نرم افزار طراحی گوشی موبایل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با نرم افزار طراحی گوشی موبایل در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز اپلیکیشن ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند و کسانی که بدنبال داشتن یک سیستم فروش و یا یک بستری که از طریق آن بتوانند درآمد زایی کنند هستند میتوانند با تلفن های قید شده در انتهای همین پیج و یا صفحه تماس با ما با متخصصان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایند .

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی وب اپلیکیشن و طراحی سایت و سئو میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شما با استفاده از یک برنامه طراحی یا نقاشی خوب، می‌توانید طرح‌های بسیار جالبی را در تبلت یا گوشی خود رسم کنید.

در ادامه 10 اپلیکیشن طراحی و نقاشی برای اندروید و iOS را به همراه 5 برنامه مخصوص هنرمندان مرور می‌کنیم.

با افزایش قابلیت عملکردهای مختلف تبلت‌ها، ویژگی ترسیم طرح و نقاشی نیز در آن‌ها به خوبی نمود پیدا کرد؛ به طوری‌که امروزه هر کاربری می‌تواند به کمک تبلت خود، نقاشی‌های حرفه‌ای را ترسیم کند.

اگر به تازگی تبلتی خریداری کرده‌اید و نمی‌دانید که چگونه می‌توان با آن نقاشی کشید و یا طرح‌های موجود در ذهن خود را روی آن پیاده کرد، با پلازامگ همراه باشید تا در ادامه 10 برنامه طراحی و نقاشی برای اندروید را با هم مرور کنیم.

اگر در حوزه هنر فعالیت دارید، 5 برنامه دیگر هم که مخصوص هنرمندان هستند را معرفی خواهیم کرد.

اپلیکیشن‌هایی که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود، برای هر دو دسته نقاش‌های آماتور و حرفه‌ای مناسب هستند و درحالی‌که نیاز نیست حتما یک قلم هوشمند داشته باشید، پیشنهاد می‌شود این اپلیکیشن‌ها را کاملا با پتانسیل بالقوه خود به‌کار گیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:   در دنیای فناوری اپلیکیشن های نقاشی زیادی وجود دارد.

انواع اپلیکیشن های نقاشی، هنری و طراحی برای افراد خلاق ارائه شده تا آنها بتوانند به ارائه هنر خود بپردازند.

برخی از این انواع اپلیکیشن طراحی و نقاشی برای طراحان مناسب است، برخی برای نقاشان گرافیکی.

همچنین اپلیکیشن‌هایی اختصاصی برای طراحی دستی و مدل‌سازی سه‌بعدی وجود دارد.

در حالی که بسیاری از این برنامه های طراحی و نقاشی پولی هستند و کاربران برای عضویت در آنها باید مبلغی را سالیانه و یا ماهیانه پرداخت کنند؛ اما برخی دیگر هم به صورت کامل رایگان هستند.

در ادامه به برخی از این برنامه های اپلیکیشن های نقاشی می‌پردازیم.

  اپلیکیشن Concepts نوعی از برنامه های طراحی و نقاشی است که مخصوصا برای افرادی طراحی شده که با دستگاه‌های اپل، ویندوز و یا گوگل کار می‌کنند.

در این برنامه از طراحی‌های وکتور یا برداری استفاده می‌شود تا طراحان به ذخیره‌سازی ایده‌های خود بپردازند و تا حد زیادی شبیه به یک دفترچه جیبی است که حالتی کاملا دیجیتال دارد.

با برنامه Concepts شما می‌توانید به ایده‌پردازی، کشیدن طراحی‌های خلاقانه، ایجاد نقاشی‌های رنگی زیبا و کارهای بسیار زیاد دیگر مبادرت کنید.

دانلود برنامه Concepts برای اندروید دانلود برنامه Concepts برای iOS   برنامه Astropad Studio نوع متفاوتی از برنامه های طراحی و نقاشی است و افرادی که قصد دارند به کارهای طراحی دیجیتال بپردازند، از این برنامه کمک زیادی می‌توانند بگیرند.

برای کاربران آیپد و سیستم‌عامل مک، برنامه Astropad Studio امکانی را فراهم کرده تا آیپد خود را به صورت بی‌سیم به دسکتاپ متصل کنید و به گونه‌ای با آن کار کنید که انگار یک تبلت مخصوص طراحی است.

رابط کاربری عملکرد بسیار خوبی دارد و حجم مناسبی از حافظه رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا از کندی سیستم جلوگیری شود.

همچنین با استفاده از قلم مخصوص اپل نیز می‌توانید با آن کار کنید.

