هزینه تبلیغات در فرودگاه مهرآباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با هزینه تبلیغات در فرودگاه مهرآباد شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت فراهنر: 09121442355 فرودگاه مهرآباد با پذیرش قریب به دوازده میلیون مسافر اولین فرودگاه کشور است به همین سبب متقاضیان زیادی درخواست انجام تبلیغات از برند و محصولاتشان را بطور گسترده در این فرودگاه دارند و فضاهای تبلیغاتی فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران نقش موثری در این میان دارد.

فرودگاه مهرآباد به میدانی برای پیشبرد و هدایت به سمت و سوی تبلیغات حرفه ای و گسترده می ماند، چرا که قابلیت اجرای تبلیغات بخش درآمدی برای فرودگاه محسوب می شود.

فرودگاه مهرآباد از جمله فرودگاههایی است که در حوزه جذب درآمدهای غیر هوانوردی بسیار کارآمد است و هنوز ظرفیت های بیشتری نیز دارد و علاوه بر خدمت رسانی به مسافران و فرودگاهها به سمت و سوی تبلیغات و برند سازی تدوین شده است.

فضاهای تبلیغاتی در فرودگاه بین المللی مهر آباد تهران • سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه مهرآباد • سالن خروجی و گذرنامه فرودگاه مهرآباد • فضای بیرونی فرودگاه مهرآباد • فضای پارکینگ فرودگاه مهرآباد • ستون داخل سالن فرودگاه مهرآباد • سالن ترانزیت فرودگاه مهرآباد • محوطه داخلی فرودگاه مهرآباد • سالن انتظار فرودگاه مهرآباد • ترمینال فرودگاه مهرآباد • سالن گمرک فرودگاه مهرآباد • سالن مرکزی پروازهای بین المللی فرودگاه مهرآباد • سالن ترانزیت پروازهای خارجی فرودگاه مهرآباد • بلوار ورودی فرودگاه مهر آباد کانون مشاوره و تبلیغات محیطی فراهنر ، مجری تبلیغات محیطی در کل کشور در نظر دارد انواع سازه های تبلیغات محیطی از قبیل : استند ، لمپوست بنر و بیلبوردهای تبلیغاتی و تلوزیون شهری را در فرودگاه بین المللی مهرآباد به اجاره واگذار نماید .

جهت آگاهی از تعرفه های اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی مهرآباد به سایت WWW.

farabillboard.

com مراجعه نمایید .

تبلیغات در فرودگاه مهرآباد اجاره بیلبورد در فرودگاه اجاره تابلو در فرودگاه شرکت فراهنر تهران > تهران 09121442355 آدرس: - همه تصاویر آگهی تعداد بازدید: ۵۶۳ به روز رسانی: ۸ ماه پیش شناسه آگهی: 09121442355 دیوارنویسی در مشهد زیباسازی محیط بیرون ساختمان طراحی هتلها شرکتهاگزوه تبلیغات جاده ای ودیوارنویسی سراسری فرید سفیدکردن دیواربامصالح متری 7000تومان طراحی سقف.

.

.

گروه تبلیغات محیطی آپامه مشاوره و بازدید رایگان    (نقد/اقساط) طراح و سازنده انواع تابلو های تبلیغاتی، تجاری، اداری، مسکونی و.

.

.

.

.

.

.

تولید کننده تابلوهای تبلیغاتی مگنتینگ ویژه خودرو سواری و ویژه تاکسی و آژانس های شهری با ابعاد 10 سانتی متر الی 120 سانتی متر با بهترین متریال ،تنها تولید .

.

.

ما یه آفر برای ساک دستی پارچه ای در سایز 20*30 با تنوع 13 رنگ در حال حاضر داریم و دونه ای 900 تومان به صورت خام عرضه میکنیم ضمن اینکه بخواین همراه با چاپ هم.

.

.

شرکت جهان پرچم نشان تولیدکننده انواع پرچم های ایران و کشورها چاپ و تولید پرچم تشریفات ایران،پرچم رومیزی ایران،پرچم اهتزاز ایران در ابعاد مختلف چپ و تولید پرچ.

.

.

به نام خدا فروش رول بنر (ایرانی و خارجی) بهترین قیمت و کیفیت را با یک تماس از ما بخواهید شرکت هلیکس با چندین سال سابقه درخشان بنر های ایرانی چینی 8 اونس.

.

.

شرکت جهان پرچم نشانن تولیدکننده انواع پرچم های کشورها چاپ و تولید پرچم تشریفات ، پرچم رومیزی و پرچم اهتزاز کشورها با بهترین کیفیت حاضر در تهران و ایران چاپ و.

.

.

تولید پرچم تشربفات جیر با چاپ لیزر چاپ لزری لوگو بر روی پرچم تشریفات به همراه پایه پرچم خورشیدی،پایه پرچم پنجه شیری و پایه پرچم ممتاز چاگ و تولید انواع پرچم .

.

.

مجموعه سینا طرح اصفهان به صورت سراسری فروش پایه استند رومیزی و ایستاده را فعالیت می کند و طی 20 سال برای کلیه نمایشگاههای کشوری بهترین کیفیت و خدمات را ارائه.

.

.

شرکت جهان پرچم نشان تولیدکننده انواع پرچم های تشریفات و رومیزی چاپ و تولید پرچم های تشریفات و رومیزی با چاپ پفکی،لیزر و دیجیتال بدون محدودیت در رنگ به همراه.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map