نرم افزار ساخت سایت حرفه ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با نرم افزار  ساخت سایت حرفه ای کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آیا شما قصد انجام طراحی سایت خود را دارید؟ آیا به دنبال یک نرم افزار مناسب برای انجام این کار هستید؟در این بخش از مقالات شرکت نوپرداز من لیستی از بهترین نرم افزارهای طراحی سایت را که می توانید از آن ها استفاده کنید، قرار داده ام.

طراحی وب سایت  امروزه به دو صورت انجام می شود : در طراحی وب سایت اختصاصی، صفحات وب به صورت استاتیک و داینامیک ایجاد شده که با استفاده از نرم افزار های متعددی انجام می شود که در این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  Adobe Dreamweaver یک نرم افزار طراحی سایت محبوب است که به طور گسترده ای توسط توسعه دهندگان وب و طراحان استفاده می شود.

این یک ویرایشگر WYSIWYG است (آنچه شما می بینید چیزی است که شما دریافت می کنید) که به این معنی است: هنگامی که شما در حال طراحی سایت در Dreamweaver هستید، تمام برنامه های موجود در پس زمینه برای شما کار می کنند.

مزایای اصلی Dreamweaver عبارتند از:   Google Web Designer یک نرم افزار طراحی سایت پیشرفته است که به شما امکان طراحی و ساخت صفحات HTML5 و سایر محتوای وب را با استفاده از رابط بصری و کد یکپارچه می دهد.

مزایای اصلی Google Web Designer عبارتند از:   RapidWeaver یک نرم افزار طراحی سایت برای توسعه دهندگان مک است.

کار با این نرم افزار بسیار آسان می باشد.

مزایای اصلی RapidWeaver عبارتند از:   یکی دیگر از ابزار های ساده برای طراحی سایت KompoZer نام دارد.

  مزایای اصلی KompoZer عبارتند از: نرم افزار طراحی وب فرونت پیج یکی از ساده ترین نرم افزار های طراحی سایت است که سال های قبل نی ز خیلی پر کاربرد بوده است.

  یک ابزار طراحی سایت محبوب که به شما اجازه می دهد به سرعت صفحات وب سایت مورد نظر خود را ایجاد نمایید.

مزایای اصلی Coffee Cup عبارتند از:   Net Objects یک نرم افزار طراحی سایت مدرن و قدرتمند است.

مزایای اصلی Net Objects عبارتند از: نرم افزار طراحی سایت edge یکی از نرم افزارهای شرکت adobe می باشد، برای طراحی سایت با این نرم افزار نیازی با دانستن کدهای html و css نیست و می توانید با استفاده ز این نرم افزار صفحات وب به صورت متحرک و انیمیشن ایجاد کنید.

    Macaw نیز یکی از ابزار های طراحی وب سایت معروف به شمار می آید.

مزایای اصلی Macaw عبارتند از:   openElement یک برنامه قدرتمند و بصری برای برنامه نویسی وب برای طراحان وب و توسعه دهندگان است.

مزایای اصلی openElement عبارتند از:   Freeway یک ابزار طراحی سایت محبوب برای مک است.

مزایای اصلی Freeway  عبارتند از: طراحی سایت با استفاده از cms آماده: طراحی سایت با استفاده از cms آماده و یا مدیریت محتوای آماده سورس باز است به صورتی که شما می تونید قالب مورد نظر رو برای سایت خودتون دانلود کنید و روی هاستتون آپلود کنید.

خب استفاده از این نرم افزارها محاسنی داره که میشه به رایگان بودنشون اشاره کرد  بدین صورت شما می تونید طراحی سایت ارزان داشته باشید و البته معایبی هم داره که یکی از اون ایمن نبودن و اختصاصی نبودن سایت طراح شده است.

joomla یا جوملا یکی از نرم افزارهای مدیریت محتوای سایت می باشد که بسیار انعطاف پذیر است و اگر برنامه نویسی بلد باشید میتونید کد های این نرم افزار را تغییر بدید.

