نمونه تبلیغات همسان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با نمونه  تبلیغات همسان کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکتانت - بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین - بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران نمونه تبلیغات همسان برای کسب‌وکارهایی که مشتریان‌شان عموم مردم هستند (B2C)، متفاوت است با کسب‌وکارهایی با مشتریانی که خود کسب‌وکار هستند (B2B).

در این مطلب قدری درباره این تفاوت توضیح خواهیم داد.

ضمن این که اگر با تبلیغات همسان آشنایی ندارید مطلب تبلیغات نیتیو چیست را بخوانید.

اگر کسب‌وکار شما B2B است و مشتری شما یک کسب‌وکار است، تبلیغی که می‌کنید خیلی خیلی متفاوت باید باشد از یک کسب‌وکاری که B2C است و مشتریان و مصرف‌کنندگان عمومی دارد.

این تبلیغات از هر نوعی می‌تواند باشد که در این مطلب بیشتر تمرکز ما بر روی تبلیغات همسان است.

در زیر برخی از تفاوت‌های این ۲ نوع از بازاریابی را خواهید دید: اگر دنیای B2C را به یک اقیانوس پر از میلیون‌ها ماهی‌ رنگارنگ تشبیه کنیم، B2B، بیشتر شبیه آن اقیانوس ولی مملو از کوسه‌های خطرناک است.

اهداف در این محیط، بسیار بزرگتر هستند، اما به همان میزان تعدادشان کمتر است و اگر به نظر آید که شما به این دنیا تعلقی ندارید، بیشتر احتمال دارد که مورد حمله و هجوم قرار بگیرید.

تعداد صاحبان کسب‌وکار در این فضا، به طور طبیعی نسبت به محیط B2C، که مصرف‌کنندگان متنوعی دارد، کمتر است و در نتیجه اهداف مورد نظر بنابر ماهیت روش‌های تبلیغاتی انجام شده، هم محدودتر می‌شوند.

علاوه بر آن، هر هدف، خودش یک کسب‌وکار بوده و بدین ترتیب بسیار بهتر می‌توانید روش‌های خود را شناسایی و از هر تلاشی برای ارتباط و تماس ساده با آن کسب‌وکار استفاده کنید.

در زیر نمونه تبلیغات همسان را برای کسب‌وکارهای B2B می‌بینید که با استفاده از سرویس تبلیغات همسان یکتانت انجام شده است.

۱.

نمونه تبلیغات همسان الوپیک را در تصویر زیر می‌بینید که سرویس API خود برای کسب‌وکارها را تبلیغ می‌کند تا کسب‌وکارهایی که به حمل‌ونقل نیاز دارند از الوپیک استفاده کنند.

می‌بینید که در این تبلیغ الوپیک سعی شده است تا به طور دقیق ارزش پیشنهادی که به کسب‌وکارها می‌دهند را توضیح دهد تا آن‌ها به استفاده از سرویس خودشان هدایت کند.

۲.

نمونه دیگری از تبلیغات همسان را برای شرکت ایران‌تلنت می‌بینید که در قالب یک تبلیغ محتوامحور قصد دارد تا آموزشی را خاص کسب‌وکارهایی ارائه کند که قصد استخدام نیرویی را دارند و پس از ارائه این آموزش و محتوا سعی می‌کند تا کاربر را که احتمالاً یکی از تصمیم‌گیران یک شرکت است به استفاده از سرویس ایران‌تلنت برای استخدام هدایت کند.

۳.

نمونه دیگر مربوط است به شرکت مامان‌پز که یک سرویس ارائه غذای خانگی به شرکت‌هاست.

در این تبلیغ شرکت مامان‌پز تلاش کرده است تا به طور دقیق مشتریان هدف خود را مشخص کند و بگوید که چه کسب‌وکارهایی و چرا مشتری مامان‌پز می‌توانند باشند.

همچنین این تبلیغ موضوعی بوده و دسته‌بندی را پنل یکتانت انتخاب کرده‌اند که فقط در صفحات مربوط به غذا و سلامت و کسب‌وکار نمایش داده شود.

هنگام تبلیغات در محیط B2B، به مهارت خاصی نیاز است تا بتوانید با معرفی ماهرانه محصول به مشتریان خود نشان دهید، در زمینهٔ خدمتی که قصد دارید ارائه دهید، چقدر تخصص دارید.

زیرا در اینجا شما با افرادی که صرفاً به دنبال سرگرمی‌اند، یا احتمالا هیچ چیز در مورد موضوع مورد تبلیغ‌تان نمی‌دانند، در ارتباط نیستید.

شما با کسانی طرف هستید که به فکر کسب‌وکار خود هستند و در آن زمینه، به اطلاعات خاصی نیاز دارند.

بر این اساس، اگر می‌توانید مهارتی در خصوص موضوع مورد نظرتان، به تصویر بکشید، نیازی نیست نگران نوع قالب‌بندی ارائه آن باشید.

هرچه محتوا‌تان بهتر باشد، دیگر کسی به اینکه محتوای شما با طرح‌بندی وب‌سایتی که در آن مطلب می‌گذارید متفاوت است، اهمیتی نمی‌دهد ( البته باید به اصولی توجه نشان دهید که در سلسله مطالب نمره جذابیت در بلاگ می‌توانید درباره آن‌ها بخوانید).

همان‌طور که گفته شد دنیای B2C دنیایی است که شما را با سلیقه‌های مختلفی روبرو می‌کند.

هر کس در فضای وب و از وبگردی خود به دنبال موضوعی خاص می‌گردد.

حتی یک فرد در وبگردی با موبایل خود رفتاری متفاوتی نسبت به وبگردی با دسکتاپ خود دارد.

