نرم افزار طراحی سایت dreamweaver

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با نرم افزار طراحی سایت dreamweaver شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

1.

شما با عضویت در سایت می‌تونید نرم‌افزاری رو که باهاش زیاد سر و کار دارید رو به علاقمندی‌های خود اضافه کنید و از طریق گزینه علاقمندی‌ها که در پنل کاربری شما قرار داره با ورود به سایت از آپدیت شدن اون مطلع بشید .

2.

شما با عضویت در سایت میتونید با ورود به سایت و رفتن به کنترل پنل و کلیک بر روی جدیدترین مطالب ، جدید ترین مطالب بعد از آخرین ورود خودتون رو مشاهده کنید.

3.

شما با عضویت در سایت میتونید با ورود به سایت و رفتن به کنترل پنل ۳۰ مطلب آخر سایت رو مشاهده کنید.

4.

شما با عضویت در سایت میتونید با ورود به سایت ، تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار (در صورتی که قرار داده شده باشد ) را مشاهده کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی در مورد این مطلب و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیانی 0912-8238263 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.

در صورت مشکل در برقراری تماس به سایت سیسبان مراجعه کنید 1.

پسورد فایل فشرده سیماگر.

ir میباشد و پایین لینک های دانلود نوشته شده است.

2.

جهت مطرح کردن سوال و حل مشکلات خود به انجمن سافت ٩٨ مراجعه کنید3.

نظرات به صورت فینگلیش تایید نخواهد شد.

4.

درخواست قرار دادن فعال ساز جدا رسیدگی نخواهد شد و به انجمن مراجعه کنید محل نصب نرم‌افزار کجاست ؟ محل نصب نرم‌افزار در ویندوز XP کجاست ؟ محل نصب نرم‌افزار در ویندوز 7 و 8.

1 و 10 کجاست ؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map