مجوز راه اندازی استارت آپ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

استارت آپ تعریفی عمومی یک مجموعه از نفرات جهت برپایی یک ایده یا طرح تجاری که متشکل از تخصص های گوناگون است میباشد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ها استارت آپ بیس میباشد که با تجربه پیاده سازی سیستم های توزیع شده توانایی اجرایی کردن و قوی کردن نرم افزار یا همان سرویس اپلیکیشن را دارا میباشد .

با مجوز راه اندازی استارت آپ شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

شرکت سیماگر با تکیه بر تیم جوان و مجرب در زمینه برنامه نویسی و مارکتینگ آماده خدمات رسانی در سراسر ایران و کشور های همسایه میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

09121442355 info [ at ] kararegister.

com ونک، خیابان ملاصدرا، تقاطع پل کردستان، ضلع شمال غربی تقاطع، بن بست فرشید، پلاک 8، واحد 1   در این مقاله، جهت آشنایی ذهن خوانندگان ابتدا به ویژگی های شرکت استارت آپ اشاره ای خواهیم داشت و سپس وارد بحث اصلی می شویم.

• استارت آپ چیست ؟ - نکاتی پیرامون ثبت شرکت نرم افزاری - اقدامات لازم برای ثبت شرکت عمرانی تعاریف زیادی راجع به استارت آپ موجود است، یکی از بهترین این تعاریف عبارت است از : استارت آپ (Startup ) ، نهادی انسانی است که به منظور خلق محصول، خدمت با ارزشی نو ایجاد شده است.

شرکت نوپا یا استارت آپ (به انگلیسی  startup: مخفف  startupcompanyبه معنی شرکت نوپا) به یک شرکت یا کسب و کار گفته می شود که معمولَا به تازگی و در نتیجه کارآفرینی ایجاد شده است، رشد سریعی دارد، و در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته است.

این شرکت ها معمولاَ مبتنی بر ایده های ریسک پذیر هستند که مدل کسب و کارشان مشخص نیست و بازار هدفشان نیز در حد فرض است؛شرکت های نوپا می توانند در هر حوزه ای ایجاد شوند، ولی اغلب به شرکت هایی گفته می شود که رشد سریعی دارند و در زمینه تکنولوژی فعالیت می کنند.

شرکت های نوپا می توانند در هر شکلی و به هر اندازه ای ایجاد شوند سرمایه گذارها به طور کلی به آن دسته از شرکت های نوپایی جلب می شوند که نسبت خطر به سود بالایی دارند و مقیاس پذیر تر هستند و بنابراین هزینه راه اندازی کمتر، ریسک زیاد و توان بالقوه بالایی برای گرداندن سرمایه دارند، معمولا یک شرکت نوپای موفق قابلیت رشد بیشتری نسبت به یک شرکت جا افتاده دارد، یعنی می تواند با سرمایه کمتر، رشد بیشتری نسبت به شرکت های قدیمی داشته باشد.

این شرکت ها برای رشد سریع خود نیاز به جذب سرمایه دارند و در این راه گزینه های مختلفی دارند.

شرکت های دیگر با افراد سرمایه گذار می توانند به شرکت های نوپا با تبادل پول نقد در برابر سهام کمک کنند تا فعالیت خود را شروع کنند، در عمل خیلی از شرکت های نوپا توسط بنیانگذارانشان سرمایه گذاری می شوند.

وظیفه مهم در راه اندازی یک کسب و کار، تحقیق برای اعتبار، ارزیابی و توسعه ایده یا مفاهیم آن کسب و کار است؛اگر ارزش یک شرکت بر اساس فناوری آن شرکت باشد، مهم است که بنیان گذاران آن از مالکیت معنوی ایده های خود حفاظت کنند.

از چالش های راه اندازی یک شرکت نوپا سرمایه، نیروی انسانی، و هزینه های پایه مثل اجاره دفتر و منشی است؛ برخی از شرکت های نوپا برای کاهش این هزینه ها از دفتر کار مجازی استفاده می کنند.

تفاوت بسیاری بین استارت آپ (همچون آمازون، گوگل، Airbnb ، Umber.

Comو.

.

.

) و کسب و کار کوچک (لباس فروشی، سوپر، شرکت مشاوره، رستوران و.

.

.

) هست.

خوشبختانه در وضعیت کنونی بیشتر کسب و کارهای کوچک (بدون حمایت) از عهده خود بر می آیند.