اگر کسب‌وکار شما B2C است باید تلاش کنید ابتدا تا دسته‌بندی (Segment) مناسبی از مشتریان خود داشته باشید و برای یک کمپین تبلیغات همسان خاص خود، بر روی همان مشتریان تمرکز کنید.

آن‌ها را به خوبی بشناسید و سعی کنید بدانید که چه چیز برای آن‌ها جذاب است و می‌تواند آن‌ها را به صفحه‌ فرودی بکشاند که امکان جذب کاربر فعال شما را افزایش می‌دهد.

برای این که بدانید برای تبلیغات نیتیو B2C چگونه بهتر بنویسید مطلب ۱۴ نکته برای تیتر جذاب تبلیغاتی و نیز مطلب اصول تبلیغ‌ نویسی را بخوانید.

همچنین برای انتخاب عکس مناسب نیز مطلب ۸ نکته برای عکس تبلیغاتی اثرگذار را مطالعه کنید.

در زیر نمونه تبلیغات همسان را برای کسب‌وکارهای B2C می‌بینید که با استفاده از سرویس تبلیغات همسان یکتانت انجام شده است.

۱.

نمونه تبلیغ همسان زیر مربوط است به کاله که برای معرفی محصول خود سه نوع خوردنی که با این محصول قابل آماده‌سازی است را پیشنهاد کرده است.

به نوعی هم حالت مزاحمت یک تبلیغ مستقیم و آزاردهنده را ندارد و هم آن که جذبیت لازم را برای معرفی و فروش بیشتر محصولش دارد.

۲.

تبلیغات همسان زیر نیز مربوط است به بیمیتو که پیشنهاد تخفیفی بسیار جذاب را برای کاربر به شکل یک پرسش مطرح کرده است که او را کنجکاو کند و روی تبلیغ کلیک کند.

در تبلیغ پس از آن که فهمید چگونه می‌تواند به این تخفیف ویژه برسد سعی می‌شود او را به صفحه خرید محصول هدایت و تشویق کرد.

۳.

تبلیغ زیر نیز مربوط است به تبلیغ همسان نماوا که در آن با انتخاب عکسی جذاب از یک فیلم کاربران به دیدن این فیلم آن‌ هم با یک پیشنهاد جذاب دیگر یعنی اینترنت مجانی دعوت کرده است که به یکی از پرکلیک‌ترین تبلیغ‌های نماوا تبدیل شده است.

به طور معمول  موارد ضروری در بازاریابی‌های B2C و B2B، با یکدیگر متفاوت هستند.

اما روش کلی‌تان باید یک شکل باشد: درک مخاطب، شناسایی چیزی که آنها می‌خواهند و پیدا کردن روشی مناسب برای ارائهٔ چیزی که می‌خواهند به وسیله تولید محتوای خواندنی و لذت‌بخش بیابند.

در واقع باید محتوای‌تان به اندازه هر چیزی که در وب‌سایتی که مطلب‌تان را در آن گذاشته‌اید، (حتی بیشتر از آن) جذاب باشد.

این فرمول را برای تمام کمپین‌‌های تبلیغاتی که انجام می‌دهید، به‌کار برید و بدین ترتیب برای جذب مشتریان و همچنین صاحبان کسب‌وکار به یک اندازه، شانس خود را افزایش دهید.

همان‌طور که در این مطلب خواندید روش های تبلیغات همسان در هر دو محیط با یکدیگر متفاوت هستند و برای هر کدام باید تبلیغ همسان متفاوتی ایجاد کرد.

چند نمونه تبلیغات همسان را در این مطلب دیدید و نمونه‌های دیگر را می‌توانید در سایت های پربازدید نمایش‌دهنده یکتانت پایین مطالب سایت ببینید.

من آرمان صفایی با کمک تیم خوب یکتانت در این بلاگ سعی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم بازاریابی و تبلیغات آنلاین را بهتر بشناسید و بتوانید در مسیر رشد کسب‌وکارتان بهتر از آن استفاده کنید.

۵ ترند برتر تبلیغات کلیکی در سال ۲۰۲۰ استراتژی تبلیغات همسان: ۷ قدم برای ایجاد یک تبلیغات موفق برای شما ۲۰ ترند تبلیغات همسان در سال ۲۰۲۰ سدناکو | تفاوت عملکرد سه کمپین همسان، ریتارگتینگ و کلیدواژه‌ای در تبلیغات شرکت سدنا عالی بود ممنون از مطالب مفید وبسایتتون ممنون از همراهی شما 🙂 آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اگر این دیدگاه پاسخ داده شد، به من ایمیل بزنید.

جدیدترین مطالب بلاگ بهترین کمپین دیجیتال مارکتینگ که تا به حال دیده‌اید کرونا فرصتی برای فروش بیش‌تر یک فرمول جادویی برای ساخت ویدیو وایرال با تبلیغات در یوتیوب بیش از همیشه دیده شوید آخرین مطالب تبلیغات همسان ۵ ترند برتر تبلیغات کلیکی در سال ۲۰۲۰ استراتژی تبلیغات همسان: ۷ قدم برای ایجاد یک تبلیغات موفق… ۲۰ ترند تبلیغات همسان در سال ۲۰۲۰ سدناکو | تفاوت عملکرد سه کمپین همسان، ریتارگتینگ و… یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران است که با ارائه باکیفیت‌ترین خدمات به تبلیغ‌کنندگان، بیشترین درآمدزایی را برای رسانه‌های دیجیتال فراهم می‌کند تا آنها بتوانند محتوای بهتری به مخاطبان فارسی‌زبان ارائه کنند.

آدرس: شهرک غرب، خیابان ایران‌زمین، خیابان گلستان جنوبی، پلاک ۳۵، ساختمان میثاق، طبقه سه شماره تلفن: 09121442355-۰۲۱ تماس با ما

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map