معتبرترین شرکت طراحی سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید معتبرترین شرکت طراحی سایت داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

زمانی که حرف از راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی می‌شود پس باید سایتی هم در کار باشد.

اینجاست که صحبت از طراحی سایت می‌شود.

در واقع گام اول در راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی طراحی وب سایت یا پیدا کردن یک شرکت برتر طراحی سایت است که بسیار هم حائز اهمیت است.

دقیقا همان جاییست که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

درست است که برخی افراد با کمک شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام کسب و کاری را راه‌اندازی می‌کنند اما برای رسمیت دادن به آن لازم است وب سایتی داشته باشید.

امروزه ساخت فروشگاه اینترنتی یکی از بیشترین آمارها را در طراحی سایت به خود اختصاص داده است.

طراحی فروشگاه اینترنتی فرآیند پیچیده‌تری را نسبت به سایر وب سایت‌ها طی می‌کند زیرا باید تمامی موارد آن درست اجرا شود تا به درستی کار کند.

نخستین گام در جهت ورود به بازار تجارت الکترونیک، پیدا کردن شرکت طراحی سایت و ایجاد یک پایگاه اینترنتی است که معرف حضور شما در این عرصه به سایرین خواهد بود.

جشنواره‌ای برای انتخاب برترین وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایران جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب سایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

نشست شورای داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ های ۴ و ۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ برگزار شد و پس از بررسی های تخصصی صورت گرفته توسط داوران شورا که از میان فعال ترین های این حوزه انتخاب شده اند ، در این جلسه ۵ کاندیدای برتر هر گروه در بخش وب سایت و اپلیکیشن انتخاب شدند.

مشاهده وب سایت جشنواره وب و موبایل ایران حال در این مقاله قصد داریم 5 شرکت برتر طراحی سایت ایران از دید جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۱۳۹۷ را با هم بررسی کنیم.

به طور خلاصه 5 کاندید در حوزه شرکت‌ برتر طراحی سایت در جشنواره وب و موبایل ایران به شرح زیر می‌باشد: وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است.

وب سایت شما بزرگترین پایگاه اینترنتی شماست.

شکی نیست که ساخت وب سایت اولین قدم برای ورود شما به دنیای اینترنت است.

پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد.

ما در نوین به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

مشاهده وب سایت شرکت طراحی سایت نوین همیاتوسعه فعالیت خود را در محدوده طراحی سایت با وردپرس از سال 1394 آغاز کرده و در سالهای 1396 و 1397 کاندید جشنواره وب و موبایل ایران در حوزه خدمات طراحی سایت و سئو گشته و جز ۵ شرکت برتر طراحی سایت قرار گرفت.

اکنون با اشتیاق و تعهد برترین خدمات طراحی سایت را همراه با خدمات سئو و بهینه سازی سایت ، گرافیک سایت و طراحی بنر، پشتیبانی سایت، تولید محتوا، آموزش مدیریت سایت، همگام با جدیدترین فناوری ها و استانداردهای روز دنیا به کارفرمایان گرامی ارائه میکند.

مشاهده خدمات طراحی سایت سیماگر مرکز طراحی اسپیرال، هیچ گاه از قالبهای آماده گرافیکی استفاده نکرده و نمی‌کند.

از نظر ما طراحی رابط کاربری محصول شما نه تنها باید در راستای هویت برند شما باشد، بلکه باید با حفظ زیبایی، کاربردپذیری مناسبی داشته باشد، مسأله کاربر را حل کند و در نهایت به ایجاد تجربه‌ای کاربرپسند منجر شود.

ما به دنبال User Centered Design هستیم و نه طراحی سلیقه‌محور یا مدیرپسند! مشاهده وب سایت مرکز طراحی اسپیرال نیاز سنجی و سهولت استفاده کاربر، نکاتی هستند که استودیو پیکسل همواره برای طراحی وب، به آن‌ها توجه می‌کند.

ما توانسته‌ایم با استفاده از تکنیک‌های به روز و ایجاد طرح‌های متفاوت، خلاقانه و کم نظیر، به گزینه‌ای پیشرو در طراحی وب تبدیل شده و مشتریان مطرح بسیاری را به سمت خود جذب کنیم.

تیم طراحی وب ما همواره آماده ارائه خدماتی از جمله، طراحی ریسپانسیو وب‌‌سایت شرکت‌ها و سازمان‌ها، وب‌سایت‌های خبری، نشریه‌های اینترنتی، وب‌سایت‌های شخصی، فروشگاه اینترنتی و… است.

مشاهده وب سایت استدیو پیکسل گروه افرو مشاور و مجری طراحی و بهینه سازی وب سایت، با درک این نکته و با استفاده از نیروهای جوان و با تجربه فعالیت خود را در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت آغاز نمود.

رسالت این شرکت به عنوان یک شرکت برتر طراحی سایت،‌ افزایش توان رقابتی وب سایتهای ایرانی در محیط تجارت آنلاین و معرفی هر چه بهتر فعالیتهای تجاری می‌باشد.