خب این نرم افزار حسن های زیادی داره ولی از هر دید که مورد تایید باشه نمیشه از نظر امنیتی این نرم افزار ها را تایید کرد چرا که اختصاصی نیستند و احتمال خطا و باگ نیز وجود داره.

  word press یا ورد پرس نیز یکی دیگر از نرم افزار های طراحی سایت سورس باز یا مدیریت محتوای آماده است که امکانات متنوعی را برای کاربران خود تعبیه کرده است.

بدین صورت که اگر شما برنامه نویسی بلد نستید می تونید با استفاده از وردپرس برای خودتون سایت طراحی کنید و این شرکت افزونه های مختلفی را برای قالب وردپرس در خدمت کاربرانش قرار داده که شما با استفاده از اون ها می تونید سایت خودتون رو تغییر بدید و امکانات بیشتری رو به سایت وردپرسیتون اضافه کنید.

امیدوارم که فهرست برترین نرم افزار های طراحی سایت در سال 2018 برای شما مفید بوده باشد و بتوانید یک طراحی سایت حرفه ای انجام دهید.

 آیا شما از ابزارهای دیگری نیز استفاده کرده اید؟ آن را در زیر با ما در میان بگذارید.

جهت مشاهده محصولات و خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل نوپرداز بر روی لینک های زیر کلیک کنید ترجمه از سایت سیماگر اشتراک بگذارید: بهترین برنامه برای کد نویسی (برنامه نویسی) نرم افزار vscode هست که ابزارهای بسیاری زیادی به شما میده و می تونید با نصب ابزارها برنامه رو توسعه بدید و کاملتر و اختصاصی تر بکنید.

https://code.

visualstudio.

com/ کدومش بهتره میخوام کد نویسی هم بکنم؟ کدومش بهتره میخوام کد نویسی هم بکنم؟ با سلاماز نرم افزار مایکروسافت فرونت پیج دیگه خبری نیست؟من قبلاً با فرونت پیج سایت طراحی کردم سلام به نظر من NetBeans IDE و PhpStrom هم عالی هستن سلام به نظرتون کدومشون بهتره برای طراحی وب بدون کد ؟ وااای چقدر جالب این همه نرم افزار واسه طراحی سایت بعضیاشونم اصلا نیازی به کدنویسی نداره اینجوری که طراحی سایت خیلی راحت شده بهترین برنامه برای کد نویسی (برنامه نویسی) نرم افزار vscode هست که ابزارهای بسیاری زیادی به شما میده و می تونید با نصب.

.

.

برای کد نویسی پیشنهاد میکنم برنامه vscode که رایگان هم هست استفاده کنید.

وبلاگ و سایت خوبی دارید لطفا بیشتر در خصوص فروشگاه ساز ها مطلب ارائه دهید با وجود اینکه خیلی به فروشگاه های آنلاین اعتماد نداشتم ولی برای خودم و خانومم ماشین اصلاح از فروشگاه آفتاب کالا خریدیم.

.

.

خیلی عالی و کامل بود ممنونم نوپرداز در زمینه طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن موبایل و سئو بصورت اختصاصی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی میباشد.

ما مفتخر هستیم که در این مسیر با پشتیبانی مناسب و حرفه ای همانطور که کسب و کارهای زیادی را به ثمر نشانده ایم تا رسیدن به موفقیت همراه شما باشیم.

فعالیت شرکت از سال 1395 آغاز شده است که طی این مدت توانسته ایم کسب و کار های زیادی را در این مسیر همراهی نماییم.

در تمامی پروژه های پیاده سازی شده توسط شرکت طراحی وب سایت نوپرداز از قالب های اختصاصی استفاده شده است و زبان برنامه نویسی سایت ها php می باشد.

از نظر سرعت انجام پروژه نیز حداکثر بعد از 24 پس از عقد قرار داد تیم طراحی و توسعه شرکت برای آغاز پروژه اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مشاهده بیشتر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map