هزینه تبلیغات بیلبورد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با هزینه تبلیغات بیلبورد شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نمایش 1–40 از 392 نتیجه بیلبوردها به عنوان مهمترین ابزار تبلیغات محیطی در تمامی کشور و مهمتر از آن در کلان شهرهایی نظیر تهران ، مشهد ، اصفهان و کرج از اهمیت بسزایی برخوردار هستند.

به راحتی و با هزینه کم نمیتوان به اجاره بیلبورد فکر کرد اما اگر هوشمندانه انتخاب شود قطعا یک ابزار مهم و سرعت بخش در کسب و کار شما خواهد بود.

اجاره بیلبورد در حاشیه اتوبان ها و مسیرهای منتهی به شهرهای بزرگ و یا پر رفت و آمد یکی دیگر از گزینه های معرفی برای کسب و کار شما خواهد بود.

تبلیغات محیطی همیشه هزینه بسیار زیادی را به کسب و کار شما تحمیل خواهد کرد.

اما دانستن این موضوع که انتخاب هوشمندانه و جانمایی تبلیغات شما در سرتاسر کشور و یا شهر مورد هدف کسب و کار شما می تواند به مهمترین نقطه قوت شما تبدیل شود شاید نگاه شما را به این هزینه زیاد تغییر دهد.

شما اگر در انتخاب مکان تبلیغات خود به خوبی عمل کنید بلاشک یکی از اثربخش ترین نوع تبلیغات را انجام داده اید.

چرا که اجاره بیلبورد قطعا با حجم گسترده ای از دیده شدن نام برند شما همراه خواهد بود که این خود به شناخته شدن و محبوبیت برند شما کمک خواهد کرد.

در سامانه آنلاین اجاره بیلبورد کانون تبلیغاتی رسابنیان شما می توانید به راحتی از میان تمامی بیلبوردهای سراسر کشور آنهایی را که بنا به هدف شما اثرگذاری بیشتری دارد را انتخاب نمایید و مطمئن باشید که به نتیجه مطلوب خود خواهید رسید.

در این سامانه با گردآوری مجموعه بسیار زیادی از بیلبوردهای سراسر کشور سعی شده است تا حق انتخاب و فرصت تاثیرگذاری بیشتری به تبلیغ دهندگان داده شود.

در صورتیکه نیاز به مشاوره در انتخاب بیلبوردهای مورد نظر خود دارید می توانید با شما 09121442355 واحد طراحی کمپین محیطی کانون تبلیغاتی رسابنیان حاصل نمایید.

تهران، فلکه سوم تهرانپارس، خیابان ۱۹۶ شرقی، پلاک ۵۲۰، طبقه ۵ واحد ۱۵، آژانس تبلیغاتی رسابنیان ۰۲۱-09121442355 – ۰۲۱-09121442355 آژانس تبلیغاتی رسابنیان یک شرکت تبلیغاتی خلاق، متعهد و با انگیزه.

ارائه دهنده گستره وسیعی از فعالیت‌های پیشبرنده کسب و کار نظیر طراحی لوگو ، طراحی کاتالوگ ، عکاسی صنعتی ، مدیریت اینستاگرام  است.

ما به عنوان یک کانون تبلیغاتی جوان همیشه تمام سعی خود را کرده‌ایم تا به مشتریانمان احساس اطمینان از مسیر درست را منتقل و همواره تا کسب بهترین نتایج کنار آنها ایستاده‌ایم.

© ۱۳۹۸ - تمام حقوق این وبسایت برای کانون تبلیغاتی رسابنیان به شماره ثبت ۷۴۶۲ محفوظ می‌باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map