نکات مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با نکات مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با نکات مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

031.

0912-8238263☎ در حال حاضر راه اندازی فروشگاه اینترنتی بسیار آسان است و با اندکی دانش و جمع آوری اطلاعات کمی می توان یک فروشگاه اینترنتی طراحی کرد.

اما آیا تمام فروشگاه های اینترنتی راه اندازی شده موفق خواهند شد؟ جواب قطعا منفی است ! حال برای موفقیت یک فروشگاه اینترنتی چه باید کرد؟ برای یافتن پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

طراحی فروشگاه اینترنتی یا خرید فروشگاه ساز چه اهمیتی دارد؟ بعضی از افراد این فروشگاه اینترنتی ها را طراحی می کنند تا در کنار شغل خود یک شغل دوم و کسب درآمدی داشته باشند اما بعضی دیگر از افراد  طراحی وب سایت حرفه ای انجام می دهند و شغل اصلی خود را از این طریق دارند.

امروزه میلیون ها سایت وجود دارند ولی نمی‌توان گفت با طراحی سایت به راحتی می توان کسب درآمد کرد زیرا هر سایت بعد از طراحی نیاز به جذب بازدید کننده دارد تا بتواند مشتری مرتبط با شغل خود پیدا کند.

جذب بازدید کننده به معنای جذب مشتری نمی باشد پس باید راهکاری را در پیش گرفت که بازدید کننده هایی که مشتری هستند را جذب کرد.

در این مطلب می خواهیم نکاتی را بگویم که با رعایت آنها بتوانید کسب و کار خود در فضای مجازی را رونق بخشید.

تجربه ثابت کرده است که کاربران اکثرا از سایت هایی خرید می کنند یا مشتری سایت هایی می شوند که دارای ظاهر خیلی زیباست.

اگر سایت دارای ظاهر زیبا نباشد نمی تواند تمام بازدید کنندگان را جذب نماید.

سایت هایی که دارای طراحی زیبا می باشد می تواند بازدید کنندگان را به مدت خیلی بیشتری در سایت نگه دارد.

طراحی سایت باید به گونه ای باشد که کاربر در لحظه ورود به سایت متوجه موضوع سایت شود.

برای برند شدن باید در ابتدا سایتی با ظاهر فوق العاده داشته باشید تا اعتبار سایت را افزایش دهد.

زمانی که وبمستر درحال وارد کردن محصول است باید حتما مطالبی را به عنوان توضیحات وارد توضیحات محصول کرد که وقتی کاربر درحال بررسی محصول است با خواندن این توضیحات به خرید محصول ترغیب شود یک توضیح خوب در مورد محصول می تواند درصد فروشتان را بالا ببرد.

تنها توضیحات برای محصول کافی نیست بهتر است قسمت نظر کاربران وجود داشته باشد تا مشتریانی که قبلا خرید کرده اند بتوانند نظرات خود را در مورد محصولات و خریدشان بیان کنند وجود نظر کاربران برای جلب اعتماد کاربران خیلی مهم و موثر می باشد.

تجربه ثابت کرده است سایتی که  دارای نظر کاربران بسیار زیاد می باشد قابل اعتماد تر از سایت هایی است که قسمت نظر کاربران ندارد.

حداقل تعداد نظراتی که باعث افزایش فروش می شود 60 نظر به جز پاسخ خود وبمستر سایت می باشد.

اگر قصد طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا را دارید با تیم حرفه ای ما در تماس باشید تا با ارائه مشاوره رایگان تلفنی بهترین تصمیم را برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود بگیرید.

بیشتر بخوانید: راهکارهای افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی این روز ها مردم دارای فن بیان قوی تری نسبت به گذشته می باشند به همین دلیل توقعشان از قدرت کلمات و نویسندگی بالا رفته است پس زمان وارد کردن محصولات در قسمت توضیحات باید با بهترین کلمات و جملات بازی شود تا بهترین توصیف ممکن برای یک محصول را قرار داد.

اما این به این معنا نیست که برای وارد کردن محصولات نیاز به نویسندگی فوق العاده قوی و یا مدرک بازاریابی است باید تمرکز حول محور خواسته مشتری باشد و اینکه چه چیزی بیشتر مورد توجه مشتریان است.

در این مقاله برای کاربران عزیز نکاتی را جمع آوری کرده ایم که با استفاده از آنها می توانند بهترین توصیفات برای یک محصول را بنویسند.

اهمیت عکس محصولات کاملا مشخص می باشد یعنی ممکن نیست کاربران بدون دیدن عکس محصول خرید انجام دهند هر سایت فروشگاهی حتما از محصولات خود عکس قرار می دهد و اما آنچه باعث هویت بخشی به آن فروشگاه اینترنتی می شود میزان کیفیت عکس می باشد.