گر چه ما استارت آپ های چندانی نداریم (به ویژه استارت آپ های جهانی و میلیون دلاری) اما وجودشان می تواند مفید واقع شود.

شرکت هایی که معمولاَ فناور هستند و نیازهایشان با کسب و کارهای کوچک یکسان نیست.

  در استارت آپ شما این کارها را می کنید: - محصولی نو می سازید .

- مساله جدید را حل می کنید یا نیازی نو را برطرف می کنید.

- به بازاری نو با مشتریان جدید وارد می شوید.

- پایه گذاران ،چشم انداز گسترش یافتن و تبدیل شدن به شرکتی در کلاس جهانی را دارند.

- میخواهید دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنید .

- استعداد های هوشمند و درخشان را جذب می کنید.

(در بلند مدت بیش از ۱۰۰۰نفر را استخدام خواهید کرد) در صورتی که  کسب و کارهای کوچک از ویژگی های ذیل برخوردارند : - محصول /خدمت مشخص - مشتریان مشخص با بازار مشخص - ریسک پایین - می توانید کسب و کار را کوچک یا درون خانواده نگه دارید.

- در آن  پتانسیل رشد پایینی دارید.

 - چشم انداز پایه گذاران بدست آوردن آن اندازه ای از درآمد است که بتوانند خانواده را بگردانند.

- جذب نیروهای ارزان (خلق کردن تا ۱۰۰شغل) • عوامل موثر در موفقیت یک استارت آپ - مطرح کردن ایده - انتخاب کردن ایده ای که به شدت برای اجرای آن علاقه مند هستید .

- محصول یا خدماتی که افراد به شدت خواهان آن هستند .

 - به آنچه واقعا جهان با آن روبه روست بپردازید.

- بر روی بازارهایی که سریع می توان بر آن هامسلط شد وقت بگذارید .

- بازارهای بالقوه را بشناسید .

- نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید.

- شریک شما باید مهارت های شما را کامل کند.

- بیش از ۳شریک در شرکت ممنوع.

- م سئو لیت پذیر باشید .

- از افراد باتجربه مشاوره بگیرید.

- در جستجوی گوگل حرفه ای باشید.

- رقبا را رصد کنید .

- از ابتدا برای محصول یا خدمات خود پول دریافت کنید .

- بازاریابی را تنها به بودجه بازاریابی محدود نکنید .

- در ارائه خدمات به مشتری سریع عمل کنید .

ارزش گذاری مساله کار بسیار مهمی است .

چرا که، همین ارزش گذاری هاتعیین می کنند که یک بنیان گذار به ازای سرمایه ای که دریافت می کند چه میزان از سهام شرکتی اش را باید در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.

در مرحله اولیه ارزش شرکت نزدیک به صفراست، اما ارزش گذاری شرکت باید رقمی بسیار بالاتر از این باشد.

• ثبت شرکت استارت آپ (نوپا) ثبت شرکت در قالب های ثبتی مختلف صورت می پذیرد .

این قالب ها عبارتند از 1.

سهامی خاص 2.

بامسئولیت محدود 3.

مختلط سهامی 4.

مختلط غیرسهامی 5.

تضامنی 6.

نسبی 7.

تعاونی اشخاصی که قصد دارند در قالب شخص حقوقی تجارت کنند یکی از انواع شرکت های تجاری را جهت شروع فعالیت خود انتخاب می کنند.

به صورت معمول از میان شرکت های هفتگانه ی فوق،  اکثر مردم شرکت بامسئولیت محدود و یا شرکت سهامی خاص ثبت می نمایند که هر یک از این شرکت ها خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارند.

در ذیل به بررسی این شرکت ها می پردازیم .

• شرکت سهامی خاص : شرکتی است که کلیه سرمایه آن منحصراَ توسط خود موسسین تامین می شود، حداقل سرمایه شرکت سهامی خاص یک میلیون ریال بوده و موسسین نیز نباید از سه نفر کمتر باشند ( مواد 3 و 4 و 5 ل.

ا.

ق.

ت) مسئولیت مدنی سهامدار در مقابل قروض و دیون شرکت محدود به مبلغ اسمی سهمی است که سهامدار در شرکت سهامی سرمایه گذاری کرده است.

( ماده 1 ل.

ا.

ق.

