نحوه ساخت سایت حرفه ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با نحوه  ساخت سایت حرفه ای شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دسته‌بندی نشده آموزش اینستاگرام آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام آموزش ترفندهای تلگرام پیشنهاد ما شبکه‌های اجتماعی آموزش یوتیوب آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام معرفی داستان موفقیت اخبار آموزش تلگرام پیامرسان‌ها آموزش لینکدین دسته‌بندی نشده آموزش اینستاگرام آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام آموزش ترفندهای تلگرام پیشنهاد ما شبکه‌های اجتماعی آموزش یوتیوب آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام معرفی داستان موفقیت اخبار آموزش تلگرام پیامرسان‌ها آموزش لینکدین شاید عنوان مقاله کمی برای شما عجیب به نظر برسد و فکر کنید که در یک روز نمی‌توان یک سایت حرفه ای راه اندازی کرد.

اما ما در اینجا همراه شما هستیم تا به شما نحوه ساخت سایت حرفه ای را در کمتر از یک روز به شما آموزش دهیم.

فرآیند ساخت سایت در کمتر از یک روز نیازمند فراهم کردن بستر‌های لازم برنامه نویسی است.

در طراحی یک سایت نیاز به سه ابزار دارید که با فراهم کردن هر سه این گزینه‌ها یک سایت آماده خواهد شد.

این سه ابزار شامل موارد زیر است.

  سایت‌ها به شکل‌های مختلفی در دسترس هستند که به دو دسته سایت‌های پویا و سایت‌های ایستا تقسیم بندی می‌شوند.

همانطور که از نام سایت‌های ایستا مشخص است، محتوای چنین سایت‌هایی به صورت ثابت بوده و به تعداد صفحات کمی محدود می‌شوند.

اما در مقابل سایت‌های پویا به صورت ثابت نبوده و صفحات بسیار زیادی در آنها وجود دارند.

به دلیل اینکه وارد کردن محتوا در چنین سایت‌هایی به صورت دستی و کدنویسی شده کار زمان‌بری است، نیاز به سیستم مدیریت محتوا دارند.

بنابراین نیازمند مفسر و برنامه نویسی برای پردازش اطلاعات هستند.

سایتی حرفه‌ای است که پردازش اطلاعات در آن نیز به صورت حرفه‌ای انجام گیرد.

چنین سایت‌هایی جزو سایت‌های پویا هستند.

بعد از خرید دامنه و متصل شدن آن به هاست، می‌توانید از سیستم مناسب برای ساخت سایت حرفه‌ای استفاده کنید.

برای ساخت سایت حرفه‌ای نیاز به خرید هاست و دامنه دارید.

سپس سیستم مدیریت محتوایی را باید برای آن انتخاب کرده و پس از نصب روی هاست از آن استفاده کنید.

اما در این آموزش ما قصد داریم ساخت سایت را به روشی نوین برای شما آموزش دهیم که به کمک آن می‌توانید هزینه‌های ساخت سایت را به حداقل برسانید.

[academy] سیستمی که ما قصد معرفی آن را داریم سایت ساز پرتال است که به کمک آن می‌توانید سایت خود را در کمتر از یک روز ایجاد کرده و در دسترس دیگران قرار دهید.

سایت ساز پرتال این امکان را فراهم کرده که همه چیز اعم از ظاهر سایت و امکانات از پیش ساخته و آماده شده است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از قالب‌های مناسب برای ساخت سایت خود را انتخاب کرده و سپس پس از شخصی سازی محتوای آن را متناسب با کسب و کار خود شخصی سازی کنید.

پس از اینکه وارد سایت ساز و فروشگاه ساز پرتال به آدرس www.

portal.

ir شدید روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

در این صورت به صفحه ثبت نام هدایت خواهید شد که باید در این مرحله نوع وب‌سایت خود را انتخاب کنید.

در حال حاضر وب‌سایتی که می‌توانید با پرتال بسازید در دو دسته سایت و فروشگاه قرار دارد.

پس از انتخاب یکی از این گزینه‌ها صفحه‌ای نمایش داده می‌شود.