این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که از طریق وای‌فای و یا اتصال USB کار می‌کند و عملکرد آن از نظر تعداد قابلیت‌ها، میانبرهای مختلف، کنترل‌های حرکتی و موارد دیگر بسیار مناسب است.

این برنامه یک نسخه آزمایشی دارد که با آن تا هفت روز به صورت رایگان می‌توانید کار کنید و بعد از آن باید هزینه‌ای را به صورت ماهیانه و یا سالیانه پرداخت کنید.

دانلود برنامه Astropad Studio برای iOS   شرکت Affinity با ساخت برنامه Affinity Designer قصد دارد تا بخشی از سهم بازار شرکت Adobe را به دست آورد.

این نمونه از برنامه های طراحی و نقاشی دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که اگر بخواهید از محصولات Adobe استفاده کنید، باید کلی برایش خرج کنید.

این برنامه نوعی برنامه هنری برداری برای تمامی قابلیت‌هایی است که به دنبالش هستید.

Designer برای کاربران دسکتاپ مک و آیپد طراحی شده است.

دانلود برنامه Affinity Designer برای iOS   اپلیکیشن ArtFlow به‌واسطه ابزارهای کامل و قلم موهای متنوعی که دارد یک ابزار کامل برای طراحی و نقاشی در محیط اندروید محسوب می‌شود.

این اپلیکیشن در دو نسخه پولی و رایگان قابل استفاده است که در نسخه رایگان آن تنها امکان ذخیره سازی نقاشی در فرمت‌های JPEG و یا PNG وجود دارد.

اما نسخه پیشرفته‌تر این اپلیکیشن که پولی است، امکان ذخیره کردن همه لایه‌های طراحی در فرمت PSD را برای کاربر ایجاد کرده و همچنین کاربر می‌تواند نقاشی خود را در محیط دسکتاپ نیز ادامه دهد.

  MediBang Paint ابزار کاملی برای نقاشی دیجیتال و خلق آثار کمیک در محیط اندروید است.

این اپلیکیشن هرآنچه که به آن نیاز داشته باشید را با خود دارد.

رابط کاربری این اپلیکیشن مشابه اپلیکیشن‌های ادوبی است که برای طراحان گرافیکی که از نسخه دسکتاپ استفاده می‌کنند، محیط آشنایی است.

از آنجا که این اپلیکیشن کاملا رایگان است و ویژگی‌های کاملی دارد، می‌توانید از منابع آنلاین بسیاری که برای کمک و راهنمایی در این باره منتشر شده‌اند نیز استفاده کنید.

  Infinite Painter یک اپلیکیشن ساده برای طرفداران نقاشی است.

تمام چیزی که به صورت پیش‌فرض در این اپلیکیشن مشاهده می‌کنید چیزی جز 6 ابزار قلم مو، اسفنج (Smudge)، اندازه قلم مو، رنگ و تنظیم میزان تاری تصویر نیست.

رابط کاربری این اپلیکیشن کاملا ساده است و کاربر به صورت پیش‌فرض آشنایی کاملی با آن دارد.

ابزارهای اضافی در دکمه‌ای دیگر تعبیه شده‌اند که Infinite Painter سهولت استفاده از این دکمه را برای کاربر فراهم ساخته است.

این اپلیکیشن در نسخه رایگان خود ویژگی‌های جالب و کاملی دارد که سبب می‌شود کاربر، یک اثر حرفه‌ای و تاثیرگذار را خلق کند.

    خود اپلیکیشن Tayasio Sketches به تنهایی به عنوان بخشی از هنر تلقی می‌شود.

در حقیقت در این اپلیکیشن رابط کاربری و ترکیبی از ابزارها، همگی به صورت یکپارچه در یک صفحه نمایش دیده می‌شوند.

نکته‌ای که این اپلیکیشن نقاشی را جذاب‌تر می‌کند، سادگی لایه‌های آن و طراحی هوشمندانه ابزارها است.

درحقیقت در Tayasio Sketches تمام ابزارهایی که برای خلق یک اثر هنری به آنها نیاز دارید، جلوی شما در صفحه چیده شده‌اند.

  درحالی‌که اغلب اپلیکیشن‌ها در تلاش هستند که یک رابط‌ کاربری مدرن را به کاربر هدیه دهند، اپلیکیشن PaperDraw تمام ابزارها و قلم موهای موردنیاز را در مقابل شما چیده است.

درحقیقت این اپلیکیشن اندرویدی چیزی شبیه به یک بوم نقاشی به نظر می‌رسد.

البته بحث درباره تمام ویژگی‌ها و مشخصات مدرن این اپلیکیشن در این نوشتار نمی‌گنجد و صرفا می‌توان به صفحه نمایش فوق‌العاده آن اشاره کرد.

