما، تبدیل میزبانی وب به یک تجربه لذتبخش برای شما است.

به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی لحظات، توان و تلاشمان را در جهت حفاظت از دارایی آنلاینتان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد.

اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان ایران سرور، می توانیم به رویاهای شما رنگ واقعیت ببخشیم و در تمامی بلندپروازی هایتان، حامی کسب و کار آنلاین شما بمانیم.

Copyright 2002-2020 ©

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map