مزایای تبلیغات اینترنتی همراه با عکس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با مزایای  تبلیغات اینترنتی همراه با عکس در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکتانت - بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین - بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران در دنیای اینترنت نیز مانند دنیای واقعی صرف ساخت یک سایت آنلاین فروش خدمات یا محصولات نمی‌تواند منجر به ورود مشتریان و خرید شود.

این فرایند به خصوص در دنیای اینترنت بسیار دشوارتر از دنیای فیزیکی انجام می‌شود؛ چراکه تابلوی مغازه شما در خیابان به خوبی خودنمایی می‌کند، اما فکر می‌کنید مشتریان آنلاین شما چطور می‌توانند از وجود وب‌سایتتان آگاه شوند؟ درست متوجه شدید، فروش آنلاین بدون شک نیاز به تبلیغات اینترنتی بسیار قوی دارد.

تبلیغات اینترنتی یکی از مؤثرترین روش‌ها برای معرفی تمام مشاغل، یافتن مشتریان جدید و متنوع‌سازی جریان درآمد آن‌ها است.

به عبارت دیگر تبلیغات الکترونیکی یا همان تبلیغات اینترنتی هر نوع پیام بازاریابی است که با کمک اینترنت و در بستر وب نمایان می‌شود.

تبلیغاتی که می‌تواند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانه‌های اجتماعی، دستگاه‌های تلفن همراه و حتی در ایمیل دیده شود.

اینترنت فرصت‌های گسترده‌ای را برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه ارائه می‌دهد، بنابراین بیایید برخی از مهم‌ترین تبلیغات اینترنتی را در بازار مرور کنیم: نوار جستجو نقطه شروع سفر کاربران است.

با وارد کردن یک کلمه کلیدی، مردم به طور عمده روی نتایج صفحه اول تمرکز می‌کنند.

بازاریابی موتور جستجو به قرار گرفتن صفحات سایت شما در بالاترین رتبه‌های گوگل و موتورهای جستجو مربوط است، چه به صورت ارگانیک چه با پرداخت هزینه.

Google Ads نتایج پرداخت شده را بر اساس حراج رتبه آگهی نمایش می‌دهد.

شرکت‌ها قیمت خود را برای یک کلمه کلیدی خاص ذکر می‌کنند، در حالی که گوگل کیفیت و ارتباط محتوا را تحلیل می‌کند.

فرمول رتبه آگهی به شرح زیر است: رتبه تبلیغات = قیمت پیشنهادی هزینه برای هر کلیک × امتیاز کیفیت ایمیل مارکتینگ بازاریابی مبتنی بر ارتباط از طریق ایمیل است.

این نوع تبلیغات اینترنتی یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها در این زمینه و تطبیق‌پذیرترین آن‌ها است.

چراکه بازاریابان ایمیل همیشه در جستجوی نوآوری در این شاخه از تبلیغات اینترنتی هستند مانند ایمیل‌های amp که تعاملی به تازگی راه اندازی شده‌اند.

این روش همان تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست، یوتیوب، لینکدین و… است.

شرکت‌ها اخبار و تبلیغات خود را از طریق رسانه‌های اجتماعی از دو طریق متناسب با مخاطبان هدف تهیه می‌کنند: این نوع تبلیغات در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها ظاهر می‌شود.

شرکت‌ها می‌توانند پس از انتخاب کاربر یا نمایش تبلیغات در مرورگر بهینه شده برای دستگاه‌های تلفن همراه، با پیامک تبلیغ کنند.

مدت زیادی است که تبلیغات اینترنتی در دنیا شناخته شده‌اند، اما نکته جالبی که در این خصوص وجود دارد محدود نبودن آنها است.

دنیای تبلیغات الکترونیک به طور دائمی در حال گسترش است.

هر روز روش‌های تازه‌ای برای این نوع تبلیغات کشف می‌شود و با معرفی آن به سرعت مخاطبان خود را در اینترنت پیدا می‌کند.

از همین رو دیجیتال مارکترها باید دائماً اطلاعات خود را به روز نگه دارند و از روش‌های نوین تبلیغات اینترنتی باخبر باشند.

از جمله جدیدترین روش‌های تبلیغات دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: با اینکه در گذشته چندان از این روش استفاده نمی‌شد، اما لینکدین محیط بسیار مناسبی برای جذب مشتری به شمار می‌رود.