ت)• شرکت با مسئولیت محدود : شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای انجام امور تجاری تشکیل می شود.

مسئولیت شریک در مقابل قروض و دیون شرکت به میزان سهم الشرکه ای است که شخص در شرکت سرمایه گذاری کرده است.

فرق این شرکت با شرکت های سهامی در این است که در شرکت با مسئولیت محدود به هیچ وجه سهم الشرکه صادر نمی شود و جز با رضایت عده ای از شرکاء که سه چهارم سرمایه متعلق به آن ها باشد قابل نقل و انتقال نیست.

ولی در شرکت های سهامی، سهام منتشر گردیده و نیز قابل نقل و انتقال می باشد.

در شرکت با مسئولیت محدود در صورت پیش بینی در اساسنامه، با فوت ، حجر ، ممنوعیت قانونی یا قضایی یکی از شرکاء شرکت منحل می شود ولی در شرکت های سهامی عام و خاص در چنین شرایطی شرکت به حیات خود ادامه می دهد.

⃰  فایده ای که شرکت های با مسئولیت محدود دارند این است که شرکت های سهامی غالبا احتیاج به سرمایه های مهم دارند و ناچارند شریک زیاد داشته باشند به این جهت مقررات زیادی درباره آنها وضع شده که رعایت تمام آنها از عهده اشخاصی که می خواهند شرکاء محدودی داشته باشند خارج است؛ این قبیل شرکت ها از اشخاصی تشکیل می شود که با یکدیگر دوست و یا همکارند و در حقیقت شرکت فامیلی است، از آن قیود تا اندازه ای آزاد است.

• شرایط و مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت استارت آپ سهامی خاص : شرایط لازم: ۱- مطابق ماده ۳لایحه اصلاحی قانون تجارت:حداقل تعداد سهامداران در شرکت سهامی خاص ۳نفر باشد +2نفر بازرس که بازرسین نباید از اعضا باشند، حداقل ۳۵درصد سرمایه نیز می بایست نقدا َ پرداخت شود.

۲- حداقل سرمایه در شرکت سهامی خاص از یک میلیون ریال نباید کمتر باشد.

( مطابق ماده ۵لایحه اصلاحی قانون تجارت ) مدارک مورد نیاز: - تصویر شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضا - گواهی عدم سوء پیشینه کیفری تهیه شده از مراکز پلیس +10 - اقرارنامه امضاشده - اصل وکالتنامه وکیل دادگستری در صورتی که ثبت شرکت توسط وکیل صورت پذیرد.

- اصل مجوز فعالیت از مراجع ذیربط در مواردی که ثبت موضوع نیاز به مجوز داشته باشد.

• شرایط ثبت شرکت نوپا با مسئولیت محدود : -در شرکت با مسئولیت محدود تعداد شرکا حداقل ۲نفر می باشد.

- حداقل سرمایه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود یک میلیون ریال است.

- در شرکت با مسئولیت محدود باید کل سرمایه تحویل مدیر عامل شرکت شده و مدیر عامل اقراربه دریافت نماید.

• مدارک ثبت شرکت نوپا با مسئولیت محدود : - فتوکپی کارت ملی و شناسنامه کلیه اعضا - اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری - اقرارنام امضا شده - اخذ مجوز در صورت نیاز بنا به تشخیص کارشناس اداره ثبت شرکت‌ها کلیه ی امور ثبتی خود را به ما بسپارید.

تمرکز ما بر روی ارائه خدمات با کیفیت و جذب رضایت کامل مشتریان گرامی می باشد.

در دوران کنونی،بخش اعظم فعالیت های تجاری در قالب شرکت های تجارتی صورت می گیرد.

  پر واضح است ،در همین راستا عرصه های جدید فعالیت های تجاری در حوزه های ثبتی نیز رشد چشمگیری داشته است،لذا امروزه آموزش عمومی و تخصصی در زمینه های ثبتی به عنوان یک نیاز جامعه مطرح است.

  ثبت شرکت ثبت برند جواز تاسیس رتبه بندی پیمانکاری ونک، خیابان ملاصدرا، تقاطع پل کردستان، ضلع شمال غربی تقاطع، بن بست فرشید، پلاک 8، واحد 1 09121442355 کپی رایت © 2020 - کارا ثبت طراحی سایت دارکوب | میزبانی هاست دارکوب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map