نرم افزار طراحی در موبایل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با نرم افزار طراحی در موبایل در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی وب اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن اندروید و iOS کسب وکار اینترنتی شما را دگرگون میکند و باعث افزایش مشتریان شما و بالطبع افزایش فروش شما خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن iOS و اندروید میباشد که قابلیت تولید و توسعه نرم افزار های توزیع شده مانند اسنپ، علی بابا، اکالا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اندرویدزوم 21,آوریل,2018 آموزش, بهترین اپلیکیشن های اندروید, مقاله 2 نظرها در این پست شما را با 15 برنامه ی برتر اندروید در سال 2018 در زمینه ی طراحی، نقاشی و ترسیم آشنا می کنیم، تا بتوانیم در بهبود توانایی ها و خلاقیت تان کمکی کرده باشیم.

پس با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید.

امروزه تلفن های هوشمند قابلیت های بلاتری نسبت به گذشته دارند و برای وظایف معمولی و بسیار ساده نیازی به گشتن و پیدا کردن کامپیوتر ندارید.

حتی تلفن های هوشمند این قدرت را دارند تا بعضی از عملیات های قدرتمند که در گذشته تنها کامپیوتر ها از پس آن ها بر می آمدند را هم انجام دهند.

طراحی، نقاشی و ترسیم تعدادی از این وظایف کامپیوتر ها بود که قبلا برای انجام دادن آن ها بر روی تلفن هوشمند یا هر دستگاه هوشمند کوچکی بسیار پیچیده احساس می شد.

اما با ظهور تکنولوژی تلفن های هوشمند ، دستگاه های موبایلی این استعداد را پیدا کردند که مثل کامپیوتر عمل کنند.

طراحی و نقاشی : بهترین برنامه ای که اگر به دنیال بهترین طراحی ، نقاشی و ترسیم بر روی موبایل هستید هرگز نمی توانید آن را نادیده بگیرید.

در این برنامه می توانید تا 2500 برابر بر روی صفحه زوم کنید و به همین دلیل می توانید جزیی ترین طراحی، نقاشی و ترسیم را بکشید.

بهرین یخشای برنامه این است که فضاهای کاری بسیاری را در اختیارتان قرار می دهد که برای دستگاه های موبایلی با صفحه نمایش های کوچک بسیار عالی است.

اگر به دنیال برنامه ای می گردید تا به کمک آن نقاشی های با کیفیت حرفه ای در موبایل اندرویدی خود بکشید و یا طرح رسم کنید، این برنامه بهترین گزینه خواهد بود.

نسخه ی موبایلی Adobe Illustrate premium با وجود رایگان بودن هیچ ویژگی را از برنامه خود حذف نکرده است.

بسیاری از ابزارهای کاری را می توانید در این نسخه ی موبایلی Adobe Illustrate استفاده کنید و به همین دلیل به آسانی می توانید از توانایی این برنامه با خبر شوید.

ابزارهای فوق العاده و با کیفیت که می توانید برای نتایج عالی از آن ها استفاده کنید.

فونت و استیکر های بی شماری را به عکس هایتان اضافه و یا دستکاری کنید، و از طریق برس هایی در کنترل پنل به طرح هایی را که رسم کرده اید جلوه ای فوق العاد دهید.

این برنامه همان چیزی است که افرادی که به دنبال خلق طرح و تصاویر ترکیبی ساده هستند به دنبال آن می گردند.

Paint Draw Skethbook: این برنامه با ابزارهایی مثل برسهای متعدد و متفاوت، جعبه رنگ نقاشی، مداد و غیره ادغام شده است.

در این برنامه بیش از 70 برس در دسارس شما است، همچنین ابار لکه ای هم در اختیار دارید.

این برنامه عملکردهای دیگری هم دارد که به شما امکلن می دهد تا برای خلق اثار هنری باشکوه از آن ها استفاده کنید.

این برنامه رابط کاربری ساده اما در عین حال مفیدی دارد که گزینه ها و ابزارهای بسیاری را برای طراحی و ترسیم در اختیارتان قرار می دهد.

این برنامه برای کسانی ساخته شده است که به دنبال ترسیم طرح های ساده نقاشی و یا ترسیم می گردند.

با این که این برنامه مقداری ساده تر است اما فاقد بسیاری از عملکرد های مورد نیاز است و تنها برای وظایف نه جندان سنگین کاربرد دارد.

Dotpict یکی از جالب ترین برنامه هایی است که می توانید بر روی تلفن هوشمند خود داشته باشید.

با این برنامه می توانید اثار هنری پیکسلی خلق کیند.

این برنامه رشته هایی برایتان فراهم می کند و همچنین می توانید با زوم کردن و حرکت به گوشه کنارها و پر کردن خانه ها عکسه هایی با جزئیات بالا بسازید.

  اگر به دنبال راهی سرگرم کننده برای نقاشی می گردید، iBis paint چیزی است که می خواهید.

این برنامه بیش از 140 بروس، مدادهای شیب دار، قلم های جوهردار (dip pen) ، ماژِیک، بروس نقاشی و دیگر وسایل را در اختیارتان قرار می دهد.

