هزینه تبلیغات در شبکه خوزستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با هزینه تبلیغات در شبکه خوزستان مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امور تبلیغات و تولید سروش با توجه به اهمیت تبلیغات در جهان امروز در دو بخش تبلیغات و تولید فعالیت گسترده ای را نه تنها در کشور بلکه در دیگر کشورها آغاز نموده و موفق شده است جایگاه ویژه ای را در این خصوص کسب نمایند .

واحد توليد این مجموعه يكي از مجرب ترين بخش توليد و برنامه سازي در كشور است كه همزمان با افتتاح اين شركت فعاليت خود را آغاز نمود و توليد برنامه هاي تلويزيوني ، سينمايي ، مستند ، رپرتاژ آگهي و پوشش تصويري برنامه هاي مختلف را در دستور كار خود قرار داد.

مستند سازي بعنوان يكي از حساس ترين و مهمترين آثار تلويزيوني ، بخش مهمي از توليدات اين واحد است كه برخي از عناوين اينگونه آثار شامل مصلي بزرگ امام خميني ( ره ) ، طرح و توسعه نيشكر خوزستان و فرودگاه امام خميني ( ره ) است .

واحد توليد تصويري سروش با نيروهاي متخصص و هنرمند و با بهره گيري از پيشرفته ترين سيستمهاي صوتي و تصويري اقدام به توليد آگهي هاي مختلف تلويزيوني با كيفيت مناسب و مطلوب جهت پخش از شبكه هاي داخلي و خارجي نموده كه از جمله اين توليدات براي سازمانها ، نهادهاي دولتي ، وزارتخانه ها ، بانك ها و بيمه ها بوده است .

بخش انيميشن كامپيوتري واحد توليد آثار تصويري كه در نيمه دوم سال 1378 فعاليت خود را آغاز نمود .

توليد انواع پروژه ها ي تبليغاتي را با كيفيت مناسب انجام مي دهد .

اين بخش با امكانات نرم افزاري پيشرفته و با بكارگيري متخصصان و هنرمندان با تجربه توانسته است در مدت زمان كوتاهي در انواع موضوعات تبليغاتي نمونه هاي مطلوبي از جمله تهيه و توليد تيزرهاي تبليغاتي و ميان برنامه هاي تلويزيوني به روش انيميشن سه بعدي ، دو بعدي ، تلفيقي ، رئال انيميشن ، تهيه عنوان بندي ها ، تروكاژ ، ساخت كليپ انيميشن و زيرنويس ارائه نمايد .

واحد دیگر امور تبیلغات و تولید پخش و پذیرش پیامهای بازرگانی است که همزمان با آغاز به کار شرکت صوتی و تصویری سروش فعالیت خود را آغاز نموده است .

اهمیت تبلیغات روز به روز بیشتر می شود .

در دنیای صنعت و خدمات کسی که برای پایین آوردن هزینه ها از تبلیغات چشم پوشی کند مثل کسی است که برای صرفه جویی در زمان ساعت را از کار می اندازد .

تبلیغ یکی از با ارزش ترین کالاهای اقتصادی را که همان اطلاعات است منتشر می نماید .

ورود به بازارهای جدید و جلب مشتریان تازه و افزایش فروش فقط با تبلیغات علمی و حرفه ای امکان پذیر است .

از طرفی تبلیغ مداوم باعث وفادار ساختن مشتریان کنونی می شود و در این میان در بین تمام زمینه های تبلیغاتی آگهی های تلویزیونی بالاترین اعتبار را دارد .

تلویزیون موثرترین رسانه ی عمومی جهان است .

پوشش سراسری رادیو و تلویزیون برجستگی خاصی به آن بخشیده است .

با توجه به اعتماد عمومی ملت به رادیو و تلویزیون داخلی ، تبلیغ در آن تاثیر شگرفی در میزان تقاضا برای کالا و خدمات تبلیغ شده دارد .

میزان نفوذ آگهی های رادیو و تلویزیون در مخاطبان بسیار بالاست .

صداوسیمای جمهوری اسلامی ، با پخش شبکه های ماهواره ای جام جم ، پرس نیوز ، العالم و سحر و .

.

.

به رسانه ای جهانی تبدیل شده است .

گسترده شدن حوزه جغرافیایی تحت پوشش ، اهمیت تبلیغات در آن را بیشتر کرده است .

امروزه تولید کننده ایرانی می تواد کالای جدید خود رابه مشتریانش در آن سوی کره خاکی معرفی کند .

شرکت صوتی و تصویری سروش بعنوان شرکت سرآمد در زمینه های مختلف بویژه تبلیغات در منطقه خاورمیانه فعالیت گسترده ای دارد .

این شرکت با بهره گیری از امکانات و تجهیزات پیشرفته صوتی و تصویری و با استفاده از نیروهای خلاق ، مبتکر و متخصص آثار ماندگاری را در امر تبلیغ کالاهای ناب ایرانی ارائه نموده است .

شرکت سروش در حال حاضر با در اختیار داشتن 33 دفتر نمایندگی در مراکز استانها و همچنین سه دفتر تخصصی در دبی و استانبول توانسته است با تولید تبلیغات مدرن روز همگام با دیگر شرکت های تراز اول جهان حضوری کاآمد و موثر داشته باشد .

نفت و گاز پارس ، سیمان مجد خواف ، آیدین ، سیمان غرب آسیا ، عمران مسکن شمال ، عمران جدیدپردیس ، صنایع شیمیایی یگانه سازان پارت ، طراحان فرفوژه ،انتشارات منتشران ، انتشارات ساجدی از جمله مشتریان سروش طی سالهای گذشته بوده اند .

© 139۴، استفاده از مطالب وب‌سايت سروش فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

© 139۴، استفاده از مطالب وب‌سايت سروش فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map