نرم افزار طراحی آسان وب سایت حرفه ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با نرم افزار طراحی آسان وب سایت حرفه ای کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبدیل تاریخ شمسی و میلادی تبدیل کد HTML به Java, PHP, ASP تبدیل واحد ها نرم افزار طراحی سریع و آسان وب سایت - Easy Website Pro Unlimited v5 (دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)     Easy Website Pro Unlimited یکی از نرم افزارهای جدید و متفاوت از دسته نرم افزارهای طراحی وب سایت می باشد که ابزارهای حرفه ای را با کاربردی بسیار آسان به منظور طراحی یک وب سایت حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد.

حتی اگر هیچ اطلاعی درباره HTML ندارید، می توانید با استفاده از امکانات فوق العاده ای مانند انتخاب از بین قالب (Templates) های موجود، اعمال رنگ پس زمینه دلخواه، قرار دادن foreground، ایجاد متن و لینک کردن آن و .

.

.

که Easy Website Pro در اختیار شما قرار می دهد یک وب سایت منحصر به فرد خلق کنید! شما حتی می توانید کلیپ آرت، عکس، لوگو، دکمه، انیمیشن، فلش و موسیقی دلخواه خود را تنها با چند ککلیک ساده به صفحه مورد نظر اضافه کنید و یا رنگ و دیگر اجزای موجود در قالب های آماده را تغییر داده و به ویرایش آن ها بپردازید و حتی قالب جدیدی ساخته و به محیط برنامه اضافه کنید.

علاوه بر این Easy Website Pro به طور کامل از HTML و CSS پشتیبانی می کند و شما در هر احظه می توانید به مشاهده و ویراش کدهای HTML بپردازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Easy Website Pro Unlimited : - ساخت وب سایت در عرض چند دقیقه و بدون دانش HTML - ایجاد وب سایت های I-Phone - اصلاح رنگ ها، کلیپ ها و تصاویر - اعمال دکمه های فلش، لوگوها و Intros - قرار دادن مارک و تصاویر دلخواه - قرار دادن فایل های موزیک Midi و MP3, Wav - وارد کردن فیلم های فلش SWF - ایجاد Thumbnails تصاویر - موسیقی پس زمینه - تعریف META-Tags برای جستجوها - اعمال اسکرول های رنگی - ایجاد و ویرایش Cascading Style Sheets در ویرایشگر CSS - قرار دادن (Publish) وب سایت در اینترنت     دانلود با حجم 49.

6 مگابایت   راهنمای نصب و فعال سازی: 1.

نرم افزار را نصب کنید.

2.

محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.

3.

نرم افزار را اجرا کنید.

    محل نصب برنامه: فولدر محل نصب برنامه ها معمولا در درایو ویندوز و داخل فولدر Program Files قرار دارد.

همچنین با این روش میتوانید محل نصب برنامه را پیدا کنید: ویندوز XP : روی Shortcut برنامه در منوی استارت کلیک راست کرده و روی گزینه Properties کلیک کنید.

سپس گزینه Find Target را بزنید.

ویندوز 7 : روی Shortcut برنامه در منوی استارت کلیک راست کرده و گزینه Open file location را بزنید.

ویندوز 8 : روی کاشی برنامه در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و گزینه Open file location را بزنید.

سپس روی Shortcut برنامه کلیک راست کرده و گزینه Open file location را بزنید.

پسورد فایل دانلود شده، www.

sarzamindownload.

com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (9) در پاسخ به (نیما , سه شنبه، 30 مرداد ماه، 1397) : عالی بود واقعا عالی سلام نسخه اندروید این برنامه هم هست؟   سرزمین دانلود: خیر من که راضی ام، برنامه هایی زیادی از سایت شما دانلود کردم که این برنامه بهترینش بود.

فقط می خواستم بگم که اگه ممکنه حجم برنامه ها رو فشرده کنین تا زود دانلود بشه.

ممنون سلام.

ببخشید من متوجه نمیشم که محتویات فایل Cracked را کجا باید جایگزین کنم.

لطفا واضح منو راهنمایی کنید.

من کاملا آماتورم.

.

.

ممنون   سرزمین دانلود: راهنمای کامل در انتهای توضیحات اضافه شد.

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map