ارائه خدمات در زمینه های مختلف تجارت الکترونیک به همراه طراحی گرافیک و اینترفیسِ منحصر به فرد در سطح بین المللی ، هدف اصلی گروه افرو است که به یاری خداوند منان و با استفاده از دانش روز آی تی در راه رسیدن به آن گام برداشته است.

مشاهده وب سایت گروه طراحی سایت افرو همانطور که در این مقاله خواندید ، هر شرکتی تقریبا در زمینه و کلاس کاری متفاوتی فعالیت می‌کند.

امروزه راه‌اندازی وب سایت برای کسب و کار شما الزامی است ولی انتخاب بین 5 شرکت برتر طراحی سایت به نیاز ها و بودجه شما بستگی دارد.

در بین شرکت های برتر ذکر شده شرکت برتر طراحی سایت سیماگر اقتصادی ترین تعرفه‌ها را همراه با امکانات و آموزش‌های منحصر به فرد برای برخورداری از یک وب سایت حرفه‌ای به شما ارایه می‌دهد.

حال تصمیم با شماست تا از بین بهترین های طراحی سایت ایران کدامیک را بر گزینید؟! در حال کشف شگفتی‌های دنیای گرافیک.

.

.

بسیار عالی ولی داوری و انتخاب تو جشنواره وب و موبایل ایران بیشتر بر اساس روابط هست نه ظوابط!! جشنواره وب و موبایل رو باید گذاشت دورهمی که به همدیگه جایزه میدن به چی افتخار می کنید دقیقا این همه سایتهای مطرح در طراحی وبسایت.

اونوقت تو جشنواره شمایی که هنوز یکسال نشده سایت طراحی وب زدید رتبه گرفتید؟؟ فک کنم lfgy زیر میزیتون خیلی بالا بوده 😀 با سلام و احترام دوست عزیز ما با دامنه http://hamyardev.

com قبلا فعالیت داشتیم عمر دامنه فعلی کمتر از یکسال است با سلام و احترام *** لطفا خیلی فوری*** 1 – در طراحی سایت چند فروشنده(مارکت پلیس) آیا هر فروشنده پنل مستقل محصولات خود را می تواند داشته باشد؟ یا همه فروشنده ها در یک فروشگاه متمرکز هستند؟ 2 – آیا برای هر فروشنده می توانیم یک درگاه بانکی مستقل داشته باشیم؟ 3 – آیا می شود برای هر فاکتور که صادر می شود ابتدای امر 5% از مبلغ فاکتور به طور اتومات کسر شود و به حساب خاصی واریز شود و سپس 95% باقیمانده به حساب فروشنده واریز شود؟ با سلام و احترام مورد اول بله هر فروشنده پنل مستقل برای خودش میتواند داشته باشد.

مورد دوم خیر امکان نداردو مورد سوم هم خیر هزینه به طور کامل به حساب فروشگاه واریز میشود و بعد درصدی که برای پورسانت مشخص شده از هزینه کل تراکنش کم میشود و فروشنده بعد اون میتواند به فروشگاه درخواست تسویه حساب بدهد.

با سلام شرکت طراحی سایت خیلی خوبی دارین سلام دوستان وقت همگی بخیر ممنون میشم درمورد طراحی این سایت هم نظراتتون رو بدونم http://ticktockteam.

ir سلام خدمت همه دوستان شرکت طراح از نظر قدرت، خلاقیت و پشتیبانی خیلی اهمیت داره.

حتماً نمونه کارهای شرکتهارو چک کنید و توی قرارداد تمام موارد مورد نظرتون رو بنویسید و قرارداد رسمی امضا کنید.

بنده 2 مرتبه گول شرکتهای طراح رو خوردم بخصوص شرکت سیماگر آسیا که واقعاً شرکت بدی هست.

لطفاً قبل از انتخاب حسابی تحقیق کنید تا وقت و سرمایه تون هدر نشه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * تیم ما با اشتیاق و تعهد، دانش و توان خود را بکار گرفته تا با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در بهینه ترین زمان و هزینه ارائه داده و با خدمات گسترده پشتیبانی، آموزش، سئو و بهینه سازی، گرافیک و محتوا، همیار شما عزیزان در دنیای کسب و کار آنلاین باشد.

تهران, پاسداران, گل نبى, خیابان ناطق نورى (شمالی), نبش کوچه علیزاده آذر, پلاک 20, ساختمان پزشكان نگين زمرد, ط ٣, واحد ۷, کد پستی : 0912-8238263 ۰۲۱-0912-8238263 ۰۲۱-0912-8238263 0912-8238263 سیماگرhamyar.

dev شماره همراه خود را بصورت کامل وارد نمایید مثال : 0912-8238263 نام کاربری یا آدرس ایمیل * گذرواژه * مرا به خاطر بسپار ورود گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ آدرس ایمیل * گذرواژه * عضویت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map