علاوه براین شما با کامل‌ترین و تاثیرگذارترین مجموعه ابزار نقاشی سروکار خواهید داشت.

نسخه VIP این اپلیکیشن تمام ابزارهای موردنیاز برای خلق یک اثر هنری و حرفه‌ای را در اختیارتان خواهد گذاشت.

  اپلیکیشن Sketch کمپانی سونی یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مربوط به طراحی و نقاشی است که بسیار مورد محبوبیت کاربران واقع شده است.

دلیل محبوبیت این اپلیکیشن تنها قابلیت‌های اصولی آن نظیر لایه‌ای بودن، بافت‌های جالب پس‌زمینه و مجموعه متنوعی از قلم موها نیست.

این اپلیکیشن تصاویر استیکر PNG رایگان و متنوعی را به کاربر هدیه می‌دهد که می‌تواند در تاثیرگذار بودن اثر هنری آن نقش بسزایی دارد.

  آیا بیشتر به خلق آثار هنری پیکسلی علاقه دارید؟ DotPict اپلیکیشن قدرتمندی برای ایجاد تصاویر پیکسلی است.

این اپلیکیشن کمی عجیب بوده و بیشتر شبیه به یک بازی به نظر می‌رسد.

کافی است اشاره‌گر دست کوچک را با انگشت و یا قلم هوشمند حرکت دهید، سپس رنگ موردنظر خود را انتخاب کنید تا یک تصویر 8 بیتی ظاهر شود.

اندازه‌های متنوعی از بوم نقاشی در این اپلیکیشن موجود است؛ درنتیجه شما می‌توانید به راحتی هرآنچه را که در ذهن خود دارید از یک تصویر کوچک تا یک منظره بزرگ را روی این اپلیکیشن پیاده سازید.

رنگ مورد دلخواه خود را انتخاب کرده، اشاره‌گر را حرکت داده و سپس ضربه بزنید تا تصویر موردنظر ظاهر شود.

شما همچنین می‌توانید پالت رنگ خود را کاملا شخصی‌سازی کنید تا بتوانید یک پروژه 8 بیتی حرفه‌ای را ایجاد کنید.

نقاشی با این اپلیکیشن بسیار ساده است.

  در این بخش می‌خواهیم به معرفی 5 برنامه مخصوص هنرمندان بپردازیم.

این برنامه‌ها در حوزه‌های طراحی و نقاشی، موسیقی، ویدیو و انیمیشن کاربرد دارند.

  هیچ فهرستی از برنامه های طراحی و نقاشی را نمی‌توان بدون محصولات شرکت Adobe تصور کرد.

این شرکت به مدت چندین دهه با محصولات خود سرآمد شرکت‌های دیگر بوده و Adobe Photoshop همچنان گزینه اول بسیاری از هنرمندان و افراد حرفه‌ای در دنیای طراحی است.

همچنین این نرم‌افزار یکی از اپلیکیشن‌های مناسب برای مک و کامپیوتر است و اپلیکیشن‌های جانبی برای گوشی‌های همراه و تبلت‌ها نیز ارائه می‌کند.

تنها مشکل این نرم‌افزار آن است که هزینه‌ای برای اشتراک آن باید پرداخت شود.

محصول دیگر شرکت Adobe به نام Adobe Photoshop Sketch است و اگر به دنبال سادگی و سهولت طراحی در گوشی‌های موبایل هستید و در عین حال دلتان می‌خواهد از قدرت محصولات فتوشاپ استفاده کنید، می‌توانید از این اپلیکیشن بهره بگیرید.

Photoshop Sketch در صورت عضویت کاربر در Adobe Creative Cloud به وی این امکان را می‌دهد تا تصاویر ساخته شده روی تبلت را بعدا در کامپیوتر ویرایش کند.

دیگر محصول این شرکت که Adobe Illustrator نام دارد، نوعی استاندارد صنعت برای تصاویر برداری به شمار می‌رود.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان طراحی گرافیکی ساده همچون تصاویر لوگو تا موارد پیچیده‌تر همچون تصاویر منظره و پرتره را ساخت.

شرکت فتوشاپ همچنین Adobe Illustrator Draw را نیز ارائه کرده که شباهت بسیار زیادی به Photoshop Sketch دارد و با آن می‌توانید در دستگاه‌های همراه خود تصاویر برداری تهیه کنید.

هر دو اپلیکیشن Photoshop Sketch و Illustrator Draw رایگان هستند، اما در صورتی که بخواهید تصاویر را بعدها ویرایش کنید، باید در سرویس Creative Cloud عضو شوید و برای آن هزینه کنید.