این روش با استفاده از هوش مصنوعی و علایق کاربر انجام می‌شود.

از این رو نرخ تبدیل نسبتاً بالایی دارد.

در این حالت با توجه به پارامترهای مشخص پیام تبلیغاتی برای مخاطب ارسال می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود در آینده ویدئو جای محتوای نوشتاری را بگیرد و تمایل کاربران بیشتر به سمت تماشای ویدئوها میل کند.

در این نوع از تبلیغات، محتوای موردنظر متناسب با رابط کاربری سایت به کاربران نشان داده می‌شود و تجربه کاربری یکپارچه‌ای را برای مخاطب رقم می‌زند.

وقتی قصد دارید تبلیغاتی را مدیریت کنید باید ببینید در چه پلتفرم‌ها یا محیط‌هایی می‌توانید به مخاطب هدفتان دسترسی بیشتری داشته باشید و در همان جا تبلیغاتتان را در معرض نمایش قرار دهید تا به خوبی در دید مشتریان بالقوه قرار بگیرید.

این روزها هم که اکثر مردم مدت زیادی از وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی یا به وبگردی در دنیای آنلاین می‌گذرانند.

قابلیت اتصال موبایل به این پلتفرم‌ها باعث شده تا در هر ساعت از شبانه‌روز، در اوقات مرده، در زمان‌های انتظار و حتی زمانی که بی‌حوصله یا تنها و بی‌کار هستند به سراغ موبایلشان بروند و سعی کنند وقت خود را در محیط‌های آنلاین سپری کنند.

بنابراین بدون شک می‌توان گفت بهترین مکان برای تبلیغات در این روزها همین پلتفرم‌های آنلاین هستند.

اما آیا این تنها مزیت تبلیغات اینترنتی به شمار می‌رود؟ به عنوان اولین مزیت تبلیغات اینترنتی می‌توان به در دسترس بودن آن اشاره کرد؛ یا به عبارت دیگر: مخاطبان هدف زمان زیادی را در محیط اینترنت سپری می‌کنند و تبلیغات در این محیط می‌تواند بیشترین تأثیر را بر روی ایشان داشته باشد.

اینترنت برای کسب‌وکارهای مختلف امکانی فراهم می‌کند تا صرف‌نظر از مکانی که هستند، محصولات یا خدمات خود را به مردم در نقاط دیگر عرضه کنند و کسب‌وکار خود را توسعه دهند.

یکی از مزایای اصلی تبلیغات اینترنتی این است که بدون حدومرز، می‌توانید در بستر اینترنت به راحتی یک کلیک، به تمام نقاط جهان دسترسی پیدا کنید.

از نظر بسیاری از متخصصان بازاریابی دیجیتال، دنیا به یک دهکده جهانی تبدیل شده است که به بسیاری از استارت‌آپ‌ها چنان فرصت رشدی می‌دهد که در فضای آفلاین حتی نمی‌توان آن را تصور نمود.

در تبلیغات اینترنتی شما می‌توانید با هدف‌گذاری دقیق و مطابق با نیاز کاربر محصول خود را عرضه کنید.

از امکاناتی که پلتفرم‌های دیجیتال در اختیارتان قرار می‌دهد، استفاده کنید و مشتریان خود را در دسته‌های مختلف قرار دهید.

می‌توانید مخاطبان خود را برحسب علاقه، اولویت‌های‌شان، جنسیت، سن و … تقسیم‌بندی کنید و محصول یا خدمتی را به دست آن‌ها برسانید که نیازشان رفع شود و از آن استقبال کنند.

تا به حال به این موضوع اندیشیده‌اید که آیا واقعا مردم به تبلیغاتی که در سکوهای مترو، بدنه اتوبوس و … که هر روزه با آن برخورد می‌کنند، توجهی نشان می‌دهند؟ آیا برای‌شان جذابیتی دارد؟ هزینه‌های کلان بسیاری صرف تبلیغات آفلاین می‌شود، به امید اینکه رهگذرها تبلیغات را ببینند، بخوانند و به واسطه آن با محصول یا خدمات شما آشنا شوند و از آن استفاده کنند.

در صورتی که در تبلیغات آنلاین، با انتخاب و دسته‌بندی کاربران می‌توانید بهینه و مقرون‌به‌صرفه تبلیغات خود را به دست مخاطبان هدف برسانید.

امکان انتخاب مخاطب هدف در تبلیغات اینترنتی وجود دارد.

