مشاوره برندینگ چیست

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

توجه به مشاوره  برندینگ چیست و هر جای دیگر چه سودی دارد؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و وب اپلیکیشن و تبلیغات و برندینگ نوآورانه تجربه کنید. با مشاوره برندینگ چیست و مداومت و پایداری سعی در ماندگار کردن نام تان در سطح اینترنت باشید. برند کردن یک نام یک اصل اساسی در جذب مشتری و افزایش مشتری میباشد که همیشه دغدغه بازاریابی و تبلیغات بوده است.

شرکت سیماگر یک شرکت نوآور در زمینه تبلیغات و بازاریابی است که با انجام امور خلاقانه سعی در ارائه بهترین راه حل برای پر رونق تر شدن کسب و کار شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

من فرجاد پورمحمد ، متولد آبان ماه سال 1365 هستم.

علاقه ی عجیبی به تکنولوژی دارم و همیشه سعی می کنم اطلاعاتم رو به روز نگه دارم و این اطلاعات را با بقیه به اشتراک بذارم.

عاشق رشته انسان شناسی هم هستم برای اینکه بخواهیم به تعریف درستی از مشاوره برندینگ دست پیدا کنیم بهتر است در ابتدا در توضیح کلمه برندینگ و یا همان استراتژی برندسازی تامل کنیم و درست جامع و کامل نسبت به محتوا بدست آوریم.

سالها پیش، انجمن بازاریابی آمریکا، برند را به این صورت تعریف کرد که: با جستجو در اینترنت نیز به تعاریف مختلفی خواهیم رسید .

مثلا در دانشنامه ویکی پدیا برند یا برندینگ به شرح زیر تعریف شده است اما ! من به شما می گویم همه ی اینها درست است ولی باید چشم ها را شُست بیایید یکبار با هم روراست باشیم.

همه ی این تعاریف برای سالهای قبل از ۲۰۰۰ است و طبق قانون مور هر ۱۸ ماه تکنولوژی یک پارادایم شیف راتجربه می کند! و طی سالهای اخیر این ۱۸ ماه تقریباً به هشت ماه رسیده! قاعدتاً تمام این تعاریف هم باید تغییر کند.

ما همچنان درگیر بازاریابی به طریق دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی هستیم! مگه میشه با تکنولوژی امروزی که همه ی ما درگیرش هستیم ، به طریق عصر حجر بیزینس کرد؟! باز هم اما! قبل از اینکه تعریف امروزی از برند بدیم بهتر بدونیم چرا باید برندینگ کنیم؟ و حالا وقتشه بریم سراغ اینکه برند یا برندینگ بنا به تعریف امروزی یعنی چی؟! مشاوره برندینگ با ارائه بهترین روش و راهکارهایی که میتوان به عنوان استراتژی برندسازی به کار برد را به ما معرفی میکند و به خوبی به شما نشان خواهد داد که با انتخاب یک برند برای شناساندن در میان مردم در بازارهای جهانی که مملو از برند های مختلف می باشد می توان رقابتی هدفمند برای رسیدن به بهترین جایگاه را برنامه ریزی کرد .

مشاوره برندینگ قادر است تا با توانایی متخصص خود ، برندینگ را به مرحله ی اجرا و موفقیت در مرحله ی نهایی تدوین کند.

شاید شما هم داستان های جالب بسیاری از برند های مشهور جهان را شنیده و به خاطر سپرده باشید، این داستان های جذاب توسط مشاوران برندینگ طراحی میشود و سعی میکنند تا با بهترین روش برندینگ انتظارات مشتریان شان را برآورده کنند و از مهمترین اهداف مشاوره برندینگ در این عرصه ایجاد تمایز است.

تمایز به معنای آنکه مشتریان این محصول پس از فعالیت برندینگ شما بتوانند برندتان را به ذهن بسپارید و متوجه تفاوت آن با دیگر برند ها شوند.

درست است که برند شما مسلما نشان دهنده هویت شما نیز میباشد اما مشاوره برندینگ بیان میکند که مهم ترین چیز آن است که پس از استراتژی های شما ، باید دید که مخاطبانتان چه تعریفی از شما در ذهن دارند و در برخی موارد نیز برعکس می باشد باید دید که شما مخاطبانتان را چگونه تعریف میکنید.

من فرجاد پورمحمد ، متولد آبان ماه سال 1365 هستم.

علاقه ی عجیبی به تکنولوژی دارم و همیشه سعی می کنم اطلاعاتم رو به روز نگه دارم و این اطلاعات را با بقیه به اشتراک بذارم.

عاشق رشته انسان شناسی هم هستم با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map