نرم افزار ساخت سایت برای اندروید

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید نرم افزار ساخت سایت برای اندروید داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت، تبلیغات، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Dual – Website Builder v0.

7.

1 [Unlocked] – اپلیکیشن ساخت وبسایت مخصوص اندروید نسخه آنلاک و کامل به ارزش 289.

99 دلار برای اولین بار در سایت های ایرانی بسیار از ما نیاز های خود را به مطالب و یا برنامه های گوناگون به وسیله وبسایت ها برطرف می کنیم.

ایجاد یک وبسایت شخصی و یا عمومی در هر زمینه ای نیازمند چندین دانش مختلف برنامه نویسی به صورت همزمان می باشد که معمولا افراد بسیاری به آن ها تسلط ندارند.

با توجه به این موضوع هر کسی برای ساخت وبسایت باید هزینه های مختلفی را پرداخت کند تا افراد متخصص در این زمینه بتوانند یک طراحی بی نقص را ارائه دهند.

اما همان طور که اشاره کردیم ساخت وبسایت بسیار پر هزینه است که از این رو قصد داریم با معرفی یک استارت اپ هزینه لازم را به حداقل ممکن برسانیم.

Dual – Website Builder Full عنوان یک اپلیکیشن خاص برای ساخت وبسایت می باشد که توسط AppDual برای اندروید منتشر شده است.

اولین چیزی که پس از نصب این برنامه توجه هر کسی را جلب می کند نیاز نبودن به دانش های خاص در زمینه های مختلف می باشد ؛ به گونه ای که هر کسی قادر است تمامی ایده های خود را به صورت کامل بر روی صفحه نمایش پیاده کند.

هیچ حساب کاربری برای ایجاد وبسایت ها نیاز نیست و تنها با کشیدن و رها کردن می توانید هر نوع نیازی را برطرف سازید.

یکی از مهم ترین قابلیت موجود ساخت وبسایت اختصاصی با جزئیات بسیار بالا می باشد که عنصر های از پیش تنظیم شده این فرآیند را برای کاربران بسیار آسان تر می کنند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Dual – Website Builder اندروید : اپلیکیشن Dual – Website Builder با بهره مندی از چندین قابلیت خاص در زمینه ایجاد وبسایت ها و هم چنین صرفه جویی در هزینه کاربران توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 289.

99 دلاری خود منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از دیتابیس عظیم وبسایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v0.

7.

1 : * رفع مشکلات برنامه     فارسروید همیشه آخرین نسخه بازیها و برنامه ها را عرضه می کند - شما با مقایسه ورژن گوگل پلی بازی/برنامه با ورژن فارسروید می توانید پی ببرید که آیا این اپ نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟! اگر ورژن ما قدیمی است از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید و مطمئن باشید که ما سریعا بازی/برنامه را بروزرسانی می کنیم! مطمئن هستید؟ ارسال انصراف اگر توضیحات این صفحه مشکل املایی/نگارشی دارد یا اگر امتیاز یا اطلاعات دیگر موجود مشکل و نیاز به ویرایش دارد از این فرم برای اطلاع رسانی به ما استفاده کنید - ما سریعا به پیام شما ترتیب اثر می دهیم! مطمئن هستید؟ ارسال انصراف اگر لینک دانلود موجود در دانلودباکس مشکل دارد و نمی توانید فایل را دریافت کنید از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید ؛ ما سریعا مشکل را بررسی و حل می کنیم! مطمئن هستید؟ ارسال انصراف If you are the creator of this game / app and you do not want your application to be in Farsroid, use this form to report this issue! You must send all the positive documents so that we can address this issue, and if it is correct, we will definitely remove it from Farsroid! Are you sure? Send Cancel گزارش شما با موفقیت ارسال شد در این بخش شما تجربه خود در مورد این بازی / برنامه را به صورت فارسی برای دیگر دوستان ارسال می کنید تا آن ها را در راستای دانلود یا عدم دانلود این اپلیکیشن همراهی کنید … نقد شما برای همیشه در فارسروید با نام خودتان نمایش داده می شود ….

قوانین و مقررات وب سایت را خوانده و قبول کرده ام.

لودینگ چرا پر نمیشه؟ مشکل داره؟ با فیل-تر-شکن امتحان کنید.

الکترونیک آرتز Electroinic Arts گیملافت Gameloft نکی Nekki سوپرسل Supercell ریپورتاژ با ریپورتاژ ، اپلیکیشن خود را به دنیا معرفی کنید برای راحتی شما امکاناتی در قالب نسخه جدید قرار دادیم .

با گذاشتن وقت همه موارد مشخص خواهند بود اگر سوالی داشتید از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید .

تماس با ما پشتیبان آنلاین 61 برنامه جدید امروز قرار گرفت فارسروید با آرشیوی قدرتمند شامل 14.

000+ اپلیکیشن و هشت سال فعالیت عاشقانه با افتخار در میان برترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است.

در این سال ها تلاش کرده ایم تا همچون یکی از اعضای خانواده ی شما در کنارتان باشیم.

صد البته که در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم به گونه ای که هم اکنون پربازدیدترین، قابل اعتمادترین و بروزترین رسانه اندروید کشور هستیم.

همانگونه که گفته شد، به روز بودن یکی از اهداف ویژه فارسروید است و تلاش کرده ایم تا با ایده های خاص همواره جلوتر از سایر رقبا باشیم و خرسندیم که در اکثر زمینه های رقابت پیشرو بوده ایم.

در نهایت باید گفت نتیجه سال ها تلاش پرفراز و نشیب برای مخاطبین مان اعتبار این روزهای فارسروید است که آن را مدیون شما همراهان همیشگی مان هستیم! 59 بازی جدید امروز قرار گرفت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map