شما می‌دانید مادران بیشتر از چه پلتفرم‌هایی استفاده می‌کنند یا به چه صفحاتی سر می‌زنند، پس می‌توانند محصولات مرتبط با مادران را در همین صفحات بگنجانید.

به همین ترتیب محل حضور کاربران مذهبی، ورزشکاران، کودکان و … کاملاً مشخص است.

با هدفمند کردن تبلیغات می‌توان با صرف هزینه کمتر به بیشترین بازدهی رسید.

به خصوص الگوریتم‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی به کار می‌روند، بسیار هوشمند هستند و رفتار کاربران مختلف را مورد بررسی و مطالعه قرار می‌دهند.

این موضوع باعث می‌شود تبلیغات مرتبط با نیاز و سلیقه کاربران به آن‌ها نشان داده شود؛ در نتیجه این دسته‌بندی و هدف‌گذاری دقیق، می‌توانید با صرف هزینه‌ی تبلیغاتی کمتر، فروش و بازدهی تبلیغات خود را افزایش دهید.

از مزایای تبلیغات اینترنتی می‌توان به قدرت انعطاف‌پذیری بسیار زیاد آن اشاره کرد.

شما می‌توانید با یک کلیک ساده، سرمایه‌گذاری خود را  روی کمپین موردنظر افزایش دهید.

ممکن است پس از شروع کمپین و بررسی نتایج موجود، نیاز باشد بعضی از پارامترها را جهت بهینه‌سازی تغییر دهید و یا حتی گاهی کمپین را متوقف و از بودجه خود به نحوی دیگر استفاده کنید.

در صورتی که در تبلیغات فضای آفلاین، همانند آگهی تلویزیونی، وقتی تبلیغ خود را پخش می‌کنید، امکان تغییر سریع و راحت وجود ندارد.

به طور مثال در تبلیغات بیلبوردی، شرایط استفاده و اجرا سخت و هزینه‌بر است.

قراردادهای حداقل دو هفته‌ای بین طرفین امضا می‌شود و اگر شما بعد از شروع کمپین، بخواهید تصویر بیلبورد خود را تغییر دهید، هزینه‌ و زمان‌ زیادی از شما گرفته می‌شود.

با تقریب خوبی برای آگهی‌های تلویزیونی و دیگر تبلیغات آفلاین نیز همین شرایط حاکم است.

در استراتژی تبلیغات اینترنتی به مشتری اطلاعات کافی و کاملی در مورد محصول یا خدماتی که ارائه می‌شود، راهکارهای جایگزین، امکان مقایسه با محصولات مشابه، نقد و بررسی محصولات و پاسخ به سؤالات مشابه در رابطه با خدمات ارائه می‌شود.

شاید بتوان گفت یکی از دلایل تمایل مشتریان به خرید اینترنتی کسب همین اطلاعات و امکان مقایسه‌ای باشد که بین سایت‌های مختلف برقرار است.

شما می‌توانید با تولید محتوای مفید و اطلاع رسانی به کاربر در مورد خدمات یا محصولاتی که می‌فروشید این امکان را برای کاربران فراهم و به نوعی یک مزیت رقابتی برای خود ایجاد کنید.

اگر شما تبلیغات خود را در تلویزیون منتشر کنید شاید به سختی بتوانید آماری افرادی که از طریق این تبلیغات شما را پیدا کرده و تبدیل به مشتری شده‌اند را پیدا کنید.

اما در تبلیغات اینترنتی ابزارهایی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان فهمید مخاطبان از کدام کمپین تبلیغاتی به سایت مراجعه کرده‌اند، حتی سن، جنسیت، محل و سایر مشخصات مخاطبانی که از هر پلتفرم جذب شده‌اند را جمع آوری کرد و از این اطلاعات برای بهبود تبلیغات اینترنتی بعدی استفاده کرد.

تبلیغات اینترنتی به شما اجازه می‌دهند سطح دقیق تعامل مشتری را بدانید.

ممکن است تیراژ و شمار خوانندگان تبلیغات چاپی را بدانید، اما نمی‌توانید بفهمید که چه مدت‌زمانی را صرف تعامل با آگهی‌تان می‌کنند یا چه مدت‌زمانی را در وب‌سایت‌تان صرف می‌کنند یا حتی آن آگهی به تبدیل انجامید یا نه.

