نرم افزار بالا بردن رتبه سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با نرم افزار بالا بردن رتبه سایت در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

افزایش بازدید سایت واقعی به صورت رایگان بازدید باز دانلود نرم افزار افزایش بازدید سایت از گوگل با قابلیت افزایش ورودی از گوگل به صورت تضمینی و ۱۰۰ % تست شده، این امکان را به کاربر می دهد تا بدون هزینه برای خرید بازدید های گران قیمت با کاربران دیگری که از ربات استفاده می کنند بازدید خود را به اشتراک بگذارد.

همچنین به دلیل افت نکردن بازدید با توجه به سیستم سخت افزاری که ربات بازدید خودکار و ارسال بازدید از گوگل بازدیدباز در آن نصب شده است شروع به ساخت آیپی و ارسال بازدید به سایت میکند.

قابلیت افزایش ورودی گوگل با استفاده از نرم افزار افزایش بازدید سایت بازدیدباز به صورت کاملا تست شده در گوگل آنالیتیک نیز یکی از ویژگی های خاص و حرفه ای ربات می‌باشد.

با مشاهده فایل آموزشی به همراه فایل نصبی میتوانید به راحتی با نرم افزار ورودی گوگل دریافت کنید.

نرم افزار افزایش بازدید سایت بازدیدباز هیچ محدودیتی در تعداد ورود سایت و مقدار بازدید ندارد، نرم افزار بدون باگ بررسی شده و فاقد هیچ گونه بد افزار میباشد.

بعد از نصب بدون محدودیت از ربات بازدیدباز استفاده نمایید.

اگر در استفاده از ربات افزایش بازدید واقعی سایت مشکلی در اتصال به سرور و موارد قطعی سرور مشاهده نمودید با ایمیل bazdidbaz.

ir@gmail.

com اطلاع رسانی نمایید.

نرم افزار بالا بردن رتبه سایت در گوگل یک نرم افزار جدا نیست و در اصل یکی از قابلیت های ویژه ربات افزایش بازدید سایت بازدیدباز است و نیاز به دانلود جداگانه ندارد.

برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل تنها کافیست به صورت صحیح از گرفتن ورودی گوگل و بازدید ربات افزایش بازدید بازدیدباز استفاده کنید، حتما فایل آموزشی را قبل از شروع کار با ربات مطالعه نمایید.

با بالا بردن بردن رتبه سایت در گوگل به راحتی میتوانید بعد از مدتی بدون نیاز به نرم افزاز بازدید خود را به سطح قابل قبول و حتی بسیار بیشتر از آنچه فکر میکنید برسانید.

دانلود ربات افزایش بازدید سایت سریعا رتبه سایت شما را دگرگون خواهد کرد، به طوری حتی می توانید رتبه الکسای ایران خود را به زیر پنج هزار آورید.

از طریق ربات می‌توانید مشخص نمایید الکسا کدام کشور برای شما کاهش یابد، و چگالی کلمات کلیدی نیز را خودتان تغییر دهید.

با کمک نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ می توانید از موتورهای جستجو ورودی بگیرید و به نتایج اول گوگل انتقال یابید، فقط باید از فایل آموزشی قبل از شروع کار با ربات استفاده نمایید.

ترافیک ورودی و آمار بازدید سایت شما ، به صورت کامل و در لحظه توسط گوگل آنالیتیکس قابل مشاهده می باشد.

چند نکته در ارتباط با استفاده از نرم افزار بازدیدباز: دانلود فایل آموزشی به تنهایی ( تضمین عملکرد ربات )توجه: مشاهده شده است نرم افزار هایی به اسم بازدید باز در حال فروش هستند، گروه بازدید باز هیچ مسئولیتی برای عملکرد این نرم افزارها ندارد.

بازدید باز به غیر از سایت bazdidbaz.

ir هیچ سایت دیگری ندارد.

نام کاربری کلمه عبور مرا خاطر داشته باش نام کاربری و یا ایمیل خود را وارد کنید تا ایمیل بروز رسانی رمز عبور خود را دریافت نمایید نام کاربری یا ایمیل: سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید.

سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map