هزینه تبلیغات در فیلیمو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با هزینه تبلیغات در فیلیمو شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکتانت - بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین - بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران تبلیغات بنری یک پیام تبلیغاتی جذاب است که در قالب یک طراحی گرافیکی جذاب ثابت یا متحرک به کاربران ارائه می‌شود، توجه‌شان را جلب و آنها را به سمت وبسایت شما هدایت می‌کند.

تبلیغات بنری با اهداف مختلفی به کار گرفته می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) است.

شما به کمک این بنرها به مشتریان بالقوه‌تان اعلام وجود و به این شکل هویت خود را در ذهن آنها تثبیت می‌کنید.

افزایش ترافیک و ارتقای رتبه در گوگل، جمع‌آوری لید یا سرنخ باکیفیت، افزایش فروش و بازگرداندن مشتری‌ها یا لیدهای ازدست‌رفته با ارائه پیشنهادات جذاب هم از دیگر اهداف به‌کارگیری این روش تبلیغاتی اثربخش هستند.

اگر در مورد انواع تبلیغات بنری سوالی دارید، با ما تماس بگیرید.

جایگاه‌های بنری که در وبسایت‌ها مشاهده می‌کنید عمدتا از نوع تبلیغات بنری ثابت هستند.

شما می‌توانید بنر تبلیغاتی خود را در مکان مورد نظرتان و در محدودهٔ زمانی مشخصی مثلا یک ماه، به مشتریان هدف‌تان نمایش بدهید.

مشاوران متخصص ما در یکتانت با شناخت کافی از بزرگترین و معتبرترین رسانه‌های ایران، با بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال، بهترین پکیج‌های تبلیغات بنری را متناسب با اهداف و کسب‌وکارتان به شما پیشنهاد می‌کنند.

برای دیدن تعرفه‌ها کلیک کنید.

تبلیغات بنری کلیکی یکتانت در بزرگترین وبسایت‌های ایران نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید انتخاب کنید که بنرتان در زمان دلخواه‌، به کاربرانی در محدودهٔ جغرافیایی مشخصی نمایش داده شود.

حتی می‌توانید انتخاب کنید که کاربران کدام دستگاه‌ها یا سیستم‌عامل‌ها بنر شما را ببینند.

تعرفهٔ تبلیغات بنری کلیکی متفاوت است.

قیمت این کلیک به ماهیت کسب‌وکارتان، پیشنهاد یا ارزش ویژه‌ای که به کاربران در بنر ارائه می‌کنید و جذابیت طراحی بنرتان وابسته است.

هرچه جذابیت بنر برای کاربران بیشتر باشد، هزینهٔ کمتری به ازای هر کلیک پرداخت خواهید کرد.

حتما متوجه شده‌اید که بسیاری از مشتریان هدف‌تان زمانی که برای اولین بار به وبسایت‌تان مراجعه می‌کنند، از خدمات و محصولات شما استفاده نمی‌کنند یا فعالیت مورد نظرتان نظیر ثبت‌نام یا خواندن بقیه مطالب را انجام نمی‌دهند.

اما همین افراد زمانی که برای بار دوم به وبسایت‌تان مراجعه می‌کنند زمان بیشتری را در وبسایت می‌گذرانند یا به مشتریان وفادار محصولات و خدمات شما تبدیل می‌شوند.

با تبلیغات بنری ریتارگتینگ یکتانت، می‌توانید بودجهٔ خود را مدیریت کنید و از میان میلیون‌های کاربر وب، تنها آنهایی را هدف‌گیری کنید که قبلا به و‌سایت‌ شما مراجعه کرده‌اند.

در این حالت هم پرداخت به ازای کلیک CPC انجام می‌گیرد.

برای دریافت بهترین پکیج تبلیغات بنری متناسب با اهداف و بودجه‌تان، با کارشناسان مجرب ما در یکتانت تماس بگیرید.

تبلیغات بنری چیست؟ تبلیغات بنری یک پیام تبلیغاتی جذاب است که در قالب یک طراحی گرافیکی جذاب ثابت یا متحرک به کاربران ارائه می‌شود، توجه‌شان را جلب و آنها را به سمت وبسایت شما هدایت می‌کند.

تعرفه تبلیغات بنری به چه شکل است؟ تعرفه تبلیغات بنری با توجه به وب‌سایت نمایش‌دهنده، نوع تبلیغ بنری و زمان راه‌اندازی کمپین متفاوت است که می‌توان با توجه به کسب‌وکارتان هزینه تبلیغات را بهینه کرد.

انواع تبلیغات بنری کدامند؟ تبلیغات بنری انواع مختلفی دارد.

پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت سه نوع تبلیغات بنری ثابت، تبلیغات بنری کلیکی و تبلیغات بنری ریتارگتینگ را ارائه می‌دهد که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران است که با ارائه باکیفیت‌ترین خدمات به تبلیغ‌کنندگان، بیشترین درآمدزایی را برای رسانه‌های دیجیتال فراهم می‌کند تا آنها بتوانند محتوای بهتری به مخاطبان فارسی‌زبان ارائه کنند.

آدرس: شهرک غرب، خیابان ایران‌زمین، خیابان گلستان جنوبی، پلاک ۳۵، ساختمان میثاق، طبقه سه شماره تلفن: 09121442355-۰۲۱ تماس با ما

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map