با انتخاب هر یک از گزینه‌های فوق قالب‌های از پیش ساخته شده برای این نوع سایت‌ها نمایش داده می‌شود.

در این مرحله باید یکی از قالب‌های دلخواه خود را برای ساخت سایت انتخاب کنید.

در این مرحله باید اطلاعات سایت و مشخصات خواسته شده را وارد کنید و سپس روی دکمه مرحله بعد کلیک کنید.

همانطور که می‌بینید سایت شما ساخته شده و حالا نوبت این است که بر اساس اطلاعات ارسالی وارد محیط مدیریت وب‌سایت خود شوید.

پس از اینکه وارد محیط داشبورد شدید، تنظیمات هر بخش در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید سایت خود را به صورت کامل مدیریت کنید.

تا اینجای کار سایت شما ایجاد شده و یک مهلت ۷ روزه به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود که در این مدت با کار کرد سیستم آشنا شده و سایت خود را طراحی کنید.

بعد از اتمام این دوره ۷ روزه می‌توانید پلن انتخابی خود را شارژ کرده و با اتصال دامنه به وب‌سایت به دنیای کسب و کار اینترنتی وارد شوید.

در این داشبورد هر بخش به صورت جداگانه برای مدیریت صفحات، نوشته‌ها، تنظیمات و… در دسترس شماست تا به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش فنی بتوانید سایت خود را مدیریت کنید.

در ادامه به برخی قابلیت‌ها و مزایای استفاده از سایت ساز پرتال می‌پردازیم.

ساخت سایت در پرتال توسط یک ساب دامنه ایجاد می‌شود.

پس از ثبت نام سایت شما با قالب انتخاب شده در دسترس قرار گرفته و می‌توانید در طول مدت هفت روز بدون نیاز به خرید دامنه طراحی سایت را تکمیل کنید.

پس از این مدت با شارژ حساب کاربری و پرداخت هزینه سایت، این امکان در اختیار شما قرار داده می‌شود که دامنه رایگان IR یا COM را برای سایت خود انتخاب کرده و با اتصال دامنه به سایت ساخته شده شکل رسمی‌تری به کسب و کار خود بدهید.

سایت ساز پرتال فضای مورد نیاز برای آپلود فایل‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

شما هنگام استفاده از این سایت ساز نیازی به خرید هاست ندارید.

کافی است به بخش مدیریت فایل‌ها رفته و هر نوع فایل دلخواهی را در سایت خود اضافه کنید.

پهنای باند و منابع ارائه شده برای هر سایت نیز به گونه‌ای است که به راحتی پاسخگوی نیاز شما باشد.

در هر سایت اینترنتی نیاز به یک پشتیبان احساس می‌شود تا مشکلات سایت را برطرف کرده و همه کارهای لازم را برای بهینه سازی و افزایش سرعت سایت انجام دهد.

اما در سایت سازهایی مانند پرتال این وضعیت فرق می‌کند.

شما به راحتی قادر هستید از راه‌های مختلف مانند ارسال تیکت و تماس تلفنی با پشتیبانان پرتال ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را در کوتاه‌ترین زمان برطرف کنید.

همچنین می توانید از مشاوره رایگان تیم پشتیبانی که بعد از ساخت سایت با شما تماس خواهند گرفت استفاده کرده و با کلیه بخش‌های سایت ساز پرتال آشنا شوید.

فروشگاه ساز پرتال بر اساس جدیدترین متدهای طراحی سایت ساخته شده است.

هنگام استفاده از این سیستم سایت شما سرعت بیشتری را خواهد داشت.

صفحات به صورت کامل برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و بستر لازم برای وارد کردن جزییات سئو فراهم شده است تا مانند جت به سمت رتبه‌های بالاتر در نتایج جستجو حرکت کنید.

با توجه به اینکه بیش از نیمی از کاربران با استفاده از موبایل از سایت‌ها استفاده می‌کنند، ملاک رتبه بندی بر اساس سرعت دسترسی به سایت در موبایل صورت می‌گیرد.

