هزینه تبلیغات در شبکه قم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با هزینه تبلیغات در شبکه قم در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نامه نیوز نوشت: بررسی تعرفه آگهی در صدا و سیمای ایران و تعرفه آگهی در یورو نیوز نشان می دهد قیمت آگهی در صدا و سیمای ایران به طور متوسط 180 درصد بالاتر از معادل ریالی آگهی در شبکه گسترده ای نظیر یورو نیوز است.

بر اساس ماده 14 تعرفه آگهی امسال صدا و سیمای ایران، 35 طبقه برنامه های تلویزیونی تعریف شده است هر کدام از این طبقه ها در واقع نوع برنامه را مشخص میکند بالا ترین طبقه برنامه است که در شبکه های صدا و سیما در ساعت پر بیننده و پر مخاطب ترین برنامه است و پایین ترین طبقه کم مخاطب ترین برنامه در کم بیننده ترین ساعت را به خود اختصاص داده.

از آنجا که نحوه قیمتگذاری آگهی های تلویزیونی در هر شبکه تلویزیونی در جهان اصول و معیارهای خود را دارد، در اینجا برای مقایسه قیمت این دو شبکه یک مشتری با تقاضا یک دقیقه آگهی در نظر گرفته شده است.

پایین‌ترین هزینه‌ای که یک مشتری برای یک دقیقه (60 ثانیه) آگهی در تلویزیون ایران باید پرداخت کند 4 میلیون 500 هزار تومان و بالاترین نرخ 210 میلیون تومان است.

حد وسط قیمت آگهی های صدا و سیما برای یک دقیقه چیزی نزدیک به 51 میلیون تومان برآورد می شود.

لازم به ذکر است که قیمت آگهی برای مشتریان ثابت صدا و سیما متفاوت است و براساس تعرفه هایی که برای گروه های فعالیتی مشتریان در نظر گرفته می شود قیمت آگهی برای آنها متفاوت محاسبه می شود که در اینجا قیمت پایه در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش اگر همین تولید کننده و مشتری بخواهد یک دقیقه آگهی در یورو نیوز داشته باشد، بر اساس تعرفه که در زیر ارائه داده شده است، در بخش های سطح پایین این شبکه باید معادل 2 میلیون و 590 هزار تومان، در برنامه های سطح کیفی متوسط در یورو نیوز معادل ریالی 27 میلیون و 552 هزار تومان، همچنین در بهترین برنامه ها باید معادل 43 میلیون تومان بپردازد.

به عبارتی قیمت آگهی تلویزیونی 60 ثانیه ای در صدا و سیمای ایران نسبت به یورو نیوز در بخش های کم مخاطب نزدیک به 74 درصد، در بخش های با مخاطب متوسط نزدیک به 85 درصد و در بخش های پر مخاطب 388 درصد گران تر است.

    قیمت هر ثانیه آگهی در صدا و سیما برای سال 1393  بر اساس طبقه برنامه(هزار ریال) 35000 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

رنو به عنوان یکی از شرکت‌های فرانسوی خودروسازی مطرح در جهان است که با تولید خودروهای مناسب توانسته است در بین سایر کشورها از محبوبیت زیادی برخوردار شود.

وجود تنوع در خودروهای این شرکت باعث شده است تا طیف وسیعی از افراد از خودروهای این شرکت استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map