این برنامه همانند فوتوشاپ دارای لایه ی پشتیبان است.

  این برنامه بهترین کلکسیون آموزهای موبایلی است که برای کمک به افراد برای بهبود مهارت های طراحی شان طراحی شده است.

درس ها نه تنها بر روی طرح نهایی بلکه بر روی مهارت ها و شکل ها نیز تمرکز می کند.

باید کارکاترها را بسیازید و طرح ها را شکل دهید.

MediBang Panit برنامه ی نقاشی دیجیتال سبکی است و برنامه ی خلق کامیک ها با بروس، فونت، و دیگر چیزهای از پیش ساخته شده  را برایتان اجرایی می کند.

این برنامه از قابلیت فضای ابری پشتیبانی می کند که به راحتی می توانید کارهایتان را ذخیره کنید و بین پلتفرم های دیگر انتقال دهید.

Paper One یکی از بهترین برنامه های نقاشی است که قلم موی واقعی را برایتان شبیه سازی می کند تا نقاشی های گرافیتی و یا طرح های doodle رسم کنید.

این برنامه دارای قلممو های با استایل های متفاوت و رنگ خانه  است.

که به شما در خلق طرح های بی نظیر کمک می کند.

Rough Animator برنامه ای با ویژگی های کامل برای ساخت انیمیشن های دست ساز است که برای سیستم عامل اندروید در دسترس است.

این برنامه به اندازه کافی برای ساخت انیمشن های حرفه ای قدرتمند و به اندازه ی کافی برای تازه کارها ساده است.

این برنامه تمام آن چیزی است که برای ساخت انیمیشن های دست ساز به آن نیاز دارید.

اگر می خواهید چیزی بکشید اما کاغذ در دسترس ندارید این برنامه به شما کمک می کند.

با کمک این برنامه، تنها کافی است که رنگی انتخاب کنید و بکشید.

می توانید مستقیما در برنامه نقاشی تان را ذخیره و یا از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی آن را به اشتراک بگذارید.

نکته ی عالی دیگر در مورد این برنامه این است که هیچ تبلیغی ندارد و دسترسی های غیر ضروری نیز  نمی خواهد.

کاملا متن باز است و رنگ های قابل سفارشی کردن را در اختیارتان قرار می دهد.

با کمک Adobe Photoshop Sketch می توانید با مداد، خودکار، ماژیک، پاک کن، آکریلیک، برس جوهر و ابرنگ اثار هنری خلق کنید و به عنوان لایه هایی به برنامه  Adobe Photoshop CC یا Adobe Illustrate CC بفرستید.

این یکی از بهترین برنامه های اندروید برای نقاشی حرفه ای است.

حدس بزنید چرا؟ این برنامه بیش از 80 برس طبیعی را در اختیارتان قرار می دهد.

به علاوه، می توانید برس های دیگری هم بسازید، و به آسانی تنظیمات برس ها را تغییر دهید.

می توانید با راهنما خط هایی ایجاد کنید و با پنج پرسپکتیو مختلف فضاهای شهری سه بعدی خلق کنید.

آخرین اپلیکیشن از لیست ما PaperDraw نام دارد ، این اپلیکیشن تاکنون بیش از 5 میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است.

این برنامه نقاشی یک شبیه ساز بسیار خوب از طراحی و نقاشی می باشد که به کاربر خود این امکان را می دهد تا به آسانی هنر نقاشی کردن را بیاموزد.

این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا یک عکس را به عنوان الگوی خود انتخاب نمایید و سپس آن را شفاف نمایید و از روی آن نقاشی کنید.

تگ هااپلیکیشن ترسیم اندروید اپلیکیشن طراحی اندروید اپلیکیشن نقاشی اندروید اپلیکیشن نقاشی حرفه ای اندروید فتوشاپ برای اندروید کانال تلگرام اندرويدزوم@AndroidZoom صفحه اینستاگرام اندرویدزوم@AndroidZoom.

ir 16,سپتامبر,2020 9,آگوست,2020 27,ژانویه,2020 شکی وجود ندارد که اولین انتخاب عده زیادی از افرادی که با ویرایش تصاویر سر … سلام ممنون از معرفی برنامه ها من واقعا دنبال یه برنامه ی خوب برای کشیدن نقاشی حرفه ای با تبلت بودم و هرچی دنبالشون گشتم به چیزی نمیرسیدم اما با معرفی دقیق شما الان یه برنامه ی خوب رو پیدا کردم و واقعااا از شما ممنونم لطفا پست های بیشتری بزارید ممنون ^____________________^ سلام و ممنون بابت این مطلب عالی کدوم این برنامه ها mirror دارن؟ که بشه برای قرینه سازی استفاده کرد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فایل‌های اندرویدزوم توسط هاست ایران میزبانی میشوند ------------------------------------------------------ اندرویدزوم توسط روبینا سرور پشتیبانی میشود لیست گوشی های قابل آپدیت به اندروید 10

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map