اگر محصولات فروشگاه اینترنتی دارای عکس های بی کیفیت باشد نشان دهنده ضعف این فروشگاه اینترنتی و یا سایت می شود و حتی ممکن است کاربر به سایت و یا کیفیت محصول بی اعتماد شوند.

در بهترین فروشگاه های اینترنتی موفق تا به حال دیده اید که دارای عکس های با کیفیت هستند و همچنین در بعضی از سایت تصاویر درحال استفاده محصول را نیز قرار می دهند.

ما در این قسمت راهی را به شما پیشنهاد می کنیم که با انجام صحیح می توانید فروشگاه خود را یک فروشگاه کاملا کامل در ذهن کاربر ثبت نمایید و این راه این است که شما محصولات مرتبط با محصول خود را به عنوان پیشنهاد سایت در کنار محصول قرار دهید با این کار فروش دیگر محصولاتتان نیز بیشتر می شود به عنوان مثال اگر شما دارای فروشگاه اینترنتی موبایل می باشید می توانید محصولات مرتبط مانند گلس، کاور، حافظه و.

.

.

را در کنار محصولتان قرار دهید که اگر کاربر زمان خرید دیگر محصولات را فراموش کرده است بتواند به راحتی به سبد خرید خود اضافه نماید.

افرادی که فروش اینترنتی داشته اند کاملا می دانند که ممکن است زمان ارسال کالا، کالا دچار مشکل شود و یا ناسالم باشد و.

.

.

در این مواقع برخورد فروشنده خیلی مهم است زیرا می توانند مشتری را راضی نماید و باعث شود فرد به صورت دائم از فروشگاه اینترنتی خرید نماید و یا باعث نارضایتی شود و دیگر مشتری به این فروشگاه اینترنتی اعتماد نکند.

جلب اعتماد مشتری در زمان طولانی باعث معروف شدن فروشگاه اینترنتی می شود و به این سایت یک اعتبار خیلی خاص می بخشد و باعث ترغیب کاربران به خرید از این سایت می شود.

داشتن باکس جستجو برای راحتی دسترسی به بخش های مختلف سایت امری ضروری است اما در برخی از فروشگاه ساز ها باکس جستجو در دید کاربران سایت نیست!!! باکس جستجو را باید در محلی قرار دهید که کاربر در صورت نیاز به جستجو به راحتی بتواند آن را در دسترس داشته باشد.

سایت های فروشگاهی اغلب دو باکس جستجو دارند: بیشتر بخوانید: بررسی فروشگاه اینترنتی و علل موفقیت آن مراحل خرید باید به گونه‌ای باشد که زیاد زمانبر نباشد و آنقدر پیچیده که کاربر را از خرید منصرف نماید.

روند خرید باید ساده و کاربر پسند باشد.

یکی از فاکتورهای تاثیر گذار مشخص کردن این است که کاربر در کدام مرحله از خرید قرار دارد.

اهمیت این امر از این رو است که خریدار متوجه می‌شود در کدام مرحله از خرید است و در مراحل خرید دچار سردرگمی نمی‌شود و همچنین اطمینانش بیشتر جلب می‌شود.

این عملیات باید به این صورت انجام گیرد که، پس از انتخاب محصول مورد نظر توسط خریدار بایستی فرم عضویت یا ورود به سایت به او نمایش داده شود و سپس به درگاه پرداخت هدایت شود.

اگر فروشگاه شما چندین دسته بندی دارد برای راحتی کاربران سایتتان در هر دسته بندی جستجوی پیشرفته قرار دهید.

فرض کنید کاربران سایت شما قصد داشته باشند در دسته بندی موبایل، موبایلی با ویژگی‌های خاص را بیابند و خریداری کنند.

جستجوی پیشرفته به کاربران کمک می‌کند خیلی سریعتر محصول مورد نظر خود را بیابند.

جهت اطلاع بیشتر از نکات مهم برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق با ما در تماس باشید.

وب پویا شما را در راه اندازی کسب و کار اینترنتی و ساخت فروشگاه مجازی یاری می کند.

با استفاده از سایت های آماده ما می توانید با هر سرمایه و امکاناتی که در اختیار دارید، کسب درآمد اینترنتی مطمئنی داشته باشید.

با ما در تماس باشید طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم سیماگره هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

تمام حقوق متعلق به وب پویا می باشد.

| Copyright 2020 © سیماگر سلام اگر سوالی دارید اینجا بپرسید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map