هزینه تبلیغات در روزنامه خراسان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با هزینه تبلیغات در روزنامه خراسان شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پذیرش آگهی در صفحات نیازمندی های عمومی روزنامه خراسان و همچنین صفحات سراسری تسلیت و سراسری تبریک و تشکر در حال حاضر به صورت اینترنتی از طریق سامانه آنلاین آگهی های خراسان امکان پذیر می باشد.

علاقمندان می توانند از طریق این سامانه بدون نیاز به حضور و بصورت آنلاین نسبت به ثبت سفارش آگهی خود در نیازمندی های خراسان اقدام نمایند.

توجه بفرمائید تعرفه برای گروه های خدمات ساختمانی ، خرید و فروش املاک ، چاپ ، تبلیغات رهن و اجاره املاک و استخدام برای کادرهای سیاه و سفید 190/000 ریال و برای کادرهای رنگی 220/000 ریال می باشد.

در صورت سفارش آگهی برای چند نوبت، تخفیفات ذیل برای آگهی لحاظ خواهد شد : تمامی موارد بالا در صورت ثبت آگهی از طریق وب سایت 37010 و پرداخت آنلاین شامل 5 درصد تخفیف اضافه می شوند.

تعرفه برای صفحات سراسری تسلیت و سراسری تبریک و تشکر به شرح ذیل می باشد: لطفا سوالات و نظرات خود را از طریق فرم تماس با ما و یا شماره مستقیم 051-09121442355 با ما در جریان بگذارید.

بلوارسازمان آب (شهید صادقی) - روزنامه خراسان 09121442355 051-09121442355 051-09121442355 051-09121442355 تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی و هنری خراسان می باشد متاسفانه مرورگر شما بروز نمی باشد و توانایی نمایش تمامی امکانات وب سایت را ندارد! لطفا برای استفاده از این وب سایت و بسیاری از وب سایت های دیگر و به منظور برطرف کردن مشکلات امنیتی مرورگر خود را بروز رسانی کنید.

باتشکر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map