حضور آنلاین همه این اطلاعات ارزشمند را به شما ارائه می‌دهد و می‌گوید که در کجاها مشتریان بالقوه بیشتری دارید که می‌توانید با آنها تعامل برقرار کنید.

شاید بتوان گفت هدف از تبلیغات اینترنتی علاوه بر دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبان واقعی، کاهش هزینه‌ها نیز هست.

همان طور که گفته شد با هدف‌گیری دقیق مخاطبان و گزارش‌گیری می‌توان بازدهی را افزایش داد و به این ترتیب هزینه‌های حاصل از تبلیغات را کاهش داد.

صرف بودجه‌های تبلیغاتی برای بسیاری از کسب‌وکارهای جا افتاده و باتجربه، امری عادی، طبیعی و راحت است ولی استارت‌آپ‌های زیادی وجود دارد که هنگام بودجه‌بندی، دقت بسیار می‌کنند تا بهینه و موثر از سرمایه خود بهره ببرند.

بازاریابی از طریق پلتفرم‌های ایجادشده در فضای دیجیتال می‌تواند برای تمام کسب‌وکارها مناسب باشد.

تحقیقات نشان می‌دهد امروزه نسل جوان روزانه بیشتر از ۸ ساعت آنلاین هستند و از امکانات دنیای دیجیتال استفاده می‌کنند.

برای دیده‌شدن و موثر بودن می‌توان به جای تبلیغات عظیم و گسترده در تلویزیون، رادیو، بیلبوردهای تبلیغاتی، چاپ برشور و کاتالوگ و … وارد دنیای دیجیتال شد و با پرداخت هزینه‌های بسیار کمتر، تبلیغات پربیننده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری ایجاد کرد.

صرف هزینه‌هایی گزاف در فضای آفلاین برای بسیاری استارت‌آپ‌ها به خصوص آنان که تازه شروع به کار کرده‌اند، همانند کابوس است.

در صورتی که همین استارت‌آپ‌های به ظاهر تازه‌وارد می‌توانند از انواع تبلیغات آنلاین همانند کمپین‌های ایمیل مارکتینگ، شبکه‌های اجتماعی و … استفاده کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

آن‌ها می‌توانند با صرف هزینه‌های کمتر نسبت به فضای آفلاین، نتایج بهتری دریافت کنند و نرخ بازگشت سرمایه بسیار خوبی به دست آورند.

تقریبا تمام کانال‌های بازاریابی دیجیتال قابلیت به اشتراک‌گذاری دارند.

به راحتی یک کلیک، محتوای شما در سراسر فضای وب پخش می‌شود.

اگر محتوای شما به اندازه کافی جذاب و قابل تعامل باشد، مخاطبان بسیاری محتوای موردنظر را برای دوستان خود ارسال و در نتیجه افراد بیشتری از آن استفاده می‌کنند.

این به اشتراک‌گذاری‌ها تاثیر زیادی بر روی برند شما دارد و می‌تواند فروش شما را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

تبلیغات اینترنتی یعنی هر نوع تبلیغاتی که در بستر اینترنت انجام شود.

از همین رو می‌توان حتی تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و… را هم جز تبلیغات اینترنتی به شمار آورد.

در ادامه چند مثال کاربردی از تبلیغات اینترنتی آورده شده است: اپلیکیشن‌های موبایلی چون راحت‌تر روی موبایل کار می‌کنند بهتر می‌توانند به کاربران موبایل خدمات رسانی کنند.

به علاوه شما می‌توانید مزیت‌های خاصی چون امکان کمک به نیازمندان، امکان تهیه پروفایل مخصوص به خود، شخصی سازی محیط اپ و بسیاری امکانات دیگر را در اپلیکیشن خود بگنجانید تا استفاده از آن را برای کاربرانتان مطلوب‌تر سازید.

یکی از جدیدترین استراتژی‌های تبلیغات اینترنتی گیمیفیکیشن است.

در این نوع تبلیغات با طراحی یک بازی می‌توان طرز استفاده از محصول را به کاربر آموزش داد.

در مورد خدمات نیز می‌توان به همین صورت کاربر را با محیط نرم‌افزار آشنا ساخت.

نمونه‌هایی از این دست بسیارند.

نکته حائز اهمیت در گیمیفیکیشن سرگرم کننده بودن و جذاب بودن آن‌ها برای کاربران است.

این بازی باید طوری طراحی شود که کاربر را به خرید تشویق کند.