دانلود برنامه Adobe Photoshop برای اندروید دانلود برنامه Adobe Photoshop برای iOS   برنامه Sketchbook ساخت شرکت Autodesk یکی از قدرتمندترین برنامه‌های طراحی به شمار می‌رود که شما می‌توانید پیدا کنید.

برنامه Sketchbook در مقایسه با فتوشاپ نوعی پلتفرم ویژه و اختصاصی برای افرادی به شمار می‌رود که همواره در حال حرکت هستند.

از این برنامه برای ویرایش عکس و یا کارهای دیگر نمی‌توان استفاده کرد و به همین خاطر، هنرمندان این برنامه را می‌توانند برای طراحی مورد استفاده قرار دهند.

Sketchbook برای سیستم‌های عامل مک، کامپیوترهای شخصی، iOS و اندروید ارائه شده است.

بر خلاف بسیاری از برنامه‌ها که فقط از قالب‌ها و فرمت‌هایی خاص پشتیبانی می‌کنند، Sketchbook امکان خروجی گرفتن از فایل‌های Photoshop PSD با لایه‌های داخلی را برای شما فراهم کرده است.

از همه جالب‌تر آنکه این برنامه با تمامی قابلیت‌های جذابش به صورت کامل رایگان است.

دانلود برنامه Autodesk Sketchbook برای اندروید   FL Studio Mobile نسخه موبایل Fruity Loops است.

این یک برنامه ساخت موسیقی با ویژگی‌های بسیار زیاد محسوب می‌شود.

FL Studio Mobile بیشتر روی ساخت موسیقی الکترونیکی تمرکز دارد و شما خواهید توانست مواردی مانند کنترلر MDI، افکت‌های صوتی مختلف و یک ویرایشگر پیانو اضافه کنید و حتی می‌توانید داده‌ها را بین نسخه‌های اندروید، iOS و ویندوز این برنامه به اشتراک بگذارید.

تنها نقطه منفی این اپلیکیشن، گران بودن آن محسوب می‌شود و یادگیری آن هم کمی مشکل است.

با استفاده از فروشگاه درون برنامه هم می‌توانید به خرید افکت‌های صوتی مختلف و … بپردازید.

قطعا FL Studio Mobile یکی از قدرتمندترین برنامه‌های مخصوص هنرمندان است.

دانلود برنامه FL Studio Mobile   PowerDirector Video Editor احتمالا بهترین برنامه ویرایشگر ویدیو در اندروید محسوب می‌شود.

عملکرد این برنامه مشابه نرم افزارهایی است که در دستگاه‌های دسکتاپ می‌توانید پیدا کنید.

شما در این برنامه می‌توانید کلیپ‌های خود را وارد کرده، آن‌ها را برش داده و موارد دیگر مانند صدا و عکس را به آن‌ها اضافه کنید.

بعد از انجام این کارها می‌توانید ویدیوی خود را رندر کنید.

PowerDirector Video Editor ویژگی‌های بسیار خوبی را دارد که شامل افکت‌های ویدیویی، صوتی، ابزارهای اساسی ویرایش و رندر کردن 4K یا 1080p می‌شوند.

این برنامه نمی‌تواند جایگزین Adobe Premiere Pro یا Final Cut Pro شود، اما با وجود این، یک ویرایشگر ویدیوی عالی برای موبایل محسوب می‌شود.

دانلود اپلیکیشن PowerDirector Video Editor   RoughAnimator یک برنامه ساخت انیمیشن است که به شما اجازه می‌دهد تصاویری را در هر فریم کشیده و همه آن‌ها را در یک ویدیو به هم وصل کنید.

این برنامه تعداد نامحدودی از لایه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه بر داشتن ویژگی‌های مربوط به کشیدن و لایه‌بندی، برخی قابلیت‌های ویرایشی هم وجود دارند تا بتوانید نقاشی‌های خود را به یک انیمیشن کامل تبدیل کنید.

علاوه بر تمام این‌ها، شما می‌توانید فایل‌های خود را به Adobe Flash و After Effects هم وارد کنید.

RoughAnimator یک برنامه ارزان و خوب برای هنرمندان سطح مبتدی و متوسط محسوب می‌شود و با اینکه چندان شناخته‌شده نیست، ولی یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای هنرمندان است.

با استفاده از برنامه‌های طراحی و نقاشی می‌توان این تجربه لذت‌بخش را به روی دستگاه‌های تبلت یا اندروید خود آورد.

در این مطلب به معرفی 10 اپلیکیشن نقاشی و طراحی پرداختیم و 5 برنامه دیگر هم برای هنرمندان معرفی کردیم.

شما از کدام برنامه نقاشی استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را می‌توانید در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map