نرم افزار طراحی پوستر برای موبایل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با نرم افزار طراحی پوستر برای موبایل در صدر بازارتان قدم بزنید. طراحی وب اپلیکیشن یعنی گرد آوردن مشتریانتان در ویترین الکترونیکی تان که دارای محصولات و خدمات به همراه ریز جزئیات است . شما از طریق وب اپلیکیشن نه تنها در خدمت رسانی سریع تر و بهینه تر میشود بلکه در تمام روز و هفته به صورت آنلاین در دسترس هستید و کاربران شما میتوانند با وب اپلیکیشن شما به صورت تمام وقت کار کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تبدیل تاریخ شمسی و میلادی تبدیل کد HTML به Java, PHP, ASP تبدیل واحد ها دانلود بازی شهر من (برای اندروید) My Town - High Street Dreams 1.

1.

1 Android     از دیگر بازی های "مدیریتی و شبیه‌سازی شده" برای اندروید که می‌خواهیم شما را با آن آشنا کنیم، "My Town - High Street Dreams" می‌باشد.

آیا خواهید توانست به مدیریت شهر پرداخته و ایده‌های نابی را برای معماری و طراحی آن پیاده‌سازی کنید؟ آیا خواهید توانست مغازه‌ها و ساختمان‌های فرسوده را بازسازی کنید؟ شما در این بازی م سئو لیت نوسازی و تزئین‌ ساختمان‌های مختلف را داشته و باید شادی و نشاط را به این شهر بازگردانید.

در این بازی سرگرم‌کننده، مراحل چالش‌ برانگیز مختلفی را تجربه خواهید کرد و با ساختمان و صنوف مختلفی همچون کافی شاپ، میوه‌ فروشی و.

.

.

آشنا خواهید شد.

با مراجعه کردن به ادامه مطلب می‌توانید این بازی را دانلود نموده و تصاویری را هم از محیط بازی مشاهده نمایید.

دانلود نرم افزار تبدیل پاورپوینت به فیلم (برای ویندوز) Tipard PPT to Video Converter 1.

1.

8 Windows         نرم افزار Tipard PPT to Video Converter برای تبدیل فایل‌های PPT پاورپوینت به انواع فرمت‌های ویدئویی میباشد که میتواند اسلایدهای پاورپوینت دانلود شده یا ذخیره شده را به فیلم ها/ فایل DVD/ISO تبدیل کند.

  گاهی پیش می آید که برنامه پاورپوینت بر روی سیستم مقصد نصب نیست یا نسخه ای که شما استفاده کرده اید با نسخه کامپیوتر مقصد یکسان نمیباشد و با مسائل بهم ریختگی فونت و .

.

.

روبرو میشوید.

در این وضعیت بهترین و استاندارد ترین روش، تبدیل فایل پاورپوینت به یک فیلم میباشد تا تمام مشکلات شما برطرف گردد.

Tipard PPT to Video Converter همچنین برای شخصی سازی فایل خروجی، ابزار های مختلفی را به شما ارائه میدهد تا بتوانید ویدئو خروجی را با تنظیمات دلخواه خود بر روی یک DVD رایت کنید.

این نرم افزار دو حالت مبدل، Auto Mode و Advanced Mode را در اختیار شما قرار میدهد.

از میان مجموعه گسترده ای از قالب های دی وی دی موجود و بسیار جذاب، می توانید یکی را به دلخواه خود انتخاب کنید.

  در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نمونه سوالات مذهبی استخدامی       سوالات استخدامی سازمان و ارگان‌های مختلف، متشکل از موضوعات و سوالات گوناگون می‌باشد.

از سوالات عمومی و مذهبی گرفته تا سوالات تخصصی و ریاضیات.

اگر به دنبال نمونه سوالات مذهبی استخدامی و سایر موضوعات هستید، می‌توانید از فایل قرار گرفته در این مطلب استفاده کنید.

در این مطلب شاهد نمونه سوالات مذهبی استخدامی هستید.

جهت دانلود این فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

فرمت این فایل PDF می‌باشد.

دانلود بازی دربی زامبی (برای اندروید) Zombie Derby 1.

1.

40 Android       اگر جزو طرفداران بازی‌های "اکشن" باشید، باید از انتشار بازی قرار داده شده در این پست خوشحال باشید! "Zombie Derby" از جمله بازی‌های زیبا و پرطرفدار برای اندروید می‌باشد.

شما در این بازی یک مسئولیت دارید و آن رانندگی برای زنده ماندن است.

شما یک اتومبیل و یک اسلحه در اختیار دارید.

در منطقه‌ای قرار دارید که تحت سیطره زامبی‌ها بوده و به هیچ کس رحم نمی‌کنند.

پس از اتومبیل و اسلحه خود برای نجات دادن جان‌تان استفاده کرده و هر چه سریعتر از مناطق زامبی‌ها فرار کنید.

این بازی بسیار هیجان انگیز بوده و دارای گرافیک سه بعدی می‌باشد.

همچنین 6 اتومبیل برای رانندگی کردن وجود دارد که در طی مراحل می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

این بازی کم حجم بوده و بدون دیتا می‌باشد.

مثل همیشه می‌توانید با مراجعه کردن به ادامه مطلب، تصاویری را از محیط بازی مشاهده نموده و در صورت تمایل آن را دانلود و نصب کنید.

دانلود نرم افزار نظارت بر شبکه وای فای (برای ویندوز) WiFi Network Monitor 5.

0 Windows         WiFi Network Monitor نرم افزاری ساده و در عین حال کارآمد است که هدف اصلی آن مانیتورینگ و اجرای یک عملیات برای شناسایی دستگاه های متصل به شبکه WiFi شما است.

این نرم افزار می تواند محدوده آدرس IP مشخص شده توسط شما را اسکن کند تا بتواند تمام میزبان های متصل به شبکه بی سیم را شناسایی کند.

  فرآیند اسکن مدت زمان زیادی طول نمی کشد و نتایج را می توان بر روی هارددیسک ذخیره کرد.

در ضمن تمامی کاربران بدون توجه به میزان دانش نرم افزاری می توانند از این نرم افزار بخاطر سادگی و رابط کاربری ساده آن استفاده کنند.

  از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی و مدیریت انواع مودم بی سیم، امکان مدیریت وای فای، مدیریت کامل مودم وایرلس، و همچنین نمایش دستگاه های متصل به وای فای شما اشاره کرد.

  در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map