یکی از ساده‌ترین و پرکاربردترین انواع تبلیغات اینترنتی استفاده از تبلیغات کلیکی است.

در این روش بهتر است با یک متخصص سئو برای انتخاب بهترین کلیدواژه مشورت کنید.

بعد از راه اندازی تبلیغات کلیکی، تبلیغ شما برای کلیدواژه مورد نظر در صفحه نتایج جستجو ظاهر می‌شود و کاربر در صورت تمایل بر روی کلیک خواهد کرد.

این نوع تبلیغ بر روی سئو سایت تان هم اثرگذار خواهد بود.

همان طور که مشاهده کردید انواع تبلیغات اینترنتی بسیار زیادند؛ اما لازم نیست شما به همه انواع آن‌ها بپردازید بلکه با توجه به موقعیت کنونی شرکت خود، مخاطب هدف، هدف از تبلیغات اینترنتی و سایر عوامل تأثیرگذار، از میان آن‌ها بهترین انواع و مناسب‌ترین را انتخاب کنید و فقط تمرکز خود را بر روی همان‌ها بگذارید.

در این زمینه شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ نیز اقدام به ارائه مشاوره رایگان به مشتریان خود می‌کنند که می‌تواند در رهایی از سردرگمی بسیار مفید واقع شود.

به علاوه حتی با وجود انتخاب دو یا سه روش از میان تبلیغات الکترونیکی، اینکه یک نفر بتواند به تمام پیچ و خم‌های یک استراتژی تبلیغات اینترنتی واقف بوده و آن را به بهترین نحو ممکن پیاده سازد به طوری که بازدهی خوبی داشته باشد کاری بس دشوار است.

اینجاست که همان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تبلیغات اینترنتی به کمک شرکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین آمده و به آن‌ها در برگزاری بهترین و پربازده‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی کمک می‌کنند.

یکتانت یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت‌های فعال در زمینه ارائه انواع تبلیغات اینترنتی است که خدمات متنوع و به‌روزی را ارائه می‌کند.

یکتانت به عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغات اینترنتی تاکنون با برندهای مطرحی از سراسر کشور همکاری داشته و توانسته نظر تبلیغ‌دهندگان و نمایش‌دهندگان زیادی را جلب کند.

یک فرمول جادویی برای ساخت ویدیو وایرال با تبلیغات در یوتیوب بیش از همیشه دیده شوید تبلیغات در جیمیل چیست و چه تاثیری دارد؟ سئو یا گوگل ادوردز؛ کدامیک بهتر است؟ سلام وقت بخیر.

یکتانت به سایت هایی که Self-hosted نیستند ( وبلاگ بودن و با اتصال دامنه به وبسایت تبدیل شدن ) و بازدید روزانه بیشتر از ۱۰۰۰ نفر داره اجازه ی دریافت تبلیغات رو میده ؟ سلام وقت شما هم بخیر 🙂 صرف نظر سلف هاستد بودن، برای سایت‌های نمایش‌دهنده تبلیغات یکتانت لازمه که روزانه بازدید بالای ۱۰ هزار نفر داشته باشین.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اگر این دیدگاه پاسخ داده شد، به من ایمیل بزنید.

جدیدترین مطالب بلاگ بهترین کمپین دیجیتال مارکتینگ که تا به حال دیده‌اید کرونا فرصتی برای فروش بیش‌تر یک فرمول جادویی برای ساخت ویدیو وایرال با تبلیغات در یوتیوب بیش از همیشه دیده شوید آخرین مطالب دیجیتال مارکتینگ یک فرمول جادویی برای ساخت ویدیو وایرال با تبلیغات در یوتیوب بیش از همیشه دیده شوید تبلیغات در جیمیل چیست و چه تاثیری دارد؟ سئو یا گوگل ادوردز؛ کدامیک بهتر است؟ یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران است که با ارائه باکیفیت‌ترین خدمات به تبلیغ‌کنندگان، بیشترین درآمدزایی را برای رسانه‌های دیجیتال فراهم می‌کند تا آنها بتوانند محتوای بهتری به مخاطبان فارسی‌زبان ارائه کنند.

آدرس: شهرک غرب، خیابان ایران‌زمین، خیابان گلستان جنوبی، پلاک ۳۵، ساختمان میثاق، طبقه سه شماره تلفن: 09121442355-۰۲۱ تماس با ما

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map