سایت ساز پرتال به صورت کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا ایجاد شده است.

با هر دستگاه و با هر اندازه نمایشگری که فروشگاه شما باز شود متناسب با آن ظاهر سایت تغییر کرده و در نتیجه در گوشی‌های موبایل سرعت بیشتری را تجربه خواهید کرد که همین مسئله باعث بهبود رتبه سایت خواهد شد.

در استفاده از سیستم‌های سایت ساز مانند وردپرس هزینه‌های مختلفی برای خرید قالب، خرید افزونه برای افزایش امکانات و استخدام پشتیبان برای مدیریت سایت خواهید داشت.

اگر هزینه خرید دامنه و خرید هاست را هم به این لیست اضافه کنیم فقط در سال اول نیاز به یک هزینه تقریبی بیش از ۲ میلیون تومان برای ساخت سایت دارید.

اما در استفاده از سایت ساز پرتال همه چیز به صورت آماده در دسترس شماست.

قالب های از پیش ساخته شده این امکان را به شما خواهند داد که بتوانید به راحتی هر زمان که نیاز به تغییر قالب سایت داشتید آن را تغییر داده و هزینه‌ای بابت تغییر قالب از شما گرفته نخواهد شد.

همچنین ابزار لازم برای ساخت قالب در این سیستم ساخته شده است که به راحتی می توانید قالبی را متناسب با سایت خود طراحی کنید یا اینکه می‌توانید از تیم پرتال بخواهید قالب را به صورت اختصاصی برای شما طراحی و پیاده سازی کنند.

دسترسی به امکانات در پرتال نیز با محدودیت مواجه نیست.

هر امکاناتی که در پرتال قرار دارد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تیم برنامه نویسی پرتال نیز به صورت همیشگی در حال کار روی توسعه سیستم و افزودن امکانات جدید به آن هستند تا بتوانید بدون پرداخت هزینه اضافه از همه این امکانات استفاده کنید.

در سایر سیستم‌های مدیریت محتوا به دلیل اپن سورس بودن هسته سیستم برای همه قابل مشاهده است.

گذشته از این افزونه‌های استفاده شده در سایت‌ها نیز عموما به صورت رایگان هستند یا اگر رایگان نباشند به صورت نال شده در اختیار دیگران قرار داده می‌شوند.

به همین علت هکرها به راحتی می‌توانند روش‌های نفوذ به سیستم را یافته و سایت را هک کنند.

کافی است یک باگ در سیستم یافت شود تا کلیه سایت‌های استفاده کننده از این سیستم مورد هک و نفوذ قرار گیرند.

اما سایت ساز پرتال به گونه‌ای است که دسترسی به هسته سیستم برای کسی فراهم نیست.

سایت‌هایی که از سیستم استفاده می‌کنند به هسته اصلی دسترسی ندارند و صرفا ابزار لازم برای مدیریت سایت در اختیار آنها قرار داده می‌شود.

  حال با چنین شرایطی به نظر شما استفاده از سایت ساز پرتال گزینه مناسبی است یا اینکه از یک سیستم اپن سورس که دسترسی به کل هسته آن برای سایر افراد فراهم بوده است؟ هزینه‌های صرف شده برای سایت در طول یک سال به چه شکلی خواهد بود؟   در این مقاله سعی کردیم به معرفی سایت ساز پرتال و بررسی کلیه مزایایی که استفاده از پرتال می‌تواند در مقایسه با سایر سیستم‌ها باشد بپردازیم که با استفاده از این سیستم می‌توانید به راحتی سایت خود را بسازید.

در صورتی که در رابطه با ساخت سایت با استفاده از پرتال سوالی دارید می‌توانید به وبسایت پرتال به آدرس www.

portal.

ir مراجعه کنید یا با شماره تلفن 0912-8238263 داخلی ۲ تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان پرتال استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه همین حالا شرکت کنید تهران امیرآباد دانش‌ثانی پلاک 44 021-0912-8238263 didogram.

سیماگرgmail.

com همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود همکاران ما پاسخگو خواهند بود نیاز به مشاوره دارید؟ ارسال

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map